Lue keskustelun säännöt.
Mistä apua yksinäiselle lapselle joka on jo kasvanut aikuiseksi?
15.08.2018 |
Jirveän vaikeaa on ollut saada apua, kuselty on ja edullisia harrastuksiakin kokeiltu mutta aikuiseksi jo ennättäneelle lapselle ei ole millään onnistuttu saamaan mitään aikasiksi. Ei ole kavereita, ei kiinnostuksen kohteita, ei harrastuksia, on masentunut ja syrjäytynyt. Sentään ammatti lapsella on, mutta ei edes työpaikkaa. Tuntuu että olen ollut todella huono vanhempi lapselle.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mäkin olin luonteeltani tuollainen ja opettajat tosin vihasivat jo alusta asti, joten aloin saada huonoja numeroita. Ei heitä kiinnostanut miten mulla meni ja sittemmin kuullut joka paikassa pelkkää negatiivista. Mainoksissa näkyy vaan äänekkäitä rääkyviä ihmisiä miljoonine kavereineen. Jatkuvasti nillitetään miksi mä olen hiljainen, miksi en puhu enemmän, miksi olen vaisu, miksi viihdyn omissa oloissani. Miksi en saa olla introvertti? Ainakin nihilisti kohta, jos ei muuta. Helpompi olla kotona ja esimerkiksi pelata tietokoneella kun ei tarvi olla kiusattavana ja syrjittävänä kuin joku hemmetin hylkiö intialaisessa slummissa. Ai niin ja olen muutamaa vuotta vaille 30v nainen, jos joku "yllättäen" olettaa mieheksi.