Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla appivanhempien puhelinnumero???

Vierailija
02.05.2006 |

Missä vaiheessa seurustelua hankit sen ja miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin numero minulla on ollut vuosikausia, siitä lähtien, kun hän osti kännykän. Itse asiassa hän soittaa useammin minulle kuin omalle pojalleen, eli miehelleni :)

Vierailija
2/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä soitella eikä olla varsinaisesti läheisiä vaikka toimeen tullaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, milloin olen numerot tallentanut...

Vierailija
4/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi soittaa n. kerran vuodessa jos on jotain tosi tärkeää asiaa eikä saa miestäni kiinni. Anoppi useammin ja laittelee tekstiviestejä. Minä soitan harvemmin heille kummallekkaan, vaan jos on tärkeää asiaa.

Vierailija
5/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin yhteen vähän vajaan vuoden päästä siitä, kun aloitettiin seurustelemaan. Muistaakseni tuossa vaiheessa tallensin appivanhempien numerot kännykkääni.

Vierailija
6/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei kännykkää omistakaan, mutta hänet olen kyllä tuosta lankanumerosta saanut kiinni sen kerran kun jotain asiaa on ollut.

Vierailija
7/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä heillä ole minun nroa =)

Vierailija
8/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ex-appivanhempien numero on. Tytär haluaa joskus soittaa heille ja kertoa kuulumisiaan. Siksi se on vieläkin tallennettuna.

Vierailija
9/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä nyt ei omaan kännykkäänsä talletakaan (siis jos mies lähinnä hoitaa yhteydenpidon vanhempiinsa) niin kaipa se kannattaa jossain osoitemuistiossa olla. Jos vaikka miehelle jotain tapahtuisi.

Seurusteluvaiheessa kyseessä eivät vielä ole appivanhemmat...

Itse seurustelin mieheni kanssa siihen aikaan, kun juuri kellään ei ollut vielä kännyköitä, joten toisen osapuolen vanhempien kotinumero oli kummallakin siltä varalta, jos tuli asiaa kun toinen kävi vanhempiensa kotona.

Vierailija
10/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole tainnut koskaan soittaa hänelle... 5v olemme miehen kanssa yhdessä olleet. Anoppi kyllä soittelee aika usein. Tallensin numeron kännykkääni jotta näen heti kun hän soittaa ja osaa asennoitua henkisesti ennenkuin vastaan ;) Meilin vaihtoa meillä on enemmänkin kun anoppi tykkää siitä lähetellä kuulumis meilejä. Asumme reilun 200km päässä toisistamme.

Vierailija
11/11 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään muutaman kerran kuukaudessa kyllä heillä, mutta puhelimen välityksellä ei tunnu olevan mitään asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä