Onko miehelläsi kotiteatteri?
Jos on, saisitko ja osaisitko käynnistää sen?
Ei tietysti kiinnosta pätkääkään, leffat ja musiikithan kuuluu iha hyvin läppäristä. Vastaa silti!
Kommentit (15)
Kyllä se melkoista teatteria on kun katselee muijan touhuja.
Makuuhuoneessa on nukketeatteri. Kelpaako se?
Meillä oli kotiteatteri 2000-luvulla. Sen käynnistäminen oli ihan helppoa ja osasin tietenkin sen.
Nykyään kotiteatterin kaiuttimet on siirtyneet teinille parempaan käyttöön, minä en ole katsonut telkkaria 7 vuoteen ja miestäkään kiinnostaa aika harvoin. Mennyt vanhaksi sekin juttu.
Kolme kertaa viikossa miehellä on aina edessään perunateatteri kun en itse tykkää kuitia sippapottuja, kuirin niitä tarpeeksi töissä. Siinä on kotiteatteria ihan tarpeeksi, aina se on hirveää traamaa ja tragediaa.
Ei ole mutta mulla on. Käytännössä kuitenkin yhteinen vaikka olenkin maksanut sen. Ja totta kai osaan käynnistää, ei se mitään rakettitiedettä ole.
Käymme oikeassa teatterissa ja elokuvateatterissa usein, ne riittää.
On, ja videotykki! Osaan käynnistää molemmat!
Ei se ole kiinnostunut elokuvista.
Miehellä pleikka + systeemit. Mulla kotiteatteri. Kumpikaan ei osaa käyttää toistensa leluja.
Ei ole. minulla on
ja toki osaan. Mutta se on vain pieni osa iloistani.
Miehellä/meillä kotona on miehen kaverin vanha 90-luvun teatterisetti. Minä sen asensin, käytetään päivittäin telkan kanssa, lapsikin osaa.
Mökillä on mun vuoden vanha soundbar takakaiuttimineen ja erillisen dvd-soittimen puuttuessa töllöön kytketään läppäri.
On sillä. Näytännöt on yleensä aamuyöstä, kun mies kotiutuu kapakasta. Toivoisin, että joskus esitettäisiin muutakin kuin monologeja.
Miten niin onko miehelläni?? :D
Ei, mutta minulla on parhaalla äänentoistolla, mitä muutama vuosi sitten sai. Osaan toki käyttää, itsehän sen hankin :)
Ja joo, myönnän - joskus vaan laiskottaa niin, että läppärikin kelpaa kun oikein väsyttää... :D
Mikä se on?