Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te olette täällä niin ilkeitä?

Vierailija
02.05.2006 |

Esimerkiksi kuin luin tuota " erityisopetuksenpurku" -ketjua, siellä oli niin ilkeitä ja epäasiallisia kommentteja, että ei voi kuin ihmetellä. Ja te olette vielä pienten lasten äitejä ja noin täynnä vihaa. Eihän siitä voi seurata mitään hyvää lapsillenne ja totta kai asenteenne, vihanne näkyy, se on ihan selvää, vaikka väittäisitte mitä!

Haluaisin jokaisen, joka täällä vastaa toiselle kirjoittajalle ilkeästi tai halveksivasti, ajattelevan todella käytöstään ja miten se vaikuttaa lapsiinne! Sinä samalla siirrätte käyttäytymismallin, jota lapsenne alkaa matkimaan! Nimittäin paljon asioita opitaan ns. sydämen avulla, ei niitä tarvitse sen paremmin opettaa ja yksi sellainen asia on suhtautuminen toisiin ihmisiin!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen niitäkin selittelyjä, että " enhän minä ikinä IRL ilkeile, oikeasti täällä vain tulee sanottua anonyyminä suoremmin" . Ihan kuin ihmiset eivät tajuaisi, että netissäkin juttuja lukevat ihan oikeat ihmiset, joilla on ihan oikeat tunteet.

Minusta kaikesta täytyy saada kirjoittaa, mutta se, MITEN kirjoittaa, ratkaisee aika paljon. Oikeasti symppikset haluavat olla sitä myös anonyymisti.

Vierailija
2/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos yksin ymmärsi yskän, se on hyvä asia!

Aurinkoista kevättä kaikille!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiessani jotain " miksi raskaana olevat kävelee niin tyhmästi" -ketjua. Sen ap selvästi nautti kun pääsi pahoittamaan raskaana olevien mieltä, kävi oikein riemuitsemassa että " sainpas taas tappelun aikaan" . Ihmettelen, mitä ihmisen elämästä puuttuu sellaista, että sitä saa ilkeilemällä nettipalstalla. Onko se joku vallantunne, että voi kirjoittaa ihan miten tahansa rumasti ja takuuvarmasti ainakin joku regoi? Eivätkö nämä ihmiset tunne hallitsevansa oikeata elämäänsä, saavansa lähimmäisiään reagoimaan? Sitten valitaan se helpoin tapa eli tullaan tänne, kirjoitetaan inhottavia juttuja ja nautitaan tuloksesta. Huvittavinta on, että monet näistä tarkoituksella ilkeilijöistä selvästikin pitävät jonakin saavutuksena sitä, että saavat toiset loukkaantumaan. Siihenhän pystyisi kuka tahansa, jolla on tarpeeksi mielikuvitusta ja vähän kirjoittajan lahjoja (vähäkin riittää). Eri asia on se, kuka sitä haluaa ja miksi.

Vierailija
4/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin teen. Mutta viimeistään viidennellä kerralla kärsivällisyys loppuu.

5

Vierailija
5/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi heitellä ihan mitä sattuu tuubaa.

Myönnän, että itsekin vastaan täällä joskus kärkevästi kärkeviin teksteihin, mutta en kyllä mitään haistatteluja tai haukkumisia. JA myönnän että se on omaa pienuuttani, ja olenkin määrätietoisesti päättänyt sen lopettaa. Se on vaan oikeasti pienen ihmisen merkki, jos pitää netissä muille räyhätä.

Vierailija
6/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absoluuttista totuutta ei aina välttämättä ole silti olemassa... :)

Vierailija
7/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jo luulin, että melkein kaikki täällä ovat ihmeellisiä riidanhaastajia, mutta te ihanat ihmiset näytitte, että muitakin on olemassa.

Jatketaan vaan samaan malliin myös täällä tosielämässä, ei vain av:llä!

Halauksin ap

Vierailija
8/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin uhka Suomen lasten mielenterveydelle ja tasapainolle tuntuu olevan heidän omat äitinsä. Saa nähdä, millaisia pikkuhitlereitä tämä maa on täynnä vähän ajan päästä.

Vierailija
9/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos täällä hermostun johonkuhun idioottiin. Tuollahan tuo nukkuu sängyssään kaikessa rauhassa, eikä hetkahda mihinkään, jos kirjoitan ilkeästi. En minä lapselleni samalla lailla ilkeile, sillä hän ei ole yhtä yksinkertainen kuin monet eukot täällä. Ja vaikka olisikin, luultavasi hillitsisin itseni silti.

Eli siis kertokaahan minulle, minkä valtakunnan yhteys noilla asioilla on.

Vierailija
10/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmetyttää tuo selitys pahan olon purkamisestakin. Onko juuri näin paljon onnettomia, ongelmaisia äitejä? Eikä paha olo parane pahuudella.

Vierailija
11/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tähän syyllisty, mutta ymmärrän sen hyvin.

Vierailija
12/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuollainen pahanolon purkaminen on turhaa.

Ensinnäkin se kohdistuu ihan syyttömään

Toiseksi olen ihan varma, että se vaikuttaa teidän loppupäiväänne siellä kotona, eli olette pahantuulinen jne ja lapsenne sen vaistoaa!

Sen sijaan jos pyrkii olemaan ystävällinen ja rakentava jokaista kanssakulkijaa kohtaan, se tarttuu, eli saa siitä myös itse hyvän mielen, samalla lapsenne hyötyvät siitä myös!

ap

Vierailija
13/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan heille, jotka ovat kotona perheelleen kilttejä, suvaitsevaisia, ymmärtävisiä ja avarakatseisia ja vain täällä täydellisiä vastakohtia.

Vierailija
14/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hermostut idiootteihin" tällaisella palstalla ja katsot tarpeelliseksi ilkeillä muille. Eiköhän osoita jonkinlaista kypsyyttä hillitä itsensä ja jättää " idioottien" jutut omaan arvoonsa.

Elämänasenteesi siirtyy tahtomattasikin lapsiisi.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa....

Vierailija
15/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selittää uudestaan!

Totta kai sinun asenteesi välittyy lapseen, joka nyt ehkä nukuu mutt herää jonkun ajan kuluttua!

ap

Ja en väitä että jaksaisin itse aina olla ystävällinen ja rakentava, mutta mielestäni täällä on ihan huippupahaolo, joka aina puretaan muihin!

Vierailija
16/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palstahan on valitettavasti täynnä ihmisiä, jotka purkavat pahaa oloaan, aggressioitaan, kateuttaan, yksinäisyyttään, vihamielisyyttään ym. ym. negatiivisia tunteita toisiin ihmisiin. Ja varsinkin vähänkin erilaisesti ajatteleviin tai jostain syystä kateutta herättäviin. Nimettömänä on ujon ja hiljaisenkin helppo kirjoittaa asioita, joita ei koskaan muuten kehtaisi kenellekään sanoa. Ei ole tuulesta temmattuja uutiset, joissa kerrotaan, että osa pienten lasten vanhemmista voi todella pahoin nykypäivänä... :(

Vierailija
17/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tiedä yhtään mitään minusta ja perheestäni ja silti kuvittelette tietävänne, millainen elämänasenne minulla on. Taitaa valtaisa kiukkuni tosiaan heijastua tuohon lapseen, joka nyt istuu sylissäni nauramassa (ja minä nauran hänen kanssaan). Anteeksi nyt vain, mutta ainakin minun kohdallani olette pahasti hakoteillä, te kotipsykologit. :)

Vaikka en minä täällä pahimpia ilkeilijöitä kyllä ole. Joskus vain palaa pinna ihmisten kanssa, jotka eivät ymmärrä mistään mitään, mutta vouhkaavat naama punaisena. Eivätkä edes usko tosiasioita, kun niitä heille kerrotaan. Juuri tällainenhan on tuon ap:n mainitseman erityisopetusketjun aloittaja.

5

Vierailija
18/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun mielipiteesi ja elämänarvosi sitten ainoat oikeat? Muut, jotka tekevät/ ajattelevat eri tavalla ovat idiootteja?

Vierailija
19/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa pinna? Jonkun nettipalstan väittelyn vuoksi?

Usko tai älä, niin ei tuollainen lyhytpinnaisuus voi olla pelkästään av-ilmiö. Täytyy sulla kyllä muutoinkin olla, ihan siis IRL, aika lyhyt pinna - ja mihinkäs ja mitenkäs sen kiukkusi purat sitten muulloin?

Vierailija
20/21 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellaista väittänytkään, ainakaan tarkoituksella. Tarkoitin ihmisiä, jotka eivät ymmärrä TOSIASIOITA, ei omia mielipiteitäni. Tosiasiat ovat esimerkiksi lakeja ja asetuksia. Kai sinäkin olet sellaisista kuullut?

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän