Mulla on rumat hampaat. Siksi en paljoa hymyile enkä naura :(
Kommentit (9)
Mulla oli kyllä vain rumat kiillevauriot etuhampaissa,mutta ärsytti nekin.
mitä tuo laminaatti käytännössä tarkoittaa?
Mulla on vinot, ja siksi rumat etuhampaat. Koska purenta on ihan ok, niin mulle ei laitettu lapsena rautoja. Tietääkö kukaan onko muutaman hampaan oikominen aikuisiällä kallista/hankalaa?
että voiko hampaia ns. muotoilla siten että kaikki näkyvät hampaat olis samanmuotoisia ja kokoisia? mua on aina ärsyttänyt mun isot etuhampaat.
minulla taas on vino leuka joten inhoan katsella itsestäni otettuja kuvia!
onko kenellekään laitettu yli 4 laminaattia? Korvaako kela mitään?
itsetunto ihan nollissa varsinkin kun mieskin on riidan yhteydessä vihjaillut rumista hampaistani :(
Tuossapa tuo kysymys olikin. En tiedä sopisiko minulle. Keltainen hammasluu luonnostaan, ikenet etuhampaista rumasti vetäytyneet ja siihen rajakohtaan tulee helposti reikiä ja värjäytymiä. En hymyile enää suu auki =(
Mulla itsellänikin oli mielestäni rumat hampaat, tai itse asiassa multa puuttui synnynnäisesti pari hammasta. Koko nuoruuteni olin hymyilemättä (tai nauramatta) sen takia!!! Vasta viimeisen 7 vuoden aikana olen oppinut hymyilemään vapautuneesti -kiitos laminaattien! ovat kyllä hintansa väärti, vaikka eihän ne halpoja ole. Panosta elämänlaatuusi, säästä vaikka mistä rahat niihin laminaatteihin, se kyllä kannattaa!