Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisikohan vaaleanpunainen lattia ihana vai ällö tämän tapetin kanssa

Vierailija
16.08.2018 |

Tätä tapettia siis laitetaan seiniin https://goo.gl/images/S5SQz3

Sellainen vanhan roosan sävy olisi ehkä mielessä lattiaan, ei mikään possupinkki😄

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau ihana tapetti! Itse olisin ottanut toisen värisen lattian sille kaveriksi, mutta roosastakin tulee varmasti herkullinen. Olen aina tykännyt väreistä ja englantilaistyylisestä sisustamisesta. Kun vain saisi oman kodin mihin saisi laittaa värejä seiniinkin. Go for it ap! Mulle kelpaisi kutsu teille iltapäiväteelle :)

Eikö olekin kaunis! Minkä värisen lattian sinä olisit laittanut?

Ap

Vierailija
42/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen ja roosa eivät ehkä olisi oman makuuhuoneen valinta, oon sellainen vihreässä, sinisessä ja liilassa nukkuva, mutta näyttää muuten ihanalta. Mä laittaisin lattiaan sen verran tumman sävyn, ettei näytä ihan pastellikarkilta.

Mulle yritettiin väittää, että katon pitää olla valkoinen. Mulla on yhdessä huoneessa musta. Monet kommentit siitä on omituisia, kun ei kukaan kehtaa sanoa mulle, etteivät tykkää siitä. Yrittävät sitten kohteliaasti hymyillä ja sanovat, että aika erilainen ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keltainen ja roosa eivät ehkä olisi oman makuuhuoneen valinta, oon sellainen vihreässä, sinisessä ja liilassa nukkuva, mutta näyttää muuten ihanalta. Mä laittaisin lattiaan sen verran tumman sävyn, ettei näytä ihan pastellikarkilta.

Mulle yritettiin väittää, että katon pitää olla valkoinen. Mulla on yhdessä huoneessa musta. Monet kommentit siitä on omituisia, kun ei kukaan kehtaa sanoa mulle, etteivät tykkää siitä. Yrittävät sitten kohteliaasti hymyillä ja sanovat, että aika erilainen ratkaisu.

Varmaan hieno se katto. Meillä on yhdessä huoneessa alkuperäinen tummanruskea katto ja se on ihanan tunnelmallinen.

Ap