Rinnat paljaana rannalla?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua rusketusraitoja housujen takia. Kai se sitten on ok että tuun alasti?
No mutta höpöliini, tottakai on!
Eihän monet narubikinit oikeasti mitään peitä, ne ovat vain keino näyttää hieman seksikkäämmältä.
Luonnollinen alastomuus on paljon vähemmän... katseita keräävää.
Käyttäydyt vain luonnollisesti ilman provosointia ja levittelyä, niin ketään oikeasti kiinnosta yhden tavallisen ihmisen alastomuus. Tai siis ei pitäisi kiinnostaa, varmaan tästä nousisi ihan hirveä haloo kun lapset näkisivät housuttoman pyllyn. Tai siis pyllyn, jonka vakoon ei ole tungettu mitään pinkkiä narua.
Nykyään kun biksujen yläosaksi lasketaan suunnilleen kaksi 4cm x4cm kangaspalaa, jotka on naruilla yhdistetty toisiinsa, niin mitä väliä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis tapahtuu, kun näet toisen naisen rinnat?
Entä jos joku kiinnittää toisen rintoihin juuri bikinien vuoksi enemmän huomiota?
No pimppi kostuu ja mieleen tulee syntisiä ajatuksia.
ja raamatussakin sanotaan että nännin paikka on piilossa, ei saa kiinnittää huomiota vaikka mieli tekisi.
Paljasta nänniä ei vaan voi olla huomioimatta, enkä halua joutua kadotukseen siksi että joku muu on syntinen.
Ja ajatelkaa lapsia! Ei pienten viattomien lasten pidä joutua näkemään riettauksia.
Tissit piiloon paitsi jos on tykit.
Jos paljaat rinnat ovat arkipäivää, ei kukaan enää kiinnitä niihin erityistä huomiota. Eihän täällä villiinnytä hiusten tai reiden, navan tai kasvojen vilahtamisesta, vaikka ne ovat historiassa olleet ja vielä nykyäänkin jossakin päin maailmaa niin tavattoman riettaita.
Liian yksioikoinen kysymys. Rannoissa on eroja. Samoin mitä siellä rannalla tehdään. Kannatan sitä, että toimitaan rannan yleisen käytännön mukaan. Pukukoodin voisi jatkossa laittaa näkyville.
Olkaa vaikka alasti. Mitään niin epäeroottista ei olekaan kuin alastomuus. Vaatteet päällä nainen on kiihottavampi. Olen ollut aika paljon Euroopan nakurannoilla: rusinaksi käristyneitä vanhoja homoja, auringossa käristyneitä saksalaisia pariskuntia. Eipä nuori kaunis nainenkaan alastomana nudistirannalla paljon kiihota. Sama nainen olisi paljon seksikkäämpi tyylikkäät vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa vaikka alasti. Mitään niin epäeroottista ei olekaan kuin alastomuus. Vaatteet päällä nainen on kiihottavampi. Olen ollut aika paljon Euroopan nakurannoilla: rusinaksi käristyneitä vanhoja homoja, auringossa käristyneitä saksalaisia pariskuntia. Eipä nuori kaunis nainenkaan alastomana nudistirannalla paljon kiihota. Sama nainen olisi paljon seksikkäämpi tyylikkäät vaatteet päällä.
Se on juuri pointti ainakin itsellä; en halua mennä uimarannalle kiihottamaan ketään, vaan olemaan se epäeroottinen alaston mamma joka ei jätä mitään arvailujen varaan (eli ruoki mielikuvitusta).
Ylipäätään ei kiinnosta kiihottaa ketään randomeita missään, joten on aina vain plussaa, jos kostyymini tai alastomuuteni koetaan ”epäseksikkääksi”.
Ehdottomasti saavat olla halutessaan ilman yläosaa niin kuin miehetkin!
Ei kuulu mulle pätkääkään jos joku tyttö, poika, mies tai nainen haluaa olla rannalla yläosattomissa.
Ei kuulu alaosattomuuskaan kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Antaa olla paljaana kuten miehillä, jos huvittaa. En ymmärrä mitä se vaadittu nännien peittäminen muuttaa.
Lapsiin on turha vedota, lapsia varten rinnat ovat olemassa, eivätkä miehiä. Lapset niistä eivät saa traumoja, vaan itsestään epävarmat aikuiset, ja se taas ei ole rintojen omistajan ongelma.
Jos jotain teiniä kiinnostaa tuijottaa niin mitä väliä? Se on korkeintaan epäkohteliasta teiniltä. Hyvä vaan jos näkee muitakin kuin silikonirintoja.
Miksi sitten nännien hyväily kiihottaa myös naista?
Tehkääpäs! Silloin minä soitan poliisit!
Kyllä. Mulla ei ole edes housuja. En halua rusketusrajoja.
Mitä siis tapahtuu, kun näet toisen naisen rinnat?
Entä jos joku kiinnittää toisen rintoihin juuri bikinien vuoksi enemmän huomiota?