Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada paksummat hiukset?

18.08.2018 |

Syön terveellisesti, en stressaile turhia tietääkseni, en käytä mitään suoristusrautoja yms... Hiuksia lähtee aika paljon ja on lähtenyt jo kauan aikaa.. en onneksi sinänsä näy hiuksissa mitenkään, mutta silti haluaisin paksumman tukan kun kyllä se ohentunut on..

Mikä avuksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija Keho alkaa ensimmäisenä kirjoitti:

VMP

Vierailija
22/28 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 v. nainen. Hiuksia alkoi lähteä vaihdevuosissa noin pari vuotta sitten. Olen päätynyt seuraaviin toimenpiteisiin pitääkseni hiukset hyvässä kunnossa.

1) pitkien hiusten leikkaaminen pitkäksi polkaksi. Hiukset näyttävät paksummilta lyhyempinä.

2) syön vähän lihaa ja aloitin siksi syödä B12-vitamiinia. Tällä on ollut positiivinen vaikutus hiuksiin.

3) Piimax-C+biotiini. Edullinen luontaistuote.

4) Omega 3+ADE-vitamiinit. Aloitin Omega 3 käytön migreenin vuoksi.

5) Karnosiini+sinkki. Ei niin edullinen luontaistuote.

6) pesen hiukset nykyisin uudella tavalla eli hieron samalla sormenpäillä päänahkaa.

7) saunon todella harvoin. Tämä tosin siksi etten asu Suomessa. Saunominen ei tehnyt hiuksilleni hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ja verikokeisiin menisin itse.

90-luvulla kävin itse työterveyslääkärillä ja verestäni mitattiin kaikki oleelliset vitamiini- ja kivennäisainepitoisuudet. Samoin hormonitasot. Halusin silloin vain saada varmuuden, että ("bodarin") ruokavalioni oli kohdallaan.

Vierailija
24/28 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairmella voi peittää mm hiustenlähtöalueita

http://www.uudethiukset.com/

Vierailija
25/28 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityklinikalla oli jotain hiustenkasvua lisääviä hoitoja ja hiusimplantteja sekä naisille että miehille. Katso niiden nettisivuilta. 

Vierailija
26/28 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole auttanut mikään, on kokeiltu biotiinit, B12, monivitamiinit, piimaxit, Viviscal. Tosin mulla ei olekaan niinkään hiukset ohentuneet vaan olleeet aina ohuet.

Onneksi laittamisella ja muotoilutuotteilla mun tukasta saa hyvän näköisen silti. Mutta kyllä joskus tylsistyttää että täytyy föönätä ja tupeerata ja käyttää muotovaahtoa ja kuivashampoota ja lakkaa jne joka päivä että näyttää lähinnä tavalliset hiukset omaavalta.

Vierailija
27/28 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex tukikäsittely. Löytyy varmaan netistä lähin käsittelijä kun syötät Googleen Olaplex ja paikkakuntasi tai ainakin lähimmän kaupungin. 

Vierailija
28/28 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut Cityklinikalla PRP plasmahoitoa hiustenlähtöön ja hei, oon vasta 30v! Hyvin on hoidot tehonneet. Mutta kuulemma mikään ei ole pysyvää ja mun pitää ottaa uusi PRP kuuri taas jonkun ajan kuluttua. Mutta siis tyytyväinen olen ollut. Ja tykkään käydä Cityklinikalla kun siellä on  aina niin hyvä tunnelma ja ihana ja osaava henkilökunta, jotenkin sellainen rento kotoisa meininki. Tässä on tietoa PRP:stä https://cityklinikka.fi/iho/hiustenlahto-kuriin-prp-hoidolla/