Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te naiset haluaisitte hyviltä ensitreffeiltä?

Huhhuh
15.08.2018 |

Tulossa sellaiset ja nyt vähän pelokas ettei mokaa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ravintola, missä pystyy keskustelemaan. Koska hyvä ruoka nyt vaan on yksi elämän parhaista iloista.

Vierailija
2/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffa tai kahvila joku rauhallinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin mennä meren rannalle kävelemään, juttelemaan ja nauramaan rauhassa. Sitten ihan normaaliin tapaan syömään tai leffaan.

Vierailija
4/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoa tunnelmaa, ei liikaa yrittämistä, ei esittämistä. 

Vierailija
5/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule paikalle selvänä, älä haise hielle. Puhu, kuuntele, rauhoitu. Älä käyttäydy kuin olisin kasa sisäfilettä (tai nyhtökauraa tms.) ja sinä nääntymässä nälkään. Kohtele minua kuin ihmistä, kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Puhu suoraan, käyttäydy hyvin, maksa tilauksesi, minä maksan omani.  Tästä on hyvä sopia etukäteen, ei se ole vaikeaa. Toki, jos olet rahoissasi, voit tarjotakin. Ja varaudu siihen, että varakas nainen tarjoaa sinulle. Ei se sinun miehuuttasi vie.

Vinkiksi: nainen ei ikinä kyllästy hemmotteluun ja herrasmiehen käytökseen. Joidenkin on vain vaikea ottaa sitä vastaan, yritä silti.

Älä lähentele, ota korkeintaan kädestä ja pyydä suutelemiseen lupa. Anna naiselle tilaa ja aikaa. Ole silti sinnikäs. Se on imartelevaa, jos osaat sopivasti vongata. Älä heittäydy stalkkaamaan, me naiset oikeasti pelkäämme miehiä, koska meille on lapsesta saakka niin opetettu.

Vierailija
6/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kysymys.

Minä haluaisin, että mies on kiinnostunut minusta, tekee fiksuja kysymyksiä ja kuuntelee vastauksen. Jos vielä keskustelunaihe pysyy molempia kiinnostavana, niin se on suuri plussa.

Naisena haluan ensitreffit turvalliseen paikkaan, eli esimerkiksi keskustan kahvilaan.

Jos mies on kiinnostunut, niin kanjattaisi hivuttautua rauhallisesti lähemmäksi.

Vierailija
7/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tärkeintä on rauhallinen tunnelma. Meteli tekee minulle aivan tukalan olon. Mieleisin olisi luontoretki, vaikka pieni kierros luontopolulla, kansallispuistossa tms. Ja nuotiomakkarat (paitsi en välitä makkarasta, joten jos olisi muuta evästä, niin se olisi vielä huipumpaa).

Vierailija
8/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ravintola, missä pystyy keskustelemaan. Koska hyvä ruoka nyt vaan on yksi elämän parhaista iloista.

Komppaan. Siinä kiteytyy kaikki. Ei se ole pelkästään mies, jonka sydämeen pääsee vatsan kautta.

Viihtyisä, kaunis ravintola, monipuolista ruokaa.

Vierailija
9/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että synkkaisi toisen kanssa. Plus ihan perusjutut eli hyvä hygieni ja siistit vaatteet/hiukset.

Vierailija
10/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että on hauskaa ja muutoinkin mukavaa. Sillä, mitä ja missä tehdään, ei ole mitään väliä. Oikealta tuntuva tyyppi saa myös epämieluisan paikan ja aktiviteetin tuntumaan kivalta, väärä taas pilaa unelmakokemuksenkin.

Eli ole oma itsesi. Se joko toimii tai ei toimi. Jos se ei toimi ekoilla treffeillä, ei se toimi myöhemminkään.

Vierailija
11/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tuo merenrantakävely kuulostaa ihanalta. Siinä voisi kaikessa rauhassa tutustua toiseen kauniissa maisemissa. Sen jälkeen tosiaan jossain kivassa ja rauhallisessa ravintolassa syönti. Mielestäni leffat ei kuulu ensimmäisille treffeille, ainakin itse haluan vain tutustua toiseen ja keskustella ilman, että pitää keskittyä moneen asiaan yhtä aikaa.

Vierailija
12/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että keskustelu sujuu. Yritä löytää joku asia naisen elämästä joka sinuakin kiinnostaa aidosti, jolloin keskustelu soljuu. Kuuntele naista.

Vierailija
13/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että tuo merenrantakävely kuulostaa ihanalta. Siinä voisi kaikessa rauhassa tutustua toiseen kauniissa maisemissa. Sen jälkeen tosiaan jossain kivassa ja rauhallisessa ravintolassa syönti. Mielestäni leffat ei kuulu ensimmäisille treffeille, ainakin itse haluan vain tutustua toiseen ja keskustella ilman, että pitää keskittyä moneen asiaan yhtä aikaa.

Leffassa on vaan se hyvä puoli, että jos on sitä vetovoimaa, niin siinä vieressä istuminen hiljaa on ihanan kutkuttavaa, leffasta niin väliä muuten :D

Vierailija
14/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit on ajan ja rahan haaskausta. Helpommalla ja halvemmalla pääset kun käyt maksullisissa.

Vierailija
15/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei treffikumppani esitä mitään roolia eikä tee mitään mielistelläkseen. Toivon, ettei hänellä ole oletusta, että treffit tarkoittaisivat automaattisesti läheisyyttä tai seksiä, ylipäätään mitään muuta kuin ihmiseen tutustumista alkuun kaverillisesti. Paikka, jossa kuulee jutella. Jos jännittää, sen voi ja kannattaakin kertoa, sillä tunnustaminen rentouttaa itseä ja yleensä toistakin.

Olen myös itse kokenut mukavammaksi, ettei treffien lopuksi välttämättä vielä tivata, haluaako toinen nähdä toistekin tai ainakaan sovita ajankohtaa. Mieluummin sanoo, että oli kivaa ja antaa toisen miettiä asiaa rauhassa. Joskus olen itse suostunut sopimaan treffiajankohdan ensimmäisten treffien lopulla, vaikka en ole ollut varma, haluanko sittenkään, ja omatunto on ollut huono sitten kun olen kotona asiaa mietittyäni päätynyt perumaan treffit.

Vierailija
16/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla ei ole väliä.

Nojaudu eteenpäin naista kohden ja kysele naiselta asioita. Hymyile. Älä kysele aiemmista suhteista äläkä hauku exiä. Kysy mitä nainen lukee, millaisia leffoja katsoo, millaisesta taiteesta, musiikista, vapaa-ajasta pitää, mitä ajattelee erilaisista asioista. Älä vaahtoa itsestäsi.

Maksa ostokset, saata treffien jälkeen bussipysäkille, kysy haluaisiko hän lähteä viikonloppuna leffaan, kävelylle, siiderille tms.

Vierailija
17/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kysymys.

Minä haluaisin, että mies on kiinnostunut minusta, tekee fiksuja kysymyksiä ja kuuntelee vastauksen. Jos vielä keskustelunaihe pysyy molempia kiinnostavana, niin se on suuri plussa.

Naisena haluan ensitreffit turvalliseen paikkaan, eli esimerkiksi keskustan kahvilaan.

Jos mies on kiinnostunut, niin kanjattaisi hivuttautua rauhallisesti lähemmäksi.

Mitä sinä tekisit muuta kuin olisit ”palkinto” miehelle?

Vierailija
18/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leffassa on vaan se hyvä puoli, että jos on sitä vetovoimaa, niin siinä vieressä istuminen hiljaa on ihanan kutkuttavaa, leffasta niin väliä muuten :D

Tuo on kyllä totta, varsinkin jos on ihastunut jo treffikumppaniin, niin sen kutkutuksen kyllä tuntee. Mutta jos ei ole ehtinyt vielä tutustua toiseen, niin voi olla parempi säästää leffaillat myöhempään. :)

Vierailija
19/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin pitää olla laadukasta. Ruoka ja seksi voisi olla samaa sarjaa eli molemmat esim jotain romanttista tai villiä.

Vierailija
20/42 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluaisin tehdä jotain hauskaa, kuten mennä lintsille, uimaan, keilaamaan... Tämä rikkoo jään, ja ei tarvitse istuskella missään, ja pelätä kiusallista hiljaisuutta. Mutta kai tämäkin riippuu siitä, kuinka hyvin treffipari tuntee toisensa. Jos on jo kaveripohjaa, kahvilateffit voi sopia oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi