Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te naiset haluaisitte hyviltä ensitreffeiltä?

Huhhuh
15.08.2018 |

Tulossa sellaiset ja nyt vähän pelokas ettei mokaa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin mennä meren rannalle kävelemään, juttelemaan ja nauramaan rauhassa. Sitten ihan normaaliin tapaan syömään tai leffaan.

Kuulostaa varsin kohtuulliselta ja järkevältä, toivottavasti suurin osa naisista ajattelee Samoin kuin sinä.

Vierailija
22/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu paljon siitä onko kyde Tinder-treffeistä vai jostain tyypistä jonka tunnet jo jonkun verran ja olette tavanneet aiemmin. Jos kyse on jälkimmäisestä, illallinen laadukkaassa ravintolassa ja pieni kävely kauniissa ympäristössä toimii aina.

Tinder-treffit kannattaa sopia niin että pääsee liukenemaan paikalta, jos toinen ei miellytäkään. Jos on kova jännittämään, kuten itse olen, tykkään käydä lasillisella baarissa, jossa en muuten kävisi. Jos tuntee itsensä rohkeaksi, puistonpenkki käy vallan mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kahvila tsi ravintola jossa saa jutella rauhassa

Treffikumppani joka on

- käynyt suihkussa

- pukeutunut siististi

- keskustelutaitoinen ja kiinnostunut minusta

Näillä pääsisi minun kanssa jo pitkälle

Vierailija
24/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely, puistonpenkki, mahdollisesti lasillinen, jos ei jo tässä vaiheessa ole jompikumpi tai molemmat todenneet, että ei tämä nyt oikein suju. Leppoisaa juttelua, ei tenttaamista. Ehkä näin.

Vierailija
25/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tehtyä hyvän vaikutuksen nykyiseen kunnolliseen mieheeni, koska ensitreffeillä sanoin maksavani ravintolalaskuni itse. Tuli siinä parit oluetkin otettua, joten juttua riitti. Kuulemma naiset maksattaa hirveen mielellään miehellä kaiken, mutta se ei oikein sovi enää tähän tasa-arvon aikaan.

Vierailija
26/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et puhu vain itsestäsi koko aikaa. Olet kiinnotunut toisen ajatuksista.

Vierailija
27/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas tervehdys ja silmiin katsominen, hymy. Sitten jutellaan verkkaisesti, että kävelläänkö vaikka tohon rantaan missä on muitakin ihmisiä ja jutellaan niitä näitä. Kävellään hiljalleen rantaan eikä oikein puhuta mitään mutta kävellään samaan tahtiin. Istutaan ja tuijotellaan ensin vaan ulapalle. Sitten jutellaan, että mitä sitä tykkää tehdä vapaa-ajallaan ja onko joku reissu jäänyt mieleen. Sitten pudistellaan hiekat persuksista ja kävellään rantakuppilaan ja otetaan yhdet. Keskustellaan millainen ihminen haluaisi olla, mitkä asiat on tärkeitä, mitä vielä haluaa kokea elämässä. Kiva jos jotkut asiat naurattaa molempia tai on molemmista hyviä juttuja. Tutustutaan.

Minusta tämmöset treffit on mukavat. Tärkeintä on hyvä tunnelma ja mannaa nauru.

Vierailija
28/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs otsan lattiaanlyömiskisoja täällä miehille ollaankaan järjestämässä?

Ja miten itse valmistaudut ottamaan miehen vastaan? Toki eri aihe, mutta saattaa tunnelma lässähtää daamin otteista.

Vierailija
29/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille. Ei onneksi tarvinne mitään yliyrittämistä suorittaa mihin en edes pystyisi. Jännittää aikas mukavasti kuin tulee sujumaan.

Vierailija
30/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut, niin kanjattaisi hivuttautua rauhallisesti lähemmäksi.

...mutta tarkkailla, kuinka treffikumppani tähän reagoi. Mikäli hän näyttää hivuttautuvan sitä mukaa kauemmas tai kääntävän kasvojaan ja rintamasuuntaa pois päin, kannattaa ottaa pakkia. Hän varmasti uskaltaa tämän jälkeen lähentyä sinua, jos haluaa. Älä ahdistele kuvitellen, että kovinkaan moni nainen tosielämässä näyttelee vaikeasti tavoiteltavaa.

Vierailija
31/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit on ajan ja rahan haaskausta. Helpommalla ja halvemmalla pääset kun käyt maksullisissa.

Vielä halvempi ja helpompi on itsemurha. Suosittelen sinulle, joka et elämästä tajua mitään.

Vierailija
32/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan mietin, miten nuo merenranratreffit onnistuu merettömällä paikkakunnalla?

Vierailija
33/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että treffikumppani tulisi paikalle ajoissa, peseytyneenä ja siisteissä vaatteissa. Jokin rauhallinen treffipaikka, jossa ei ole tungosta tai hälyä. Voi olla kahvila, voidaan lähteä puistoon tai kävelylle... ei mielellään mikään kallis paikka kuitenkaan. Haluaisin keskittyä juttelemaan ja tutustumaan. Ei kähmintää, ei ehdottelua, eikä ainakaan sitä loppukysymystä "mitä sä ajattelet musta?" Kannatan rentoutta, aitoutta ja mukavaa ajanviettoa.

Vierailija
34/42 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla oikein treffi-ihmisiä. En ole koskaan elämässäni käynyt oikeilla treffeillä, siis ihan ulkona jonkun miehen kanssa, vaikka mulla on taustalla kymmenen vuoden seurustelusuhdekin.

Tuntematon vai ennestään tuttu treffikumppani? Ensimmäisen kanssa voisi käydä vaikka kävelyllä. Olen tosi ujo ja pidättyväinen ihminen, joten suorastaan kammottaa ajatus, että pitäisi tuijotella vaivaantuneesti pöydän yli jonkun vieraan kanssa ja yrittää keksiä puhuttavaa, eikä siten mikään kahvi tai bisse ei kuulosta luontevalta. Enkä ikinä kykenisi hermostukseltani syömään, joten jotkut ravintoladeitit olisi aivan kauhistus. Kävellessä voi katsella ympäristöä ja keksiä siitä keskusteltavaa, jos juttu ei muuten (aluksi) kulje.

Tutun pyytäisin varmaan suoraan kotiini. En toki seksille, mutta kylään noin muuten. Jos tietää, että vastapuoli on luotettava ja sen kanssa tulee juttuun, niin ei tarvitse nähdä julkisella paikalla eikä ole sitä vaikutuksen tekemisen tarvettakaan samalla lailla, joten hermostuksestakin putoaa puolet pois. Tietty jos on hyvä tuttu eikä tutustumista niin tarvitse työstää, sitä voisi käydä vaikka leffassa kääntymässä.

Mulle ei missään nimessä mitään aktiivitreffejä. En halua heti alkajaisiksi laittaa itseäni likoon mitään kilpailuasetelmaa vasten tai joutua nolaamaan itseäni tai muutenkaan asettautua vuorollani huomion ja tuijotuksen keskipisteeksi, joten mulle jokin keilaaminen tms urheilukilpailu olisi aivan painajainen. Tuntuisi ihan suoralta gladiaattoriradalta toisille treffeille - lähtisin varmaan suoraan kotiin jos kävisi ilmi, että ohjelmassa olisi seuraavaksi jokin urheilutesti.

Tuntuupa deittailu työläältä. Onneksi en harrasta.

Vierailija
35/42 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit on ajan ja rahan haaskausta. Helpommalla ja halvemmalla pääset kun käyt maksullisissa.

Pitkässä juoksussa juuri näin

Vierailija
36/42 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs otsan lattiaanlyömiskisoja täällä miehille ollaankaan järjestämässä?

Ja miten itse valmistaudut ottamaan miehen vastaan? Toki eri aihe, mutta saattaa tunnelma lässähtää daamin otteista.

Mies kysyy mitä naiset toivoo ja kun naiset vastaa asiallisesti, se on otsan lattiaanlyömiskisa? Mitä meinaat tehdä loppuelämälläsi kun asennevamma on jo niin paha ettei ole mitään toivoa pariutumisesta? Tosissaan kiinnostaisi tietää. Onko asiattomassa vttuilussa naisilke ainesta loppuelämän sisällöksi? En sano ettei saisi olla, ihan aidosti kiinnostaa että onko. Tunnet tyydytystä, hyvää mieltä ja tyytyväisyyttä ajatellesasi tulevia vuosia aihepiirin parissa?

Vierailija
37/42 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kirjoitti:

Tulossa sellaiset ja nyt vähän pelokas ettei mokaa.

Ylen Areenassa on sarja The Same Sky. Siellä on oikein koulutettu hurmuri, joka osaa näköjään pitää naisten mielenkiinnon yllä ihan oikeasti. Katso sieltä vinkkejä mutta älä laita kuuntelulaitteita deittisi asuntoon tai valehtele työstäsi jne.

Suudelmiakin on montaa eri lajia ja niistä jokaiselle on oma aikansa ja paikkansa.

Vierailija
38/42 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kysymys.

Minä haluaisin, että mies on kiinnostunut minusta, tekee fiksuja kysymyksiä ja kuuntelee vastauksen. Jos vielä keskustelunaihe pysyy molempia kiinnostavana, niin se on suuri plussa.

Naisena haluan ensitreffit turvalliseen paikkaan, eli esimerkiksi keskustan kahvilaan.

Jos mies on kiinnostunut, niin kanjattaisi hivuttautua rauhallisesti lähemmäksi.

Mitä sinä tekisit muuta kuin olisit ”palkinto” miehelle?

Hmm... vaikeaa.... ehkä... jopa sitä samaa? Keskustella, tutustua? En ole "palkinto", mutta sinä taidat olla trolli.

- eri

Vierailija
39/42 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä rauhallinen kävely jossain kauniissa maisemassa. Kuitenkin tietysti turvallisen oloisessa, mikäli treffikaveri ei ole ennestään hyvin tuttu. Elokuva on huono, pari tuntia menee niin ettei voi jutella ollenkaan.

Vierailija
40/42 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa! ei mitään liirum laarumia, heti vaan itse asiaan  :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän