Mikä olis hyvä budjettitukka yli viiskymppiselle?
Harmaata on paljon ja nyt käyn 8 viikon välein valkaasemassa, värjäämässä ja värittämässä. Nuorempana samassa tilanteessa annoin vain kasvaa pitkäksi.
Silloin se hevosnaamavaikutelma ei niin haitannut kun naama ei roikkunut.
Kommentit (19)
itse käyn allah-parturissa, maksaa 10 e kalliossa, samalla otan kebabit 8 e
en tajua naisia joiden pitää käydä kampaajalla, eikö se riitä että antaa hiusten kasvaa
En ymmärtänyt termejä budjettitukka ja hevosnaamavaikutelma, mutta tuon budjetin takia oletan että olet kansanedustaja.
Onko tässä nyt oikeasti haussa paras tapa hoitaa harmaantuvia hiuksia, paras kampaus piristämään iän myötä valuvaa hevonsennaamaa, vai se budjetti?
Ne on eri asioista ja yhdistäminen vaatii kompromisseja.
Koska värjääminen aina ennen pitkää ohentaa hiuksia, jättäisin sen väliin. Hevosennaaman paras kampaus on yleensä sellainen, missä poskien kohdalla tapahtuu jotain (on kerrodtusta, sulkamaisuutta, liikkuvuutta, jotain) - ei siis yksimittainen pitkä tai edes polkka. Herrttuatar Camillalla kaikki tapahtuma on ihan liian alhaalla. Jos sulla on hevosennaaman lisäksi ylipainoa, älä leikkaa kuitkaan ihan lyhyeksi. Jos olet laiha ja hyväryhtinen, ihan terävä pixie tai poikatukkakin voi näyttää hyvältä. Se on kuitnkin aika kallis ylläpitää, koska vaatii tiheää leikkausta (4vk välein) pysyäkseen terävänä.
Budjettitukka - anna kasvaa ja nosta nutturalle korvien korkeudelle. Pari otsahiuskiehkuraa poskipäiden alle.
Olen 50 + ja mulla on budjettitukka.
Se on värjäämätön, mutta leikkautan sen neljä kertaa vuodessa, 35 e/ kerta. Malli on puolipitkä kerrostettu, niin että nippa nappa saan sen ponnarille jos haluan. Kampaajalla vain leikataan, ei pestä eikä kuivata.
Voin pitää sitä auki, suoristettuna, kiharrettuna, tai erilaisilla nutturoilla ja lettikampauksilla.
Juhlakampauksen siitä saa noin 35-40 eurolla, tarvitsen sellaisen noin kolme kertaa vuodessa.
Anna harmaiden tulla ja lopeta värjääminen. Leikkauta latvat tasapituisiksi.
Tässä siis helppohoitoinen budjettitukka.
Vierailija kirjoitti:
Värjää hopeaksi
M45
Naisilla on hopea tukka siinä missä miehilläkin jos eivät värjää sitä.
Ei harmaaksi tarvitse erikseen värjätä paitsi nuorena.
Onko totta että värjääminen ohentaa tukkaa?
Pidän mieluummin paksumman jossa joukossa on harmaita
Tässä kuva Jamie Curtisista, joka on mielestäni ihan vähän hevosennaama, upea sellainen, ja jolla on mielestäni myös upeat hiukset. Itse aion jossain vaiheessa pätkäistä hiukset lyhyeksi, harmaaksi olen antanut mennä jo aikoja sitten. Terv. 50+ -kohtalotoveri.
Hups, jotain tapahtui, ei tuosta linkistä mihinkään Jamie Curtisin kuvaan pääse :P mutta käy kuvahaussa katsomassa, löydät upeita 50+ -ladyja joilla harmaiden hiusten kampauksia.
Pyydä kaveria kynimään lyhyeksi, sitten värjäät jollain räväkällä sävyllä.
Oese kutrit kahvilla/käytetyillä kahvin ouruilla. Saat ihanat kiiltävät kahvinruskeat hiukset. Kahvi on nimittäin rasvaista ja värjää.
Mä käyn 4 kertaa vuodessa, ja en leikkaa koskaan "lyhyeksi". Aikaisemmin kävin kaksi kertaa vuodessa, mutta tukan laittaminen pesun jälkeen kävi liian työlääksi. M47
Vierailija kirjoitti:
Se on värjäämätön, mutta leikkautan sen neljä kertaa vuodessa, 35 e/ kerta. Malli on puolipitkä kerrostettu, niin että nippa nappa saan sen ponnarille jos haluan. Kampaajalla vain leikataan, ei pestä eikä kuivata.
Voin pitää sitä auki, suoristettuna, kiharrettuna, tai erilaisilla nutturoilla ja lettikampauksilla.
Juhlakampauksen siitä saa noin 35-40 eurolla, tarvitsen sellaisen noin kolme kertaa vuodessa.
Edullinen juhlakampaus, mihin aikaan juhlasi järjestetään kun ehdit kampaajalle oikeaan aukioloaikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlakampauksen siitä saa noin 35-40 eurolla, tarvitsen sellaisen noin kolme kertaa vuodessa.Edullinen juhlakampaus, mihin aikaan juhlasi järjestetään kun ehdit kampaajalle oikeaan aukioloaikaan?
No tuohan ei ole kiinni siitä, mihin aikaan juhlat on, vaan siitä, pääseekö lähtemään töistä kesken päivän.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn 4 kertaa vuodessa, ja en leikkaa koskaan "lyhyeksi". Aikaisemmin kävin kaksi kertaa vuodessa, mutta tukan laittaminen pesun jälkeen kävi liian työlääksi. M47
Ja tämä pn varmasti ns. budjettiratkaisu. Todennäköisesti se ei kuitenkään pätkääkään auta, vaan pahentaa, hevonsenaamapngelmaa. Josnka aapee mainitsee ja joka kaikella todennäköisyydellä koskee sinuakin tuonikäisenä miehenä - vaikka et ehkä tiedä tai välitä siitä. Ja se on ihan ok. Eikä aapeenkään tarvitsisi välittää. Mitta jos hän välittää, tämä ei ole ratkaisu.
Kait se on mahonki, kun lähes kaikilla +50-60v. on.
Värjää hopeaksi
M45