Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vanhempi ostaa lapselleen/teinilleen pyöräksi ruman, ylihintaisen ja huteran jopon?

Vierailija
16.08.2018 |

Kelpaako nykyvanhemmille tosiaan perusteeksi lapsen/teinin mankuna "nokun mä haluuuuun/kun kaikilla muillakin on" ? Paljon edullisemmin saisi kunnollisen, siistin näköisen vaihdepyörän. Lisäksi on todella typerän näköistä kun sillä vaihteettomalla pellepyörällä poljetaan hiki hatussa polvet suussa pienessäkin ylämäessä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jopolla polkevat esiteinit ovat kyllä riski liikenteessä. Samalla selataan toisella kädellä älypuhelinta ja mutkitellaan siksakkia päin ihmisiä tai pahimmillaan autoja. Kyllä kuuluisi hankkia kunnollinen, vakaa pyörä eikä mitään muotikotkotuksia.

Vierailija
2/5 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu arvasin, juoppohullu jopohullu täällä taas riekkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä mieleni nyt taas pahoitin teinien jopoista. Käykää ihmiset haukkaamassa raikasta happea. Minä ainakin lähden. 

Vierailija
4/5 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini sanoo, ettei huoli edes mökki käyttöön tuttavalta saamaamme toisenlaista kolmevaihteists pyörää.

Siinä tulee kuulemma selkä kipeäksi. Jopolla polkee istuen.

Vierailija
5/5 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole jopoa, mutta samanmallinen pyörä kuitenkin. Tykkään siinä siitä, että pyörän tanko on korkeammalla kuin ns. normipyörässä. Olen kokeillut jopollakin ajaa ja tykkäsin siitäkin ja voisin ihan hyvin sellaisen hankkia. En minä käytä pyörää muuhun kuin kevyeen kaupunkipyöräilyyn johon jopo sopii vallan mainiosti. Ehkä sinunkaan ei kannattaisi miettiä toisten pyörävalintoja niin paljon, keskity vain omaasi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä