Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?
Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.
Kommentit (922)
Lukiessani näitä vauva juttuja olen huomaamatta lukenut kaikki 41 sivua, kun luulin olevani vasta sivulla jotain 4
Aamulla unissani kaadoin tulikuumaa kiehuvaa vettä kalliiseen vaasiin, jonka olin myynyt ja asiakas tulisi hakemaan. Älytöntä töppäilyä.
Kahvia piti keittää.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Aamulla unissani kaadoin tulikuumaa kiehuvaa vettä kalliiseen vaasiin, jonka olin myynyt ja asiakas tulisi hakemaan. Älytöntä töppäilyä.
Kahvia piti keittää.
Ei kai haljennut?
Levitin kasvovoidetta hiuksiin, kuin olisin laittanut jätettävää hoitoainetta.
Hiukset oli jo hoidettu ja harjattu suihkun jäljiltä, nyt olisi siis ollut kasvojen vuoro.
Huomasin töppäyksen siinä kohti, kun levittäessä tunsin, että hiukset eivät ole enää pesun jäljiltä olevassa takkumuodossa vaan sileät ja selvitetyt...
Salin pukkarissa olin vaihtamassa vaatteita ja heitin paidan roskiin😂 onneks ei ollut ketään näkemässä.
Rouskutin omenaa tietokoneen ääressä. Ajatuksissani puraisin vahingossa omenan sijaan hiirtä.
Vuosia sitten toivotin työkaverilleni hyvää viikonloppua maanantaina kun voiko oli alkanut. Säikähdin että onko joku muistisairaus alkanut mutta ehkei sitten, kun sen jälkeen olen osannut toivottaa ihan oikeana päivänä. Hävetti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten toivotin työkaverilleni hyvää viikonloppua maanantaina kun voiko oli alkanut. Säikähdin että onko joku muistisairaus alkanut mutta ehkei sitten, kun sen jälkeen olen osannut toivottaa ihan oikeana päivänä. Hävetti kyllä.
Kun siis viikko oli vasta alkanut.
Heitin ostokset roskiin ja vein täyden roskapussin takaisin keittiöön. Huomasin virheen vasta, kun mies alkoi purkaa "ostoksia" jääkaappiin.
Heitin uuden kangasmaskin roskikseen kaupan pihalla ja tajusin autossa, en kehdannut lähteä penkomaan. Olin siis tottunut kertismaskeihin ja lensi roskiin rutiinilla.
Tungin tupakan väärinpäin suuhuni ja joku teinilauma oli kuolla nauruun, kiljuivat että laita se tupakka toisinpäin!
Tulin kaupasta ja purin ostokset, vähän myöhemmin tein lähtöä ystäväni luo enkä löytänyt aurinkolasejani mistään. Myöhemmin löysin aurinkolasit nätisti juuston päältä, olin laittanut ne ostosten kanssa jääkaappiin.
Kävelin kirjastosta kotiin puhisten kun painava kirjakassi oli repiä olkapääni irti, 2km kotipihaan käveltyäni muistin menneeni kirjastolle pyörällä.
Kiertelin H&M.N yläkerrassa miestenosastolla ja löysin miehelleni t-paidan, sitten siirryin alakertaan naistenosastolle josta löysin itselleni vaikka mitä. Tyytyväisenä lähdin ostokset sylissä portista ulos ihmettelen, miksi en ollut ottanut muviokassia kun samassa alkoi hälyttimet huutaa.
Ostin Ärrältä kahvin mukaan ja koetin hörpätä, maski naamalla. Ihmettelin vaan että mikä nyt mättää, kun kahvi ei tule suuhun asti ja naama tuntuu märältä.
Lähdin neuvolan ovelta ulos vieraan naisen takki päällä. (takana valvottuja öitä vauvan kanssa). Oli vielä eri värinen kun oma takkini väri. No ei muuta kuin käännös takaisin pahoittelujen kera :D
Vierailija kirjoitti:
Roskapussin kanssa matkalla roskakatokseen. Samalla reissulla hyvä napata postit postilaatikosta. Asumme rivitalossa. Ja siten heitän postit roskikseen - hups. No, ei korjaamaton vahinko.
Paitsi, jos on syvät molokit roskiksina, kuten meidän taloyhtiössämme. Meni kerran vahingossa lasiroskat metalliin ja päinvastoin, mutten kehdannut peräänkään sukeltaa...
- Otin kerran roskapussin mukaani pullonpalautusautomastille
- Laitoin juuston kuiva-ainekaappiin ja se oli siellä monta päivää ennenkuin huomasin
- Ostoksia purkaessa laitoin vahingossa lompakon pakastimeen
- Menin Reinot jalassa töihin. Mies toi onneksi toiset kengät mutta mulla oli asiakkaan luona tapaaminen ennenkuin ehti tuoda. Vähän se mummo katsoi pitkään mutta ei puhunut mitään.
- Piti ystävälle ostaa tupakkia. Otin vain vaihtorahat ja unohdin askin tiskille. En siis itse polta niin se jotenkin tuntui varmaan vieraalta se askin kantaminen...
Anopin ollessa yökylässä vuosi sitten viikonloppuna rakastelin epähuomiossa häntä 2 tunnin ajan vaimon sijasta. Ainakin anoppi vaikuttaa tyytyväiseltä, sai kuuleman mukaan elämänsä ensimmäiset orgasmit ja suhtautuu minuun nykyään paljon paremmin kuin ennen.
-Lukinnut itseni ovien ulkopuolelle, koska avaimet onnellisesti jääneet sisälle
-Taistellut lukuisten ovien kanssa saamatta niitä auki, koska riuhtonut niitä väärään suuntaan. Joku sitten kerralla avannut oven ja katsonut minua kuin tomppelia
-Juonut tiskiainetta vähän liian monta kertaa
-Satunnaisia jatkuvia kämmäilyitä, joita en edes muista koska niitä on koko ajan🤡
Tulenpalava kiire bussiin, juoksin ja en muistanut häivyttää valokynän piirtoja naamasta. Unohtui.
Epähuomiossa roskakassin kanssa bussilla keskustaan, kiemurtelin ulos autosta, ja katseeni etsi lähintä
Siniset kengän suojat jalassa kävelin kauppaan.
Kaupasta kotiin kiireellä, kaupankori mukana kotiin asti.
Nosturi