Sivut

Kommentit (645)

Vierailija

"- ottanut pöydältä avainten sijaan haarukan ulos lähtiessä ja jäänyt siten lukkojen taakse"

Monet heti alusta oli ihan hauskoja, mutta tässä oli kieltämättä sellaista meininkiä, että onneksi ei ollut lukiessa mitään suussa ja sitten nenässä & pöydällä. Näen hänet haarukka kädessä ulkona ja koen suurta sympatiaa...

En muista oikein mitään hyvää. Toistuvana rutiinina täälläkin tietysti keittää kahvit pitkin pöytiä, laatikoita ja lattiaa. Nukkuessa käytän joskus korvatulppia, välillä riisun niitä ja tungen sitten suuhuni, luullen kai karkiksi tai jotain, sillä tavalla puolittain, unisesti.

pakkomatkustaja

Hirveällä kiireellä lentokentälle ja sitten lähtöselvityksessä ihmetellä miksi ei löydy lippua mun nimellä. Lento olikin vasta seuraavana päivänä :S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tää on tapahtunut jo pariin kertaan. Jos olen työpäivän jälkeen väsyneenä ja ajatuksissani kaupassa niin viilaan sitä maksukorttia siitä sivusta mistä otetaan bonukset. Sitten se laite menee ihan sekaisin ja myyjä joutuu korjaamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"- ottanut pöydältä avainten sijaan haarukan ulos lähtiessä ja jäänyt siten lukkojen taakse"

Monet heti alusta oli ihan hauskoja, mutta tässä oli kieltämättä sellaista meininkiä, että onneksi ei ollut lukiessa mitään suussa ja sitten nenässä & pöydällä. Näen hänet haarukka kädessä ulkona ja koen suurta sympatiaa...

En muista oikein mitään hyvää. Toistuvana rutiinina täälläkin tietysti keittää kahvit pitkin pöytiä, laatikoita ja lattiaa. Nukkuessa käytän joskus korvatulppia, välillä riisun niitä ja tungen sitten suuhuni, luullen kai karkiksi tai jotain, sillä tavalla puolittain, unisesti.

Nyt kyllä putosin tolle korvatulppajutulle ihan täysin :D xD

Vierailija

Tarvitsin tiettyä paperia seuraavana päivänä asioiden hoitoon. Edellisenä iltana katselin ,että kaikki paperit ovat kunnossa ja ajattelin mitenkähän asia menee. Ajatuksissani olin taitellut tärkeimmän paperin kahtia ja repinyt sen taitosta myöten. En kerennyt uutta enää hankkimaan, teippasin paperin ja nolona sen esitin ja selitin miten oli käynyt. Henkilö vähän katseli paperia ja oli tuumivan näköinen, mutta lopputulos oli kuitenkin hyvä ja repimäni paperi ei vaikuttanut huonosti päätökseen.

Vierailija

Yhtenä päivänä mieheni soitti minulle päivällä juuri kun olin leipomassa. Puhelu lopetettiin ja vasta todella pitkän ajan kuluttua tajusin että pidin puhelinta ihan muuten vaan korvallani. Havahduin siihen että tarvitsin toistakin kättäni niin aloin pitämään olkapäällä puhelinta😂😂😂

Vierailija

Margariini oli loppu ja laitoin voita  leivälle. Jätin sitten voipaketin koko päiväksi pöydälle,  harmitti illalla löytää se ja heittää roskiin.

Vierailija

Olin itsepalvelukassalla kaupassa. Vedin ostokset läpi kassasta ja pakkasin ostokset, jonka jälkeen lähdin kävelemään. Myyjä sitten pysäytti sanomalla ’hei!’ ja käännyin katsomaan takaisin päin ja ihmettelin että mitä? Kunnes hetken päästä tajusin etten ollut maksanut ostoksiani. Vähän nolotti.

Vierailija

Mulla oli tapana unohtaa avaimet lukkoon kun tulin kotiin, siis sinne oven ulkopuolelle luonnollisesti. Pyörän sain lukittua ja ulko-oven auki mutta sitten "pimeni" muisti. Etsin niitä sitten sisältä joka paikasta ja hermostuin, raivo kasvoi ja kasvoi penkoessa "missä ne VOI olla?". Sieltä ne aina löytyi lukosta ulkopuolelta. Ei onneksi kukaan tullut yöllä sisälle eikä vienyt avaimia kokonaan, saattoivat olla siellä parikin yötä ennen kuin huomasin. No opin muutaman kerran jälkeen että illalla aina tarkistan nukkumaan mennessä että avaimet on omalla paikallaan sisällä. 

Vierailija

Jätin auton parkkihalliin suuressa kauppakeskuksessa ja avaimet virtalukkoon ja parkit päälle. Onneksi oli siellä vielä kun parin tunnin päästä palasin...

Vierailija

Töihin mennessä vein roskat, niin yritin aukaista roskakatoksen ovea auton oven kaukosäätimellä.
Alkoi naurattamaan vaan, ettei kukaan naapuri nähnyt.

Vierailija

Ajatuksissani jätin poikani vm. 2018 Audin lukitsematta, kun suuntasin uimarannalle. Auto oli rannasta noin kilsan päässä ja viivyin 2,5 tuntia, mutta mitään ei käynyt onneksi. Kävellessäni vasta tuli mieleen tuo lukitusasia, mutta luotin siihen että tuli lukittua. Ei tullut. En kertonut asiaa pojalleni.

Vierailija

Muutamia kertoja tullut heitettyä vääriä asioita pönttöön (sukka tai joku isompi roska, jonka piti mennä roskiin) ja jääkaappiin on mennyt puhelin, avaimet ja lompakko. Kerran unohdin lapseni leikkipuistoon. Onneksi muistin asian heti autossa ja palasin hakemaan 5v lapseni. Ehdin siis vain 100m päähän, mutta en ole kertonut kellekään. Lapsi ei ehtinyt hätääntyä.

Vierailija

Kerran menkkojen aikaan laitoin tamponin puoliksi muovikääreessä sisälle. Huomasin vasta pois ottaessa ja säikähdin et mitä hittoa se kiiltävä siinä päässä on, kunnes älysin et suojamuoviahan se...

Vierailija

Menin mieheni ja poikani kanssa kylpylään. He menivät miesten puolelle ja minä naisten puolelle yksin. Sovittiin, että tavataan altailla.
Kiireesti riisuiduin pukuhuoneessa, otin pikaisen suihkun ja menin altaille istumaan ja odottelemaan. Siinä tovin istuskeltuani kiinnitin huomiota vesiliukumäkeen jonottaneisiin teinipoikiin, jotka virnuilivat minulle. Mikä nyt on niin hauskaa, mietin.
Katsahdin alas ja, noh, arvaatte varmaan.
Olin unohtanut pukea uikkarit.
Äkkiä takaisin pukuhuoneeseen, uikkarit päälle ja muina miehinä takaisin altaille, jossa mieheni ja poikani jo odottelivat.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat