Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies ulkoisesti sivua kiihottaa?

Vierailija
02.05.2006 |

Mua seuraavanlainen; pituutta täytyy olla 180-190cm, urheilullinen vartalo, mutta ei missään nimessä mikää bodari/norsumies!, isot, pyöreät pakarat, voi olla kalju, lyhyt hiuksinen tai surffitukka, kiva naama ;o), kivasti pukeutunut, ei m ikään juntti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kropalla ei suurta väliä.

Tähän mennessä kiihottavin mies on ollut ylipainoinen, isomahainen, kaljuuntuva, mutta sairaan hyvä sängyssä. Hänen ulkonäöllään ei ollut mitään merkitystä, ei tutustuttaessa, ei sänkyyn mentäessä eikä sen jälkeen.

Mutta oli hänellä kauniit siniset silmät, toki ;-)

Vierailija
2/5 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta väh. 180 cm, ei laiha eikä ylipainoinen, roteva/lihaksikas, leveät hartiat, pyöreät timmit pakarat (ei saa olla olematon peppu muttei myöskään mikään läskiperse), kapea lantio, tummat hiukset, voimakas leuka (päivän sänki kruunaa kokonaisuuden), ohuet mutta sensuellit huulet (en tykkää paksuista ' pusuhuulista' vaan päinvastoin), vaatetustakin olisi hyvä olla vähän miettinyt (puku tekee miehen. tai sitten jotain tyylikkään urheilullista), tuuhea tukka, iso nenäkin on yleensä plussa.

Sitten tietysti matala ääni, äly ja itsevarma käytös. Oikeastaan kyllä (kaikesta huolimatta) nämä viimeksi mainitut ovat kaikkein tärkeintä. Olen vahva nainen, ja mies joka onnistuu tyylikkäästi näyttämään minulle kaapin paikan, vie jalat alta, ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty pilke silmissä.

Vierailija
4/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikat pojat joilla pitkahko tukka (ei mikaan heviletti), hyva tyyli, " siistit rokkarit" , kauniit pojat..joilla femininiisia piirteita ja kauniit silmat :)

Vierailija
5/5 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

174 cm/ 95 kg