Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KÄÄK! Lounaan hinta

Siiri
17.08.2018 |

Olen nyt noin vuoden työttömyyden jälkeen viimeinkin työllistynyt. Ja tietysti ihan innoissani siitä. Uudessa työyhteisössä olisi mukava tutustua ihmisiin ja lounaalle lähteminen työkavereiden kanssa olisi hyvä tie siihen. Mutta kenellä on varaa käydä lounaalla??? 10,90€ yhdestä lounaasta, ihan kamalaa! Mä olen tottunut ruokkimaan sillä summalla koko meidän 5-henkisen perheen.

Ei me edes mitään ihan köyhiä olla ja mun työttömyysjaksokin pärjättiin kun sain ansiosidonnaista ja kun osaan pyörittää perhettä aika pienelläkin budjetilla. Mutta siihen tottuneena tuollainen hinta lounaasta tuntuu aivan pöyristyttävältä

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffetlounaspaikoissa on se huono puoli, että koska maksavat 'paljon', silloin tulee syötyä ihan liikaa. "Pitäähän nyt syödä koko rahan edestä". :D

Onhan se 10 euroa sinänsä aika paljon yhdestä lounaasta, mutta me emme useinkaan tee enää illalla toista lämmintä ruokaa, koska molemmat on syöneet päivällä.. Jos olisi lapsia, tilanne olisi tietysti eri.

Vierailija
62/63 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun olin palkattomana harjoittelijana eräässä työpaikassa. Työporukka halusi aina käydä syömässä noita kalliita lounaita. Pieni firma, jossa kaikki lähtivät aina yhdessä syömään. Kyllä opiskelijana kirpaisi, mutta onneksi sain jatkaa palkallisena. Tiedä sitten, olisinko saanut, jos en olisi tullut osaksi työporukkaa näiden lounaiden avulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipalkkaisena yksinhuoltajana en voi kuvitellakaan laittavani tuollaisia hintoja lounaaseeni, se on suurinpiirtein meidän kolmihenkisen perheen koko ppivän ruokabudjetti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi