Pyykkipojan nimi muutettava pyykkihenkilöksi
Muuten en enää osta. Suostun ripustamaan pyykkini ainoastaan sukupuolineutraaleilla pyykkihenkilöillä.
Kommentit (60)
Eihän pyykkipoika ole henkilö. Rajansa kaikella. :D
Pyykkityyppi. Kaikkiahan kutsutaan nykyään tyypeiksi.
Pyykkimuunsukupuolinen voisi olla enemmän tämän päivän muotia
Entä leivonnainen? Ehdottomasti nimi muutettava leivonhenkilöksi!
Sortaako se miehiä, jos pyykkimuori ripustaa pyykkejään pyykkipojilla? Niillä pyykkipojilla on kaksi jalkaa, ei hametta, siitä nimitys!
Pyykkinipsu tai pyykin ripustin.
Vierailija kirjoitti:
Sortaako se miehiä, jos pyykkimuori ripustaa pyykkejään pyykkipojilla? Niillä pyykkipojilla on kaksi jalkaa, ei hametta, siitä nimitys!
"Pyykkipojilla" ei näyttäisi olevan penistä, joten tyttöjä taitavat olla.
Vierailija kirjoitti:
Ai että naisella ei voi olla housuja, ainoastaan hame. Ja mies ei voi käyttää hameita? >:(
Pyykkipojittelun on loputtava ! Selvää miehen esineellistämistä.
Ap, olet täydellinen eduskuntaehdokas vihreille!!
Pyykinpesu viittaa naisen alistamiseen. Ehdotan nimeksi rättien roikotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että naisella ei voi olla housuja, ainoastaan hame. Ja mies ei voi käyttää hameita? >:(
No pyykkipojissa sellaiset jotkut "minihameet" niitten päällä olisivat kyllä ehkä vähän epäkäytännölliset ...
Vierailija kirjoitti:
Olennainen?
Olen nainen?
Sovin nainen= sovin naiseen ?
Lastenlaujen sanat ainakin muutettava välittömästi.
"Pieni nokihenkilö vaan, uuninpiippuun katoaa....""
"Minä olen pikkuhenkilö posteljoon jne."
Säveletkin on kyllä muutettava, koska kolmitavuinen sana ei rimmaa....
No tuo "ripustin" minusta näyttäisi jakavan. Päätelkää siitä mikä se oikea nimitys voisi olla ...
Miksei pyykkikakara ?