Aion pilata ystäväni häät- Hän on pettänyt omaa miestään minun mieheni kanssa
Sain selville, että ystäväni on pettänyt miestään minun mieheni kanssa vuosi sitten. Huomenna on ystävän häät. Aion laittaa valkoisen puvun, super hienon kampauksen ja lopuksi paljastan 200 vieraalle, millainen petturi ystäväni on.
Kommentit (45)
Oliskohan benji-hyppy tuossa valkoisessa asussa lehterin (kirkossa) kaiteelta jees ? Kun jäät naruun kimpoilemaan, voisit laulaa uudelleensanoittamasi laulun tästä aiheesta ilman säestystä .
Tuo kävisi paremmin enkussa ja Amerikassa, kun niissä kysytään kirkossa vierailta esteitä ennen lupautumisia.
Nyt se sulhas-parka joutuu ensin naimisiin ja sitten saa tietää vasta.
Tätä lysymystä on lähestyttävä aatteellisesti! Onko kuviossa mukana maa hanmuuttajia? Onko Sulanen isämmaallinen ja vaimossa et nistäväri nää. Entä miehesi ja sinä itse? Jos kaikki kanta Suo maalaisia antaisin asian olla koska eipä tuossa nyt mitään ihmeellistä. Jos mukana jotain ulko maa laisia niin pettureita ovat luonteensa mukaisesti ja kaikkien olisi hyvä tietää se!
Järjestätkö isot erojuhlat itsellesi, kun sun mies heivaa sinut ennenkuin ehdit vetää shown loppuun.
Kun ystäväni isä on pitänyt puheen, niin sen jälkeen on vuorossa minun ohjelmanumeroni. Petturit eivät ansaitse suhdetta. Sillä ei ole väliä, vaikka vieraat saavat tietää. Itsehän ovat soppansa kehittäneet. Hyvä vaan. Ystävän mies on kiltti ja hyväsydäminen enkä voi katsella, kuinka häntä vedetään narusta. En myöskään siedä mieheni käytöstä.
AP.
Onko tullut mieleen sellainen vaihtoehto, että asia on jo sulhon tiedossa ja loppuunkäsitelty?
Olispa noloa melskata jostain minkä toiset on jo sopineet aikoja sitten 😀
Vaikutat henkilöltä joka on katsonut liikaa saippuasarjoja.
Kuten moni jo on todennutkin, eikö kannattaisi nolata hänet kertomalla asia sulhaselle ennakkoon. Häät parhaassa tapauksessa peruuntuisivat ja nolaushan sekin olisi.
Miksi hän muuten on yhä ystäväsi? Miksi et ole eronnut miehestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Kun ystäväni isä on pitänyt puheen, niin sen jälkeen on vuorossa minun ohjelmanumeroni. Petturit eivät ansaitse suhdetta. Sillä ei ole väliä, vaikka vieraat saavat tietää. Itsehän ovat soppansa kehittäneet. Hyvä vaan. Ystävän mies on kiltti ja hyväsydäminen enkä voi katsella, kuinka häntä vedetään narusta. En myöskään siedä mieheni käytöstä.
AP.
No kerro nyt hyvä ihminen sille miehelle etukäteen, saat muuten vielä hänenkin vihat niskoillesi...
Miksi näin moni jaksaa vastailla tälle aivokuolleelle provoilijalle. Maneereista tunnistaisi heti jollei jo kehitysvammainen tyyli ja aihepiirit paljastaisi. Ymmärrän että aiheet voi olla kiinnostavia keskustella ihan muuten vaan, mutta jotain rajaa nyt pliis.
Omituinen koko termi 'pettäminen'. Mitä se on, jotain rikollista vain?? Ei se ainakaan mitään rangaistavaa ole. Hommalle pitäisi keksiä jokin vähemmän negatiiviselta vaikuttava termi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat henkilöltä joka on katsonut liikaa saippuasarjoja.
Kuten moni jo on todennutkin, eikö kannattaisi nolata hänet kertomalla asia sulhaselle ennakkoon. Häät parhaassa tapauksessa peruuntuisivat ja nolaushan sekin olisi.
Miksi hän muuten on yhä ystäväsi? Miksi et ole eronnut miehestäsi?
Koska en muuten voisi pilata häitä. Tarpeeksi iso kosto ystävälle.
Vierailija kirjoitti:
Sain selville, että ystäväni on pettänyt miestään minun mieheni kanssa vuosi sitten. Huomenna on ystävän häät. Aion laittaa valkoisen puvun, super hienon kampauksen ja lopuksi paljastan 200 vieraalle, millainen petturi ystäväni on.
No tuota.. Pettänyt VUOSI SITTEN ja miksi VASTA nyt meinaat tuoda asian julki?
jos ei olis provo....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota.. Pettänyt VUOSI SITTEN ja miksi VASTA nyt meinaat tuoda asian julki?
jos ei olis provo....
Niin? Eihän se sitä tarkoita, että jos saa selville, että vuosi sitten on tapahtunut pettäminen, että olisin vuoden siitä tiennyt?! Haloo. Ota järki käyttöön.
Olispa siistii, kun kirkossa tulee se "...tai vaietkoon hän iäksi" niin ap läväyttäis että kröhöm joo, mulla olis yks juttu..
Joko taas sama provo? Tällä kertaa vain eri sukupuoli.
Tee elämälläsi jotain järkevämpää, daiju.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen koko termi 'pettäminen'. Mitä se on, jotain rikollista vain?? Ei se ainakaan mitään rangaistavaa ole. Hommalle pitäisi keksiä jokin vähemmän negatiiviselta vaikuttava termi.
Miksei se saisi vaikuttaa negatiiviselta? Ei kaikki negatiivinen ole rikollista. Valehtelu, k*sipäisyys, kipu, köyhyys, kiukku jne. Mikään ei ole rangaistavaa, mutta negatiivisia asioita silti.
Laita nyt heti viesti sulhaselle ja kerro asia!!!
Hei muista videoida tapahtuma ja lähetä linkki tänne. Video or did not happen
Kiinnostuin keskustelusta, kun luulin että 2 miestä on keskenään pettänyt kahta naista. Siis ns. poikarakkautta. Petyin kun tajusin, että kyseessä ei ollutkaan poikarakkaus :(
Ei kiinnosta.
Pettäminen on eri asia kuin julkinen nolaaminen.
Oletko itse tehnyt koskaan yhtään virhettä? Ja katunut sitä jälkeenpäin? Käsitelkää asia aikuismaisesti istumalla kaikki neljä saman pöydän ääreen ja katsokaa sitten miten jatkatte eteenpäin.