Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira työpaikalla Poudalla

Vierailija
15.08.2018 |

Käsittääkseni maikkari on Pekan työpaikka, eihän muutkaan saa viedä lemmikiään työmaalle.
Ois kiva mennä lekuriin, kun dobermanni istuis siellä nurkassa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa olla koira töissä mukana. Ei häiritse ketään, aamulla vien autoon ennen kuin muut tulee töihin. Ja se on se dobermann

Vierailija
22/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon muutaman kerran käynyt kampaajalla, jolla on koira työhuoneessaan. En tykkää, kun se juoksee ovelle vastaan, hyppii ja nuuskii. Kotieläimet kuuluvat kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä saa olla koira töissä mukana. Ei häiritse ketään, aamulla vien autoon ennen kuin muut tulee töihin. Ja se on se dobermann

Viet autoon? Mihin sä sit itse menet?

Vierailija
24/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viet autoon koirasi työpäivän ajaksi?

Vierailija
25/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon muutaman kerran käynyt kampaajalla, jolla on koira työhuoneessaan. En tykkää, kun se juoksee ovelle vastaan, hyppii ja nuuskii. Kotieläimet kuuluvat kotiin.

En menisi sellaiseen kampaamoon missä koiria juoksentelisi.

Vierailija
26/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni maikkari on Pekan työpaikka, eihän muutkaan saa viedä lemmikiään työmaalle.

Ois kiva mennä lekuriin, kun dobermanni istuis siellä nurkassa.

Lol

Aloin kuvitella, miltä tuntuisi olla hammaslääkärin tuolissa, kun dobermanni tuijottaisi nurkassaan.

"Bella on ihan kiltti".

.....niin...miltä se sitten tuntuisi?

Vierailija
27/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän mun hevonen mahtuisi työpaikallani?

Vierailija
28/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ihanaa jos työkaveri toisi koiran töihin! Mulla kun ei ole itselläni mahdollisuutta pitää lemmikkejä, pääsisi edes töissä silittelemään koiria :) 

Vierailija
29/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa oiskin koiria joka työpaikalla,työnteko olisi paljon mukavempaa.Ja sini on telkkarin ja vieraiden ilo!Sini on ihana!

Minulla ei valitettavasti ole koiraa:(

Vierailija
30/32 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksikin kirjakauppaa, joissa omistajan koira on joka päivä mukana. Toinen on hervottoman iso musta villakoira, jota ei aina edes huomaa siellä kaupan perimmäisessä sopessa, ja toinen on kultainen noutaja kassakoneen vahtina :)

Vierailija
31/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan työpaikasta kiinni, voiko koiran viedä sinne vai ei. Kyllähän tyhmempikin ymmärtää, ettei koiraa silloin oteta mukaan, jos työkaverina on koirapelkoinen tai koirille allerginen henkilö. Ja jos kyseessä on yritys, jossa käy asiakkaita, voivat he halutessaan äänestää jaloillaan.

Vierailija
32/32 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kaksikin kirjakauppaa, joissa omistajan koira on joka päivä mukana. Toinen on hervottoman iso musta villakoira, jota ei aina edes huomaa siellä kaupan perimmäisessä sopessa, ja toinen on kultainen noutaja kassakoneen vahtina :)

Noista kirjakaupoista ei voi sitten ostaa allergiaperheeseen luettavaa tai muutakaan. Saati käydä allergiset itse asioimassa. Ovatkohan miettineet loppuun asti. Ovessa on myös oltava tarra, jossa varoitetaan astmaatikkoaja koirasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän