Mua jotenkin kiusaa, kun mies ei koskaan ota opikseen, kun hänelle sanoo mistään
Koska minä tiedän paremmin monet asiat, koska olen nainen. Olen myös valmis perustelemaan kantani, miehen mielestä hänen ei ilmeisesti edes tarvitse koskaan perustella minulle, miksi en muka olisi oikeassa. Eikä koita selittää, miksi tekee asiat niin ankeasti kuin tekee. Voisi hyväksyä selityksen, jos edes koskaan saisin sellaisen. Jos siinä on jotain järkeä.
Itsekin voin muuttaa näkökantaani, jos joku perustelee minulle paremman tavan toimia tai hoitaa jonkin asian.
Kommentit (5)
Ei kun mietin aihetta ihan tosissani. Minusta ihminen ei rakasta toista, jos ei halua ottaa opikseen toisen neuvoista TAI välitä kertoa, miksi jurnuttaa tekemättä niin. Syyn kertomatta jättäminen on itsekeskeisyyttä tai jopa vihaamista.
Ap
Tämä trolli kuvaa kyllä hyvin ihan oikeaa naisen asennetta. Minulla ei tahdo suhteet kestää kun jossain vaiheessa täytyy tehdä se päätös että alanko naisen puudeliksi vai pidänkö oman arvoni. Luonne ei oikein taivu tossun alle, joten aina menee akka vaihtoon ja kohta taas uudestaan.
dfgsdfsgdf kirjoitti:
Tämä trolli kuvaa kyllä hyvin ihan oikeaa naisen asennetta. Minulla ei tahdo suhteet kestää kun jossain vaiheessa täytyy tehdä se päätös että alanko naisen puudeliksi vai pidänkö oman arvoni. Luonne ei oikein taivu tossun alle, joten aina menee akka vaihtoon ja kohta taas uudestaan.
Etkö pysty perustelemaan valintojasi naiselle? Silloinhan sä just oot ihan puudeli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
dfgsdfsgdf kirjoitti:
Etkö pysty perustelemaan valintojasi naiselle? Silloinhan sä just oot ihan puudeli.
Ap
Mutta ethän sä uskalla, menis sun mahikset saada seksiä. Esittämällä myötäsukaista ne säilyy siihen saakka kunnes päätät häipyä.
Ap
Heikko mikä heikko.
Oletteko oikeasti noin huonoja trollaamaan?