Av-palstan lukijamatkan jälkipuinnit
Miten matka meni niin kuin omasta mielestäsi? Oliko suuria pettymyksiä? Yllätyksiä? Mieleenpainuvin muistosi matkalta?
Kommentit (187)
Hei miten me jaetaan sen bussin kustannukset, kun mukana oli 12 pariskuntaa 33 sinkkua?
Vierailija kirjoitti:
Minä sain ripulin paikallisen S-marketin luukuista. No kävin sitten sokkarilta ostamassa tulomatkalle tenaladyt ja vähän tuhdimpaa hajuvettä. Onneks kukaan ei huomannut pientä hajuhaittaa... Miten voin antaa palautteen luumuista ässämarkettiin?
Lähettämällä ne likaantuneet alkkarit sinne markettiin.
Vierailija kirjoitti:
Hei miten me jaetaan sen bussin kustannukset, kun mukana oli 12 pariskuntaa 33 sinkkua?
Eikös me sovittu / henkilö? Vai oliko niin, että sinkuille oli 50% alennus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sinkuille oli 50 prosentin hinnankorotus. Lisäksi sinkkujen Tinder-profiilit analysoitiin julkisesti valkokankaalla.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä meni kyllä ihan pieleen. Mies söi lasten vanukkaat jo menomatkalla.
Reps!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sinkuille oli 50 prosentin hinnankorotus. Lisäksi sinkkujen Tinder-profiilit analysoitiin julkisesti valkokankaalla.
Sinä taidatkin olla se emäntä joka oli kovin mustasukkainen miehestään. S-marketin kasvaakin huitaisit sipulipussilla päähän kun hän huuti, et täällä on vapaa kassa
Vierailija kirjoitti:
Hei, minut unohditte tänne Porvooseen. Millä nyt rahattomana pääsen täältä pois. Viimeiset rahani lainasin sille tyypille joka halusi ostaa kassillisen kotimaisia tuotteita pikku piian putiikista. Nyt on hyvät neuvot tarpeen?
Älä valehtele, olit kuitenkin Prismassa sovituskopissa kokeilemassa vaatteita ja kyyti lähti sillä aikaa kun piti vielä ne yhdet alehousut sovittaa.
Olin erittäin pettynyt kun en löytänyt Mäkkäriä.
Missä wt:teet parveilee kun ei ole mäkkäriä? Nyt meni bongausia hukkaan ja en saanut Wt-mäkkismammaa bongattua. Sain Wt-persehousut ja harvinaisen Wt-viskimamman pois listalta.
Mikä oli sinun p—v tekosyysi, ettet osallistunut tähän huipputapaamiseen?
Hei Mirva, Mervi, Marja tai joku ämmällä alkava: sain just tietää olevani positiivinen. Suosittelivat kertomaan seksikumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidatkin olla se emäntä joka oli kovin mustasukkainen miehestään. S-marketin kasvaakin huitaisit sipulipussilla päähän kun hän huuti, et täällä on vapaa kassa
Joo, ihan varmasti se, joka aloitti siinä Tinder-profiilien arvostelutilaisuudessa kaikki puheenvuoronsa "mummies"...
Mun kaveri soitteli heti kun pääsin himaan. Viimeks soittanut kaksi vuotta sitten. Oliko sattumaa, että nyt soitti? Kovin kyseli olenko reissunut viimeaikoina? Tästä keskustelusta myös vihjasi. Epäili mun vahvasti olleen mukana. Sanoin sille etten ainakaan muista olleeni.
Vierailija kirjoitti:
Hei Mirva, Mervi, Marja tai joku ämmällä alkava: sain just tietää olevani positiivinen. Suosittelivat kertomaan seksikumppanille.
Tarkoititkohan mua? T: Marko PS. On kutissut.
Onko tämä porvoo nyt se lomapaikka johon et lähtisi uudestaan?
Kiva oli olla mukana tällä tavalla toimittajan ominaisuudessa. Sain monta juttuaihetta. Artikkeleita aletaan julkaista ensi viikolla tiedätte kyllä missä.
Mihin paikkaan Porvoossa et menisi uudestaan?
Ei sama kysyjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei päästetty bussiin Kampissa. Poltin tupakkaa siinä bussin takana.
Lähdin takaisin Kouvolaan.Mä näin sut. Varmaan harmitti, kun olit selvästi panostanut reissuun, tukankin olit käynyt ihan vasta laitattamassa kotikapunkisi perinnetyyliin.
Kyllä kävin kampaajalla Kouvolassa. Myös uudet valkoiset legginsit olin ostanut Kouvolan Prismasta.
Entä mistä olit ostanut sen ihanan lepardikuvioisen napapaidan?
Prismasta ostin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva oli olla mukana tällä tavalla toimittajan ominaisuudessa. Sain monta juttuaihetta. Artikkeleita aletaan julkaista ensi viikolla tiedätte kyllä missä.
Journal of sexually transmitted diseases?
Oli tosi komea se Porvooseen nuorten miesten ennaltaehäkisevää mielenterveystyötä varten rakennettu valtiorahotteinen viisikerroksinen bordelli. Oli niin liikuttavaa, kun pelastetut, onnellisen näköiset nuoret miehet sekä kauniit ja timmit prostituoidut fantasia-asuissa vilkuttivat meille iloisesti uima-altaalta ohi ajaessamme.
Tuli kirjoitusvirhe alkuun (tanan automaattikirjoitus) luukuista = luumuista.5