Työskentelyn vähentäminen ja asuntoautoon muuttaminen
Ahdistaa tämä jatkuva kiire ja vapaa-ajan puute. Olen vapaa lähemmäs viisikymppinen nainen. Asun kahden koiran kanssa. Nyt haluaisin myydä kaiken, ostaa asuntoauton ja lähteä maailmaa kiertämään. Duuni on vain sellainen, etten voi ottaa sitä mukaan. Eli ongelma tässä on se, että mistä saisin elantoni? Kaipaan hyviä ja oikeita vinkkejä, suunsoittelijat voi siirtyä vaikka porvoon matkaketjuun. Eli kertokaahan hyviä vinkkejä esim tietokoneella työskentelyyn.
Kommentit (22)
Kiinnostavaa! Markkinoi mahdollista blogiasi portaaleihin ja naistenlehtiin. Käytä ilmaisuja elämänmuutos, nomadielämä ja minimalistinen elämäntyyli, nehän ovat kovasti huudossa nyt.
Mua kiinnostaisi ainakin lukea projektistasi ihan alkuvaiheista lähtien, kaikki alun ongelmat ja järjestelyt ym. olisi hyvää sisältöä ja ehkä herättelisi myös portaalien mielenkiinnon, jos osaat kirjoittaa.
Kyllä niitä saa edullisestikin, varsinkin jos pienempi asuntovaunu riittää. Ja onhan niitäkin näkynyt, jotka on ostaneet pienen bussin, ja rempanneet sen matkailuautoksi. (Tietty jos ei itse osaa, mutta aina jostain löytyy remppa-apua!). Jotenkin nekin ihmiset ovat pärjänneet pitkillä matkoilla.
Ja jos omistaa jo asunnon, myy kaiken pois, niin siitä saa jo paljon rahaa, millä pitäisi pystyä ostamaan asuntoauto leikiten. Eihän sen tarvitse uusi ja hieno olla, saa niitä käytettynäkin hyviä.