Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi maksaisi 2000e jostain lasten parvisängystä Lundialta jos saan ihan hyvän 500e Ikeasta

Vierailija
17.08.2018 |

Vaikka ois varaakin. Miks vitussa? Se kuitenkin ois lapsen käytössä vain muutaman vuoden

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ois varaakin. Miks vitussa? Se kuitenkin ois lapsen käytössä vain muutaman vuoden

Et sitten mitään linkkejä jaksanut laittaa että oltais voitu vertailla mitä sänkyjä tarkoitat?

Vierailija
22/24 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa mielummin kirpparilta tai kierrätyskeskuksesta tai ottakaa vastaan tutuiltanne ja antakaa eteenpäin, kun ette itse tarvitse. Käyttäkää rahat mielummin lainan lyhennykseen tai muuhun järkevään.

Laadukkaat, kierrätettävät ja kestävät huonekalut ovat minun mielestäni järkevä sijoitus. Ostipa ne uutena tai käytettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lundiaa on helpompi säätää ja muokata käyttätarpeen muuttuessa. Mulle 80-luvulla ostettu Lundian parvisänky on veljelleni nykyään tavallisena sänkynä ja siitä parven "jalat" kirjahyllyn vanhemmillani.

Ei onnistu tuolla meidän lapsella olevalla Ikealla.

Ikeasta ostamalla olisi saanut jokaiseen käyttötarpeeseen sopivat sängyt ja kunnollisen kirjahyllyn erikseen. Ei tarttis mitään sängynpäätyä käyttää kirjahyllynä. Meinaan ei se 80-luvun lundian sängynpääty nyt sentään niin hieno ole, että olohuoneeseen paraatipaikalle sellaisen huolisin. Mielummin sitten vaikka se Ikean pahvilevy hökötys ennemmin.

Et ymmärtänyt jutun pointtia. Ikeafanit ei ymmärrä.

Eri

Uusi kirjahylly Ikeasta näyttää hienommalta kuin 80-luvun sängynpäädystä itse tuunaamalla tehty. Vaikka se sängynpääty miten olisi kotimaista työtä ja aitoa puuta.

Jos et välitä siitä että ne ikearoskat on tehty lapsityöllä ties missä, niin varmasti kannattaa ostaa pilipalikirjahylly.

Vierailija
24/24 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun olet purkanut ja koonut sängyn esim. muuton takia kahteen kertaan, huomaat eron. Lundian voi vielä sen jälkeen myydä jollekin, kun taas Ikean on kaatopaikkakunnossa.

Mutta jos tarkoitus on ostaa kertakäyttökamaa, niin kannattaa toki valita Ikea.

Ihan hyvin kesti Ikean parvisänky neljässä asunnossa kahdella pariskunnalla ja yhdellä sinkulla ja sitten annettiin eteenpäin lapsiperheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi