Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö pikkuhousunsuojaa usein?

Vierailija
18.08.2018 |

Itse vastustan normaaliolosuhteissa pikkuhousunsuojia, sillä olen altis saamaan hiivan , ja hautovat pikkuhousunsuojat eivät tee hyvää. Nyt kuitenkin kyllästyttää jatkuva valkovuoto, joka menee välillä reippaasti pikkuhousujenkin läpi. Näin raskaana sitä on kyllä vielä alttiimpi hiivalle, mutta täytyy silti pitää suojia ainakin töissä ja jos olen pidempään pois kotoa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo vaan on varmempi niin eikä tarvitse vaihtaa pikkareita kuin joka toinen päivä. Mulla alapää ei ole koskaan tästä mitenkään ärtynyt, kunhan kyseessä on hajusteeton pikkuhousunsuoja. Niistä hajustetuista tulee heti oireita, iho alkaa kutista ja punoittaa jne..

Vierailija
42/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes päivittäin, ja olen käyttänyt varmaan kymmenen vuotta päivittäin.. Onneksi löysin vuokkosien ne siniset pikkuhousunsuojat (olikohan nää jotain puuvilla/cotton juttuja?) sillä ne on tosi hengittävät ja allerigiatestatut! Ennen sain ihottumaa ja hiertymää sille alueelle, mutta näillä suojilla ei ole tullut! Kannattaa kokeilla näitä jos on samoja ongelmia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan