MIKSI joku haluaa kirjoittaa itsestää elämänkerran? Räikkönen siis
Miksi joku haluaa reväyttää koko elämänsä muiden ihmisten eteen? Mikä idea siinä on?
Tajuan, että joku Auer tekee sillä rahaa, mutta ei Räikkösen tarvitse.
Kommentit (11)
Räikkönen ei kirjoittanut itsestään elämäkertaa. Sen kirjoitti Kari Hotakainen, jonka aloitteesta kirja tehtiin.
Ei sitä kirjaa kirjoitettu Räikkösen tahdon vastaisestikaan. Itse hän sen myös halusi.
Ap
Räikkönen ei reväytä koko elämäänsä muiden eteen, hän kertoo tarinan, jonka haluaa elämästään kertoa. Totuus on jotain muuta, tuossa kirjassa ovat vain ne asiat, jotka halutaan tuoda julki. On tiedossa, että Kimi veti viinaa kaksin käsin, joten ei sen pitäisi yllättää ketään.
Oishan se jännää, sää jäisit historiaan ikuisiksi ajoiksi. Musta saa kirjottaa kirjan milloin vaan.
Hänen puolestaan kirjoitettiin kirja ja mikä hauskinta, ihmiset ostavat kirjaa.
Mutta MIKSI hän haluaa elämästään kertoa? Tätä en tajua.
Ap
Koska isänpäivä lähestyy. ;) Katsokaa niihin aikoihin kirjakauppojen hyllyjä, siellä on pilvin pimein kirjoja, joiden kannessa on mustavalkoinen dramaattinen naamakuva miehestä, joka on omasta mielestään niin tärkeä, että hänestä pitää tehdä elämäkerta. Ja mikäs siinä, jos riittää ostajia, niin mitäpä se haittaa? Höttähän tuollaiset kirjat ovat, jääkiekkoilijoiden ja muitten nelikymppisinä oksentamat "elämäkerrat".
Ylen uutissivulla oli eilen juttu Hotakaisesta. Hän selitti siinä, miten kirja sai alkunsa. Lue ap se, luulen, että siitä löydät paremmin vastauksia kuin AV:lta.
Haluaa kertoa tarinansa? Haluaa jättää jäljen itsestään? Mikä siinä on? Kirjoittakoon, kun on aihettakin. Miten se vaikuttaa taas sinun elämääsi?
Ymmärrän kyllä markkinavoimat ja ymmärrän, miksi kustsntajat sen halusivat. Minä en vain tajua kimin motiivia. Haluaa jäädä paremmin ihmisten mieleen? Jokin Illuusio omasta kuolemattomuudesta siis?
Ekstrovertit haluaa olla framilla ja kertoa itsestään, introvertit ovat private persons. Olen ymmärtänyt, että kimi on introvertti.
Ap
Ei hän olekaan kirjoittanut itsestään kirjaa.