Minkä takia mä ajaudun aina treffeille pelimiesten kanssa?
Kaiken lisäksi jo tunnistan ne niin hyvin, että yleensä yksi tapaamiskerta ja viestittelyt riittää. Sen jälkeen pistän homman poikki.
Mikä ihme siinä on, että minulla on takana lukuisia treffejä pelimiesten kanssa? Ja sitten jos ei ole ollut pelimies, mies on yleensä ollut kiinnostunut, mutta minä en taas hänestä.
Joku tökkii, mutta mikä?
Kommentit (32)
Luontainen vietti jakaa percettä pascapäille.
On aika yleinen syndrooma, onhan esim Tauskikin väittänyt kaataneensa tuhansia naisia. Ei tosin maininnut, moniko kaatu ensimmäisestä lyönnistä.
"Ja sitten jos ei ole ollut pelimies, mies on yleensä ollut kiinnostunut, mutta minä en taas hänestä."
Tässähän se tulikin.
Näin käy myös minulle joka olisin kiltti ja kunnollinen mutta kukaa nainen ei kiinnostu.
Minäkin aina valitsen olutta tuoremehujen sijaan. Tunnistan ne myös hyvin jo etukäteen, mutta silti. Enkä minäkään ymmärrä missä tökkii.
https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.c…
Vierailija kirjoitti:
Luontainen vietti jakaa percettä pascapäille.
On aika yleinen syndrooma, onhan esim Tauskikin väittänyt kaataneensa tuhansia naisia. Ei tosin maininnut, moniko kaatu ensimmäisestä lyönnistä.
Paitsi että en harrasta seksiä tapailuvaiheessa. Yleensä en ole edes suudellut noiden miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on väärät kriteerit.
Eli mitkä? Ja mitkä pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on massakriteerit. Valitset treffiseuraksi niitä, joita muutkin kanssasisaresi halajavat. Niinpä miehen ei tarvitse liikoja yrittää. Vaikka sinä et levitä jalkojasi, seuraava levittää.
Ps. Pelimiehiä ne ei kuitenkaan ole olleet. Pelimies ei paljastu vaan panee.
Olet kaunis ja nuori tai nuorehko, eikai siinä muuta tarvita. Ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Olet kaunis ja nuori tai nuorehko, eikai siinä muuta tarvita. Ja hoikka.
No joo, olen. Mutta silti ei miestä löydy, josta itse pitäisin ja joka pitäisi myös minusta. Ei auta kuin jatkaa yrittämistä,
Entinen deittailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on massakriteerit. Valitset treffiseuraksi niitä, joita muutkin kanssasisaresi halajavat. Niinpä miehen ei tarvitse liikoja yrittää. Vaikka sinä et levitä jalkojasi, seuraava levittää.
Paitsi että kyllä ne on. Mä tiedän sen. Valheellisuus ja manipulointiyeitykset paistavat läpi.
Vierailija kirjoitti:
"Ja sitten jos ei ole ollut pelimies, mies on yleensä ollut kiinnostunut, mutta minä en taas hänestä."
Tässähän se tulikin.
Näin käy myös minulle joka olisin kiltti ja kunnollinen mutta kukaa nainen ei kiinnostu.
Ettekö te kiltit ja kunnolliset voisi vähän vaikka panostaa tyyliin, ulkonäköön, hankkia vaikka jonkun intohimon? Ei mua saa pelkästään kiltti ja kunnollinen syttymään
Luo itsellesi positiivinen aura. "Olen fiksu ja tutustumisen arvoinen ihminen. Tunnen rakkautta ja rauhaa. En ole kenellekään mitään velkaa."
Peace.
Vierailija kirjoitti:
Luo itsellesi positiivinen aura. "Olen fiksu ja tutustumisen arvoinen ihminen. Tunnen rakkautta ja rauhaa. En ole kenellekään mitään velkaa."
Peace.
Jopa joo..,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kyllä ne on. Mä tiedän sen. Valheellisuus ja manipulointiyeitykset paistavat läpi.
Et ymmärtänyt pointtia. Kunnon pelimies ei jää kiinni mistään valheellisuudesta tai manipulointiyrityksistä. Ei etenkään ennen maaliin pääsyä. Olet tavannut jotain wanna-be-panomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtänyt pointtia. Kunnon pelimies ei jää kiinni mistään valheellisuudesta tai manipulointiyrityksistä. Ei etenkään ennen maaliin pääsyä. Olet tavannut jotain wanna-be-panomiehiä.
Ei niin, yleensä. Mutta minä olen poikkeus. Mä kyllä tunnistan ne miehet. Samase uskotko vai et.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi jo tunnistan ne niin hyvin, että yleensä yksi tapaamiskerta ja viestittelyt riittää. Sen jälkeen pistän homman poikki.
Mikä ihme siinä on, että minulla on takana lukuisia treffejä pelimiesten kanssa? Ja sitten jos ei ole ollut pelimies, mies on yleensä ollut kiinnostunut, mutta minä en taas hänestä.
Joku tökkii, mutta mikä?
Koska annat mahdollisuuden kaikille hyvännäköisille miehille, ja näistä treffeille kanssasi päätyvät kaikista parhaimmat supliikkimiehet. Hyvännäköiset supliikkimiehet ovat suurella todennäköisyydellä pelimiehiä.
Ne on ainoat jotka jaksaa ottaa jatkuvasti pakkeja - välillä onnistuu...
No koita ajatella boksin ulkopuolelta. Intohimoja voi olla monenlaisia ja ihan muita kuin mitkä määrittelet intohimoksi ja sinä voisit avartua ja oppia uutta. Ulkonäöllisesti söpö ja kiltti mies on mahdollista opettaa esim. seksipedoksi. Elät prinsessaharhoissa. Ei semmoisia komeita, jännittäviä ja romanttisia prinssejä valitettavasti ole. Satuolentoja.
Vierailija kirjoitti:
No koita ajatella boksin ulkopuolelta. Intohimoja voi olla monenlaisia ja ihan muita kuin mitkä määrittelet intohimoksi ja sinä voisit avartua ja oppia uutta. Ulkonäöllisesti söpö ja kiltti mies on mahdollista opettaa esim. seksipedoksi. Elät prinsessaharhoissa. Ei semmoisia komeita, jännittäviä ja romanttisia prinssejä valitettavasti ole. Satuolentoja.
Söpö ja kiltti. Yäks. Kissanpennut ovat söpöjä ja kilttejä karvapalloja. Vätysmies on vätysmies vaikka voissa paistais. Kannettu vesi ei kaivossa pysy, eikä lassukkaa voi seksipedoksi opettaa. Ihme päiväunia täällä jollain. Tuskin kukaan nyt romanttisia prinssejä edes kuvittelee löytävänsä, kunhan löytyisi oikea mies, joka tietää mitä haluaa.