Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua yksinäiselle lapselle joka on jo kasvanut aikuiseksi?

Vierailija
15.08.2018 |

Jirveän vaikeaa on ollut saada apua, kuselty on ja edullisia harrastuksiakin kokeiltu mutta aikuiseksi jo ennättäneelle lapselle ei ole millään onnistuttu saamaan mitään aikasiksi. Ei ole kavereita, ei kiinnostuksen kohteita, ei harrastuksia, on masentunut ja syrjäytynyt. Sentään ammatti lapsella on, mutta ei edes työpaikkaa. Tuntuu että olen ollut todella huono vanhempi lapselle.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nuoren omaan käytökseen yritetty puuttua? Joku syyhän siihen täytyy löytyä, miksi kukaan ei halua olla kaveri.

Jaa, en tiedä mitenkä tuohon käytökseen oikein pitäisi puuttua. Rehti, rehellinen, ystävällinen, avulias, puhelias, avoin, tunnollinen ja positiivinen muumuassa. Kouluissa oli jseamman opettajan lellikki, panosti kouluun ja sai hyviä numeroita.

Ap

Mäkin olin luonteeltani tuollainen ja opettajat tosin vihasivat jo alusta asti, joten aloin saada huonoja numeroita. Ei heitä kiinnostanut miten mulla meni ja sittemmin kuullut joka paikassa pelkkää negatiivista. Mainoksissa näkyy vaan äänekkäitä rääkyviä ihmisiä miljoonine kavereineen. Jatkuvasti nillitetään miksi mä olen hiljainen, miksi en puhu enemmän, miksi olen vaisu, miksi viihdyn omissa oloissani. Miksi en saa olla introvertti? Ainakin nihilisti kohta, jos ei muuta. Helpompi olla kotona ja esimerkiksi pelata tietokoneella kun ei tarvi olla kiusattavana ja syrjittävänä kuin joku hemmetin hylkiö intialaisessa slummissa. Ai niin ja olen muutamaa vuotta vaille 30v nainen, jos joku "yllättäen" olettaa mieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän