Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15-vuotias uhri selvitti itse hyväksikäyttäjänsä henkilöllisyyden, poliisi ei tähän ollut kyennyt

Vierailija
18.08.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005794137.html?utm_medium=social&utm_…

Äskeinen poistettiin, tulkoon bannia, järkyttävää tällainen. Miten tuollaisesta tapauksesta enää ihmistä saataisiin? Vauvoja, eläimiä... aivan hirveää.

Valtavasti voimia uhreille.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ihminen on sekä puheissaan että toiminnassaan ilmentänyt äärimmäistä piittaamattomuutta, sadismia sekä häiriintyneisyyttä. Millä ilveellä tuollainen on tällä hetkellä vapaana? Onhan näitä ollut muitakin, ei meinaa ymmärrys riittää.

No jos tuo kuvien katselija ja viestien lähettelijä on ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRIMMÄISEN sitä ja tätä, niin mitä ne jammusiltavuoret sun muut ovat?

Luitko juttua? Kaikesta päätellen tuo pystyy melkein mihin vain, ei ole tiedossa mitä kaikkea on edes tehnyt, mutta päivänselvää että on halukas ja kykenevä toimimaan halujensa mukaisesti. Jos fantasioi seksistä vauvojen kanssa, on mun mittarilla parantumattomasti sairas.

Vierailija
22/24 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ihminen on sekä puheissaan että toiminnassaan ilmentänyt äärimmäistä piittaamattomuutta, sadismia sekä häiriintyneisyyttä. Millä ilveellä tuollainen on tällä hetkellä vapaana? Onhan näitä ollut muitakin, ei meinaa ymmärrys riittää.

No jos tuo kuvien katselija ja viestien lähettelijä on ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRIMMÄISEN sitä ja tätä, niin mitä ne jammusiltavuoret sun muut ovat?

Luitko juttua? Kaikesta päätellen tuo pystyy melkein mihin vain, ei ole tiedossa mitä kaikkea on edes tehnyt, mutta päivänselvää että on halukas ja kykenevä toimimaan halujensa mukaisesti. Jos fantasioi seksistä vauvojen kanssa, on mun mittarilla parantumattomasti sairas.

Luin kaiken, mutta mä en tehnyt samoja päätelmiä kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"yhdestä törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, kuudesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, seksuaalipalvelujen ostamisen yrityksestä nuorelta"

Ei tämä ole pelkkä runkkari.

Vierailija
24/24 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan maailmassa niin kamalia asioita, ettei mielikuvitustaan edes tahdo venyttää niin pitkälle. Heikompien sumeilematon hyväksikäyttö omiin tarpeisiin kuuluu niihin vääryyksiin, joita ei soisi vähäteltävän missään yhteyksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme