Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan syntymäpäivät tulossa ja ahdistaa vieraiden antamat lahjat jo nyt..

Vierailija
16.08.2018 |

Pojan syntymäpäivät siis tulossa. Viime vuonna juhlat olivat mukavat. Äitini eli pojan mummi leipoi maistuvan kakun ja ystäväni (tunnettu lavahenkilö) saatiin esiintymään juhliin. Juhlista tuli pelkkiä kehuja ja kaikki haluavat niitä lisää.

Minua ja poikaa jäi tuolloin kuitenkin ärsyttämään vieraiden antamat lahjat. Laitoimme jo kutsussa ilmoituksen, että hyväksymme ainoastaan rahaa lahjaksi, sillä poika toivoisi uutta pelikonetta, eikä sellaista muuten saataisi.

Vieraat toivat lähinnä 5 euron seteleitä ja pieniä kolikoita. Minua ärsyttää suuresti, sillä panostimme todella paljon näihin juhliin ja mitä todennäköisimmin kulut juhlien järjestämiseen maksoivat enemmän kuin pojan saama lahja.

Rahalahjat olivat kokonaisuudessaan siis joitakin kymmeniä euroja. Tätä menoa saamme järjestää ainakin 10 juhlaa, jotta rahat koneeseen saadaan kasaan. :(

Pitäisikö tuosta esityksestä periä jokin lisämaksu pojalle, sillä kaikki nauttisivat siitä viime vuonna? Varmasti maksaisivat sen näkemisestä jos olisi vaikka 2e ekstraa. On epätoivoinen olo, enkä kehtaa suoraan pyytää rahaa tuhannen euron koneen hankintaan, jotta pienempiä lahjoja antavat eivät tuntisi oloaan syrjityksi. :/

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jos peritte esityksestä maksun niin silloin se menee artistille, ei pojalle.

Eiku artisti maksaa!

Vierailija
22/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille pojalle että menee röihin äläkä piheile sukulaisten ja ystävien kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tämä esiintyjä pitää siitä, että käytäisitte hänen ystävänä suorittamaa show'ta kaupalliseen tarkoitukseen saamatta mitään korvausta? Lahjat on ok, mutta toista ei saa käyttää hyväksi tuolla tavalla.

Saahan se ilmaista mainosta, kyllä lavahenkilö sellaista osaa arvostaa.

Vierailija
24/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton trolli. Ensin ihminen kertoo saaneensa tarjoomukset ja esityksen ilmaiseksi lahjana äidiltään ja ystävältään, sitten kitisee, kun ei saanut muka "kustannuksia" peittoon.

Hei ap, mä sanon tän vaan kerran, mutta toivon mukaan otat onkeesi: mitään juhlia ei järjestetä ansaintamielessä, vaan juhlimisen ja ystävien/sukulaisten tapaamisen ilosta.

Ainoastaan kakku saatiin lahjana ja muut herkut piti itse ostaa. Pojan kokonaislahja jäi siis niin pieneksi, että jopa ne pienet herkut ja ruuat vieraille maksoivat todennäköisesti enemmän. Tuntuu vain epäreilulta.. Ap

Tuskin pitää paikkaansa. Ja joka tapauksessa, se lahja oli pojalle, ei sulle. Ei sun siitä kuulukaan "kuoria kustannuksia päältä". Ne jää aina järjestäjän vastuulle.

Vai meinasitko ottaa ensin omasi välistä.... ;-D

En vedä välistä, mutta arvostetuista juhlista pitäisi minun mielestäni jäädä plussan puolelle. Ap

Vierailija
25/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa se tonnin kone käytettynä. Tai vanha versio siitä. Ja osamaksulla.

Vierailija
26/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poika?

Vierailija
27/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet pösilö. 

Vierailija
28/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tämä esiintyjä pitää siitä, että käytäisitte hänen ystävänä suorittamaa show'ta kaupalliseen tarkoitukseen saamatta mitään korvausta? Lahjat on ok, mutta toista ei saa käyttää hyväksi tuolla tavalla.

Ei häntä kiinnosta vaikka näin tekisimme. Tienaa itse sen verran paljon, että nuo muutamat kympit ovat varmasti hänelle merkityksettömiä. Ahdistaa jos ei vieläkään saataisi kassaa koneen hankintaan täytettyä, vaikka esityksen ilmaisuudesta luovuttaisiin. Ap

Sinun ja pojan on syytä oppia se tosiasia,ettei aina saa mitä haluaa.Mun mielestäni sä olet idiootti.

Vierailija
29/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika töihin ja tienaamaan rahat ihan ite, jos ei muuta niin kerätköön vaikka pulloja. Tai oottakoon rippi- tai yo-juhliin, niissä saa enemmän kuin perus synttäreillä.

Vierailija
30/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen poika?

11. Ap

Vierailija
31/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton trolli. Ensin ihminen kertoo saaneensa tarjoomukset ja esityksen ilmaiseksi lahjana äidiltään ja ystävältään, sitten kitisee, kun ei saanut muka "kustannuksia" peittoon.

Hei ap, mä sanon tän vaan kerran, mutta toivon mukaan otat onkeesi: mitään juhlia ei järjestetä ansaintamielessä, vaan juhlimisen ja ystävien/sukulaisten tapaamisen ilosta.

Ainoastaan kakku saatiin lahjana ja muut herkut piti itse ostaa. Pojan kokonaislahja jäi siis niin pieneksi, että jopa ne pienet herkut ja ruuat vieraille maksoivat todennäköisesti enemmän. Tuntuu vain epäreilulta.. Ap

Tuskin pitää paikkaansa. Ja joka tapauksessa, se lahja oli pojalle, ei sulle. Ei sun siitä kuulukaan "kuoria kustannuksia päältä". Ne jää aina järjestäjän vastuulle.

En vedä välistä, mutta arvostetuista juhlista pitäisi minun mielestäni jäädä plussan puolelle. Ap

Ei kauaa kestä,kun sun pojalla ei ole yhtään kaveria,kun äiti näyttää mallia kusipäisyydestä.

Vierailija
32/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen poika?

11. Ap

No kohtahan on jo rippijuhlatkin, niitä odotellessa voi vaikka opiskella

Vierailija
33/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suurella summalla sinä ja pojan toinen vanhempi osallistuitte pelikoneeseen viime vuonna synttäreillä? Entä viime jouluna?

Kuinka suurella summalla yleensä te vanhemmat otatte pojalle syntymäpäivä- ja joululahjoja? Entä isovanhemmat?

Vierailija
34/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häntä kiinnosta vaikka näin tekisimme. Tienaa itse sen verran paljon, että nuo muutamat kympit ovat varmasti hänelle merkityksettömiä. Ahdistaa jos ei vieläkään saataisi kassaa koneen hankintaan täytettyä, vaikka esityksen ilmaisuudesta luovuttaisiin. Ap

Sinun ja pojan on syytä oppia se tosiasia,ettei aina saa mitä haluaa.Mun mielestäni sä olet idiootti.

En odota juhlista saavan kaikkia rahoja koneeseen ja investoin tähän itsekin, mutta kun vierailijat eivät edes yritä täyttää tuota kassaa ja nauttivat eduista enemmän kuin annetun rahan edestä. Tulee mieleen hyväksikäyttö ja epäreiluus. Ap

Vierailija
35/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei saa mitä haluaa

Vierailija
36/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kauaa kestä,kun sun pojalla ei ole yhtään kaveria,kun äiti näyttää mallia kusipäisyydestä.

Onhan se tekopyhää kehuja juhlia ja antaa lahjaksi muutaman euron. Ei se minusta ole outoa ajatella näin. Ap

Vierailija
37/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä, jos tulevaisuudessa et antaisikaan niitä satasia( joita tietenkin  ITSE  annat näille lapsesi vieraille heidän synttäreillään lahjaksi), oma lapsesi saisi kerjäämättä sen laitteen nopeasti.

Vierailija
38/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En odota juhlista saavan kaikkia rahoja koneeseen ja investoin tähän itsekin, mutta kun vierailijat eivät edes yritä täyttää tuota kassaa ja nauttivat eduista enemmän kuin annetun rahan edestä. Tulee mieleen hyväksikäyttö ja epäreiluus. Ap

Kutsut siis ystävät ja sukulaiset juhlimaan lapsesi syntymäpäivää ja ilmoitat millainen ja minkä arvoinen lahja kelpaa. Sitten haukut kaikki vieraat, kun rahaa ei tullut tarpeeksi. Tulee mieleen hyväksikäyttö ja epäreiluus.

Vierailija
39/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.Pää täynnä kusta.

Vierailija
40/63 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka suurella summalla sinä ja pojan toinen vanhempi osallistuitte pelikoneeseen viime vuonna synttäreillä? Entä viime jouluna?

Kuinka suurella summalla yleensä te vanhemmat otatte pojalle syntymäpäivä- ja joululahjoja? Entä isovanhemmat?

Me laitetaan tasan 150 euroa per juhla. Tällä summalla toivoisin, että vieraat laittaisivat n. 20 euroa/kpl.

Tosiaan toivoisin, että saadaan enemmän rahaa tänä vuonna. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi