Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö pikkuhousunsuojaa usein?

Vierailija
18.08.2018 |

Itse vastustan normaaliolosuhteissa pikkuhousunsuojia, sillä olen altis saamaan hiivan , ja hautovat pikkuhousunsuojat eivät tee hyvää. Nyt kuitenkin kyllästyttää jatkuva valkovuoto, joka menee välillä reippaasti pikkuhousujenkin läpi. Näin raskaana sitä on kyllä vielä alttiimpi hiivalle, mutta täytyy silti pitää suojia ainakin töissä ja jos olen pidempään pois kotoa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina, koska ärsyttää se valkkari. Niin kauan ku muistan oon käyttäny. mulla on niit kaikista ohuimpia allwaysseja, ei kesäkuumallakaan haudo!!

Vierailija
22/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vastustan normaaliolosuhteissa pikkuhousunsuojia, sillä olen altis saamaan hiivan , ja hautovat pikkuhousunsuojat eivät tee hyvää. Nyt kuitenkin kyllästyttää jatkuva valkovuoto, joka menee välillä reippaasti pikkuhousujenkin läpi. Näin raskaana sitä on kyllä vielä alttiimpi hiivalle, mutta täytyy silti pitää suojia ainakin töissä ja jos olen pidempään pois kotoa.

Olen käyttänyt melkein päivittäin viimeiset 17 vuotta ja hiivaa on ollut vain kaksi kertaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina, kun käytän pikkuhuosuja. Minulla on pienestä pitäen ollut todella runsasta valkovuotoa. Ei tulehduksia tms. Gynekologin mukaan vuoto on ihan normaalia. Jotkut vaan vuotavat enemmän kuin toiset.

Pakko käyttää päivittäin pikkuhousunsuojia, sillä inhoan sitä tunnetta kun housuissa on valkovuotoa kun se tuntuu märältä ja kylmältä.

Jos en käyttäisi suojia, joutuisin vaihtamaan pikkuhousuja noin 2 tunnin välein. Töissä on paljon helpompi kantaa laukussa tai taskussa pikkuhousunsuojia kuin vaihtopikkareita.

Vierailija
24/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän melkein 24/7 ja vaihdan yleensä 2-4 kertaa päivässä. Ihmettelen, jos joku on jatkuvasti ilman pikkuhousunsuojia eikä edes vaihda alushousujaan joka päivä...

Vierailija
25/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, ei ole tarvetta. Ei ole ylimääräisiä vuotoja.

Ei ole tervettä hautoa alapäätä 24/7 jossain muoveissa.

Vierailija
26/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan valkovuoto on aika runsasta. En tykkää märistä alkkareista, ja siksi käytän tuohon aikaan ph-suojia. Myös kun odotan kuukautisten alkamista, käytän varmuuden vuoksi suojia, ettei sitten mene housuihin (on aika epäsäännölliset kuukautiset enkä viitsi turhaan hauduttaa siteen kanssa). Seksin jälkeisinä päivinä käytän myös, sillä spermaa saattaa valua ulos vielä päivän tai pari.

Vierailija
27/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut arvata että näin monet pärjäävät ilman pikkuhousunsuojaa. Itse käytän menkkojen viimeisinä, niukkoina vuotopäivinä, sekä oviksen alla, kun valkovuoto on runsasta. Käytän noita biohajoavia, en tiedä hengittävätkö sen paremmin kuin muutkaan, ei ole tullut ongelmia. Hiivaa ei ole ollut koskaan. Yöllä kokonaan ilman pikkupöksyjä.

Vierailija
28/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en tarvitse mutta nykyisin tulee käytettyä päivittäin pikkuhousunsuojia lähinnä sen takia kun käyn aika kuumana työkaveriin, sen pelkkä ajattelu saa mut valumaan  mahlaa pöksyihin saati sitten kun ollaan samassa tilassa ja juttelen sen kanssa.

Vierailija
29/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä?

Vierailija
30/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttäny jo teiniajoilta asti päivittäin, mulla on sen verran kostea alapää kokoajan, että jos en käytä, niin alkkarit on nihkeän tuntuiset ja hiostaa ihoa. Pikkarinsuojista ei ole tullut mitään ongelmia ikinä, joten miksipä en käyttäisi, kun olo tuntuu sillai mukavan raikkaalta. Nyt raskaana pakko käyttää jo senkin takia, että valkovuotoa tulee tavallista enemmän.

Vierailija
31/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaalla valkovuodolla siunattu, niin pakko käyttää pikkuhousunsuojia. Yöt olen ilman ja "tuuletan". Joten te, joilla sitä valkovuotoa ei tule paljoa, niin olkaa onnellisia.

Vierailija
32/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, koska eivät riitä virtsankarkailun takia.

Vierailija
33/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko käyttää päivittäin, ei ole ollut hiivoja eikä ongelmia. enemmän ongelmia tulee jos ei käytä

Vierailija
34/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksen aikaan pakko käyttää. Housut on muuten märät ja perseessä läntti.

Vierailija
35/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pikkuhousunsuojaa miltei aina, lähinnä valkovuodon takia mutta usein ajatukset harhailee vähän liian herkästi tuhmiin asioihin, jolloin pikkarit kastuu "vähän" liiaksi ilman suojaa.

Vierailija
36/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse käyttää mitään suojaa. Mulla ei vuoda mitään. Oviksen huomaan siitä että pissalla käydessä paperiin jää sitä ns. ovislimaa vähän mutta sekin on minimaalista. Seksissä kyllä kostun ihan normaalisti. Mitään ylimääräistä en vuoda. Oletan sen johtuvan siitä että kun tuuletus pelaa ja mikään ei hiero ja haudo jatkuvasti paikkoja niin ei tarvitse mitään "voiteluöljyä" kehittää jatkuvasti joten paikat pysyy hyvinvoivina.

Vierailija
37/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tiettyinä päivinä sen verran paljon valkovuotoa et pitäis olla muutamatkin pikkuhousut töissä mukana jos ei käyttäis pikkuhousunsuojia... Plus menkkojen loppuvaiheessa tulee niin vähän vuotoa ettei tarvi sidettä, vaan ph-suoja on kätevämpi.

Vierailija
38/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin vuosikausia päivittäin. Nyt järjetön ihottuma tuolla alueelle joka ei lähde pois millään :(

Vierailija
39/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina todella kostea! Mieluummin olisin kuivempi, ärsyttää kun aina on märkä tunne alhaalla vaikka ois hetki sitten käyny vaihtamassa kuivan suojan pikkuhousuihin. Ikinä en voi liikkua missään etteikö tarviis olla pikkuhousunsuoja pöksyissä ja joudun vaihtamaankin puhtaan suojan useita kertoja päivässä. Tää "vaiva" (ominaisuus) ärsyttää mua aikalailla usein.

Vierailija
40/42 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina, paitsi öisin, jolloin nukun kokonaan ilman pikkareita. Yö olkoon mun alapään tuuletusaikaani. Päivisin vuodan aina valkovuotoa. Ovulaation aikaan melkein lainehdin sen pari päivää, silloin suojia kuluu tuplamäärä normaaleihin päiviin verrattuna. En vois kuvitellakaan, että en käyttäisi phs:siä. Kaamea tunne sellaiset kylmänkosteat pikkarit, en pidä siitä tunteesta kesälläkään, saati sitten talvella. Pikkarit pitäis vaihtaa ehkä viisi kertaa päivässä, jos haluaisin välttyä tuolta tunteelta. Onnea vaan niille naisille, joiden alapäästä ei valu muu kuin kuukautisveri, ja sekin harvoin ja hallitusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi