Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä vuonna vihreiden tai vasemmiston äänestäjä tajuaa tehneensä karmean virheen?

Vierailija
15.08.2018 |

Kehitys kaikkialla Euroopassa on samanlaista. Tiedätte kyllä minkä suhteen.

Ainoa kysymys kuuluu että minä vuonna (jos ikinä) vihervasemmiston äänestäjäkunta tajuaa että he itse HALUSIVAT sitä kaaosta, jota myös unelmaksi nimittävät?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vasemmistoa, mutten vihervasemmistoa. Kelpaako?

Vierailija
2/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis Kokoomuksen äänestäjät eivät ole osallisina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule persu, samana vuonna kun sinä pääset Mensaan.

Ihmisoikeudet ja tasa-arvo eivät ole virheitä, sinä olet. Tyhmyys on virhe, etenkin kun sinullekin maksuton oppivelvollisuuskoulu tarjottiin. Mitä jäi päähän?

Vierailija
4/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Vierailija
5/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tule milloinkaan myöntämään olleensa väärässä. Eihän sama jengi ole myöntänyt vieläkään virhettään ajaessaan Suomea osaksi Neuvostoliittoa.

Vierailija
6/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät koskaan.

Vierailija
7/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät tule milloinkaan myöntämään olleensa väärässä. Eihän sama jengi ole myöntänyt vieläkään virhettään ajaessaan Suomea osaksi Neuvostoliittoa.

Jatkan vielä: He tietävät kyllä jo nyt olevansa väärässä, samoin kuin kaikki tiesivät jo 60-luvulla mikä neukkula oli, siis suuri vankila jossa kansa oli pidettävä rajojen sisällä aseella vahtien.

Vierailija
8/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan niitä vasemmiston liberaalia rivoja, mutta olen hyvin vähätuloinen.

Olen ajatellut, että minun on pakko alkaa äänestää vähätuloisuuteni takia vasemmsitoa, vaikken heidän liberaalia uudestaan yhtään tykkää. Mutta raha on mulle tärkeämpi

Vierailija
9/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitys kaikkialla Euroopassa on samanlaista. Tiedätte kyllä minkä suhteen.

Ainoa kysymys kuuluu että minä vuonna (jos ikinä) vihervasemmiston äänestäjäkunta tajuaa että he itse HALUSIVAT sitä kaaosta, jota myös unelmaksi nimittävät?

Äänestitkö itse kokkareita ja sisäministeri Petteri "vaimoni osaa kieliä lakiasioissa" Orpoa?

Vierailija
10/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Kokoomuksen tai Kepun äänestäjät?

Vierailija
11/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole merkkejä siitä toisin kuin ex-persuilla, jotka tajus jo pari vuotta sitten tehneensä virheen.

Vierailija
12/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella vihervasemmisto on nykyisen maahamuuttotilanteen ainoa syntipukki?

Vierailija
13/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö köyhät tajua, että jos ulkomailta tulee lisää köyhiä samalle paikalle, tuet laskevat heillä itsellään.

Miksi ei ole tännemuuttovastaista vasemmistopuoluetta?

Vierailija
14/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö köyhät tajua, että jos ulkomailta tulee lisää köyhiä samalle paikalle, tuet laskevat heillä itsellään.

Koska se olisi vaaraksi nykyiselle politiikalle.

Vierailija
15/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut, että minun on pakko alkaa äänestää vähätuloisuuteni takia vasemmsitoa, vaikken heidän liberaalia uudestaan yhtään tykkää. Mutta raha on mulle tärkeämpi

Siis *liberaaleja arvoja

Vierailija
16/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Sun veemäisyydestäsi. Kyllähän sä sen tiesitkin. Mut ole hyvä, nyt sait vielä jonkun vastaamaan.

Vierailija
17/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän valtiolla, kunnilla ja kaupungeilla on menoja (etenkin ns. ei-välttämättömiä), sen vähemmän voidaan investoida sosiaaliturvaan ja kaikkein heikomassa asemassa olevista huolehtimiseen.

Vihreät ja vasemmisto ajavat kiihkomielisesti kulujen radikaalia kasvattamista "rajat auki"-politiikallaan. Se on köyhien kannalta todella tuhoisaa. On suorastaan kummallista kun vihervasemmisto vinkuu erilaisista hallituksen tekemistä leikkauksista ja samaan aikaan vaativat jättimäisiä uusia menoeriä. Veroeuroja on rajallinen määrä.

Köyhän kannattaa äänestää sellaista puoluetta, jonka politiikka johtaa työpaikkojen syntymiseen, yritysten kilpailukykyyn (-> työtön saa töitä ja jo töissä oleva parempaa palkkaa) ja valtion/kunnan/kaupungin ei-välttämättömien menojen leikkauksiin, jolloin muille momenteille voidaan allokoida enemmän rahaa.

Vierailija
18/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se olisi vaaraksi nykyiselle politiikalle.

Miksei joku perusta, jos kerran kannattajia olisi

Vierailija
19/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis *liberaaleja arvoja

Mut eipä tuo rivokaan olis pahasti metsään sulta mennyt...

Vierailija
20/29 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän valtiolla, kunnilla ja kaupungeilla on menoja (etenkin ns. ei-välttämättömiä), sen vähemmän voidaan investoida sosiaaliturvaan ja kaikkein heikomassa asemassa olevista huolehtimiseen.

Vihreät ja vasemmisto ajavat kiihkomielisesti kulujen radikaalia kasvattamista "rajat auki"-politiikallaan. Se on köyhien kannalta todella tuhoisaa. On suorastaan kummallista kun vihervasemmisto vinkuu erilaisista hallituksen tekemistä leikkauksista ja samaan aikaan vaativat jättimäisiä uusia menoeriä. Veroeuroja on rajallinen määrä.

Köyhän kannattaa äänestää sellaista puoluetta, jonka politiikka johtaa työpaikkojen syntymiseen, yritysten kilpailukykyyn (-> työtön saa töitä ja jo töissä oleva parempaa palkkaa) ja valtion/kunnan/kaupungin ei-välttämättömien menojen leikkauksiin, jolloin muille momenteille voidaan allokoida enemmän rahaa.

Mutta jos ei ole vasemmistoa vaatimassa, oikeisto kyllä ohjaa ne yritysten menestymisen hedelmät suoraan yritysten omistajille.

Vasemmisto haluaa menestyviä yrityksiltä veroja yhteiseksi hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi