Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Manhattanin harvinaisemmat nähtävyydet?

Vierailija
18.08.2018 |

Kaks kertaa tullut käytyä New Yorkissa, kolmas reissu on suunnitteilla. Yleisimmät nähtävyydet kierretty, nyt olis kiva nähdä ja kokea jotain "harvinaisempaa".

Kiitos jo etukäteen vinkeistä :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää yksi päivä siihen, että lähdette vähän kauemmas Manhattanilta, esim Fire Island (juna+lautta).

Tai Coney Island Brooklynissa.

Vierailija
22/31 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manhattan on niin pieni, että se on äkkiä nähty. Kun kävimme viimeksi New Yorkissa, vaimo bongasi opaskirjastaan (monille elokuvista tutun) messun Harlemista. Ihmiset tanssivat ja lauloivat ylistäessään herraa. Vaikka olen uskonnoton, se oli hieno elämys. 

Mutta sehän oli siis kilometri Manhattanin ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkääpäs poiketa Trumpien kotona Trump Towerissa.

Se ei taida olla New Yorkissa. Ymmärtääkseni niitä on kaksi, toinen Detrotissa ja toinen Dallasissa vaikka ei se nyt ole homma eikä mikään hypätä junaan ja matkustaa Amerikan halki.

Kyllä se on Manhattanilla, osoitteessa 25 Fifth Avenue.

Vierailija
24/31 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venereissu Manhattanin sivuitse. Upeita maisemia.

Kannattaa mennä veneellä Long Islandille, näkee samalla vapauden patsaan ihan vierestä.

Vierailija
25/31 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä veneellä Long Islandille, näkee samalla vapauden patsaan ihan vierestä.

Tarkoitatko Staten Island Ferry -lauttaa?

Vierailija
26/31 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B&H Photo Video store ja sen ympäristö. Uusimman elektroniikan tavaratalo, jonka koko henkilöstö on ortodoksijuutalaisia. Ympäristössä aivan ihastuttavia kosher -ruokapaikkoja. 

Kosher = erittäin rääkkäävällä/stressaavalla tavalla kasvatetun ja teurastetun eläimen lihaa, mutta jotkuthan tykkää...

Mutta on mulla yksi matkavinkkikin;

Luciferin meditaatiohuone YK:n rakennuksessa - brought to you by Lucifer's Trust... I kid you not! 🖖👾🤘

Vierailija
27/31 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inwood Hill Park aivan Manhattanin pohjoiskärjessä. Siellä käydessä tuntuu paikoin siltä, ettei olisi suurkaupungissa ollenkaan. Metron A-linjan pohjoinen päätepysäkki sijaitsee aivan puiston läheisyydessä.

Vierailija
28/31 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not a good goy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B&H Photo Video store ja sen ympäristö. Uusimman elektroniikan tavaratalo, jonka koko henkilöstö on ortodoksijuutalaisia. Ympäristössä aivan ihastuttavia kosher -ruokapaikkoja. 

Kosher = erittäin rääkkäävällä/stressaavalla tavalla kasvatetun ja teurastetun eläimen lihaa, mutta jotkuthan tykkää...

Luciferin meditaatiohuone YK:n rakennuksessa - brought to you by Lucifer's Trust... I kid you not! 🖖👾🤘

Et taida olla kovin sivistynyt. Kosher on puhtaussäännöstö, joka koskee kaikkea ruokailua. Ihan siis kasvisruokia ja juomia myöten. 

Vierailija
29/31 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Staten Island Ferry -lauttaa?

En valitettavasti muista enää tarkasti, siitä on jo 12 vuotta aikaa kun olimme siellä. Mutta ei kysyvä tieltä eksy ja oli tosiaan hieno elämys. Kaupungit näyttävät aina niin kauniilta mereltä käsin.

Vierailija
30/31 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin sivistynyt. Kosher on puhtaussäännöstö, joka koskee kaikkea ruokailua. Ihan siis kasvisruokia ja juomia myöten. 

Taidat olla vähän naiivi. Ns. kosher-maksua maksavat usein myös ei-juutalaiset monissa maissa esim. olutta ostaessaan... ja kyllä väittäisin, että olen juutalaisesta kulttuurista paremmin perillä kuin sinä, ellet sattumoisin itse ole juutalainen...

Vierailija
31/31 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän naiivi. Ns. kosher-maksua maksavat usein myös ei-juutalaiset monissa maissa esim. olutta ostaessaan... ja kyllä väittäisin, että olen juutalaisesta kulttuurista paremmin perillä kuin sinä, ellet sattumoisin itse ole juutalainen...

Kyllä on olemassa myös kosher olutta ja kosher viiniä. Onko se sinulle yllätys. Ja kyllä, perheeni on juutalainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi