Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleva vaimo petti polttareissa

Vierailija
18.08.2018 |

Noh niin, ei tullut häitä sittenkään, vaikka piti olla ensi viikolla... Kuulin asiasta kaasolta, onneksi ajoissa niin kaikki ehditään perua. Tiesin heti kenestä kyse, työkaveri jonka kanssa tavanneet töissä ja myös viestitelleet. Sen tiedän ettei viesteissä ole koskaan ollut mitään outoa, olen ne itsekin nähnyt ja koko juttu vaikuttanut ihan normaalilta. Suoraan sanoen epäilen että ollut koko ajan ihastunut työkaveriinsa...

Jotenkin nolottaa että menin uskomaan ja luottamaan. Hävettää perua. Pitäisikö vaan pitää häät ja laittaa eropaperit heti pikimmiten. Lahjoja ei muutenkaan olla haluamassa...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu huh mitä fiktiota. Kyllä me mammat tiedämme että vain mies voi olla se pettävä sika. Jos nyt on tullut vähän leikittyä polttareissa niin sitä nyt ei ainakaan lasketa.

Ap taidat olla keski ikäinen suomalainen mies. Sunlaiset nyt pitäisi poistaa maapallolta.

Vierailija
42/54 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastelijateologi kirjoitti:

Eihän se ole pettämistä, jos pappi ei ole vielä aamenta sanonut. Avioliiton sakramentti vahvistetaan vasta vihkimistilaisuudessa.

Parisuhteessa ei voi pettää jos ei ole naimisissa? Mitä helvettiä se naimisiinmeno vaikuttaa luottamukseen millään tavalla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai perut häät ja ansaitset parempaa. N 26

Vierailija
44/54 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo päättänyt erota, perukaa häät. Tietysti jos on jo maksettu paljon, tilojen ja muiden peruminen aiheuttaisi hankaluuksia jne, niin erojuhlat on yksi mahdollisuus, mikäli se ei tunnu liian raskaalta. Ymmärrän hyvin, että petetystä tuntuu. Teittepä miten tahansa, ei tule olemaan helppoa. Tekisi mieli sanoa, että ilmoittakaa vain perumisesta älkääkä syystä, mutta todennäköisesti kaikki sitten ajattelevat sinun pettäneen, koska, no, mies pettää aina.

Vierailija
45/54 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päässyt jo lykkimään kaasoa kakkoseen?

Vierailija
46/54 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei aplla mitään häitä ole tulossa. Ei ole ollut edes tyttöystävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/54 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastelijateologi kirjoitti:

Eihän se ole pettämistä, jos pappi ei ole vielä aamenta sanonut. Avioliiton sakramentti vahvistetaan vasta vihkimistilaisuudessa.

Parisuhteessa ei voi pettää jos ei ole naimisissa? Mitä helvettiä se naimisiinmeno vaikuttaa luottamukseen millään tavalla??

Tutkipas tätä. Aviosääty on pyhä. Synnissä eläminen ei ole mikään parisuhde. http://koraali.fi/1886/201.html

Vierailija
48/54 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ka ap sentään ole morsiamensa kanssa synnissä elänyt. Silloinhan koko pettämisväite menettäisi merkityksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/54 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololollollollolololooo

Vierailija
50/54 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hieno ehdotus, petturin on parasta saada opetus alttarin ja hääväen edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/54 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika utopiaa, morsian pettäisi polttareissa ja kaaso kertoisi siitä.

En usko


Ota asiasta selvää

Vierailija
52/54 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan silmien edessä = 

 

Pyhä Avioliitto

 

 

 

Kuka hullu ja mitkä parit muka haluavat elää noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/54 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastelijateologi kirjoitti:

Eihän se ole pettämistä, jos pappi ei ole vielä aamenta sanonut. Avioliiton sakramentti vahvistetaan vasta vihkimistilaisuudessa.

Eli esim minä joka en koskaan halua naimisiin, mutta monogaminen suhde kelpais samanlaisen kanssa niin voitais periaattessa pettää toisimme aina ja ikuisesti?

Vierailija
54/54 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt ihan niin kuin kaikki olis ok, hääpäivän aamuna morsio saa laittautua prinsessaksi ja sinä myös juhlakuntoon. Leidi astelee alttarille, sinä vastassa, urut soi jne. Ja sitten kun pappi on aloittamassa vigiliansa, näytät aikalisän merkkiä, käännyt kohti kirkkoa ja kerrot pystypäin, kantavalla äänellä, että game is over, häitä ei tule, mutta bileet jatkuu. Kerrot heti myös syyn kaikkien kuullen ja tuot esiin oman arvomaailmasi, mielestäsi avioliitto ei voi perustua epäluottamukselle toista ihmistä kohtaan. Kaikki juhlavieraat, jotka jakavat ajatusmaailmasi avioliiton perusteista voivat siirtyä jatkoille valmiiksi varattuun juhlapaikkaan. Ne joiden moraalia vastaan sinun arvomaailmasi sotii voivat jättäytyä pois pirskeistä. Katsotaan saapuuko morsian paikalle?

Tää olis hyvä! Helpointa tietty varmaan laittaa heti poikki mutta tuo olis kyllä kova veto ja sitpähän jokainen tietää kenen pitää jatkossa hävetä, muuten voi kääntyä että "sulho jätti heti häiden jälkeen vaikka kaikki oli ns hyvin"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan