Finnairin kapteeni puhalsi 1,5 promillea!
Se kännissä lähdössä ollut lentäjä oli Finnairin!
Olin ihan varma, että joku ukrainalaiskoneen kippari tai vastaava.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808162201142415_u0.shtml?utm_campai…
Kommentit (23)
Miksi lentokoneissa ei ole alkolukkoa?
Ihmiset nostaa kohun turhasta. Päässä vikaa? Pari kaljaa ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lentokoneissa ei ole alkolukkoa?
Kyllä niihin ollaan asentamassa,ongelma on liian suuri Finnairilla.
Faija kun oli finskillä töissä sanoi että eräs kapteeni oli joskus ollut niin kännissä että konttasi hotellin käytävällä aamuyöstä ja aamulla lentämään.
Jospa se otti hörpsyn 5 minuuttia ennen ja alkoholia oli pääasiassa suussa? Odotamma verikokeita.
Huh huh, vaikea uskoa että tällaista tapahtuu Suomessa.
90-luvulla kun ensimmäisiä kertoja kävin Venäjällä öljykentillä niin kyllä siellä joskus huomasi helikopterilentäjän olevan vähän toiskuntoinen.
Kerran yritettiin ilmaan kolme kertaa; ensimmäisen kerran jälkeen kevennettiin lastia, toisen kerran jälkeen vaihdettiin lentäjää. Syytä lentäjän vaihtoon ei kerrottu...
Minäkin olen joskus kunnon humalassa lentänyt.
Ruskeassa talossa puhalletaan pyllyyn! Puuh!
Vierailija kirjoitti:
Seisooko Anni jo käsi nyrkissä?
Kuka Anni?
Vierailija kirjoitti:
Faija kun oli finskillä töissä sanoi että eräs kapteeni oli joskus ollut niin kännissä että konttasi hotellin käytävällä aamuyöstä ja aamulla lentämään.
Entisaikaan se oli ihan yleistä. Kaikilla lentoyhtiöillä.
t. Ex-lentoemo (ei Finnairin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisooko Anni jo käsi nyrkissä?
Kuka Anni?
Pekon Anni.
Se olis sitten lähihoitaja-koulu edessä tällä lentäjällä.
Jos ei jo eläke häämöttänyt ja kerännyt hyvin sukanvarteen.
Onneksi omavalvonta sentään toimi ja finnairin työntekijät ilmoittivat poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisaikaan se oli ihan yleistä. Kaikilla lentoyhtiöillä.
t. Ex-lentoemo (ei Finnairin)
Faija väitti että panivat lentoemoja joka reissulla, pitääkö paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Montakohan kertaa on kännipäissään lennellyt? Kuulostaa vakavasti alkoholisoituneelta. Mistään edellisen illan huuruista ei ole kyse.
No höpsistä! Minä puhalsin töissä yhden aikaan iltapäivällä 1.55 promillea kostean illan jälkeen.
Joskus oli torninosturinkuljettaja pullon kanssa Nosturissa. Sammu sinne ja palomiehet hakemaan.
Kuinkahan moni rekkakuski, roskakuski, taksikuski ajelee kännissä? Myös muut ammattikuljettajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan kertaa on kännipäissään lennellyt? Kuulostaa vakavasti alkoholisoituneelta. Mistään edellisen illan huuruista ei ole kyse.
No höpsistä! Minä puhalsin töissä yhden aikaan iltapäivällä 1.55 promillea kostean illan jälkeen.
Ainoa vaan ettet ole ikinä vielä töihin päässytkään. Mansikkapelto odottaa ehkä jo ensi kesänä. Siellä ei kyllä puhalluteta.