Kaveriporukan ristiinnainti (Levottomat)
Katon just Levottomat-leffaa, jossa kolme paria oli viettää juhannusta keskenään ja sit vieraan pariskunnan äijä "ajautui" suutelemaan vierasta naista, ja myöhemmin paneskelemaan hotellihuoneessa ja muutoinkin. Onko teillä kokemuksia vastaavasta? Itellä ei, mutta jotenkin tuli ihan kauheen ällö olo, kun kyllähän tuota tapahtuu IRL... Ja toiset puolisot ei tiedä mtn...
Aika yllätys itelle oli, ku poikakaveri kerto nuoruudessa, et yks varattu muija oli pyytäny juhannuksena sitä kävelemään kokolta metsään, vaikka sen äijäkin oli paikalla, ja sit se muija oli alkanu vonkaamaan (taimitenkähänlieollu), ja sit ne oli kiksauttanu jossain mättäällä... Tuokin tuntuu pahalta ajatella, mut yritän vaan aatella, et siitä on jo tyyliin parikytä vuotta, viinaa jne...
Kommentit (6)
Itselleni tuo on jotenkin ihan vieras asia, monestakin syystä.
Yhden exän kaveripiiristä paljastui aika pian, että kaikki olivat olleet vähän kaikkien kanssa ja jotkut olivat seurustelleetkin useamman seurueen henkilön kanssa. Tuntui jotenkin kuvottavalta, vähintäänkin omituiselta. Eron jälkeen en ole tuon piirin ihmisiä tavannut kuin vilaukselta, eli en pistänyt itseäni kierrätykseen. Ei jotenkin sovi minun ajatusmaailmaani.
Vierailija kirjoitti:
Yhden exän kaveripiiristä paljastui aika pian, että kaikki olivat olleet vähän kaikkien kanssa ja jotkut olivat seurustelleetkin useamman seurueen henkilön kanssa. Tuntui jotenkin kuvottavalta, vähintäänkin omituiselta. Eron jälkeen en ole tuon piirin ihmisiä tavannut kuin vilaukselta, eli en pistänyt itseäni kierrätykseen. Ei jotenkin sovi minun ajatusmaailmaani.
Itse en helposti jää kaveeraamaan eksien kanssa, ehkä vain ihan poikkeustilanteissa, sillä kai vähän oudolta tuntuis että olis vielä monta eksää ja tarvis katella niitä uusien naisten kanssa.
Enemmän sääntö kuin poikkeus omissa piireissäni.