Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatkan jälkipuinnit

Vierailija
15.08.2018 |

Miten matka meni niin kuin omasta mielestäsi? Oliko suuria pettymyksiä? Yllätyksiä? Mieleenpainuvin muistosi matkalta?

Kommentit (187)

Vierailija
41/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain ripulin paikallisen S-marketin luukuista. No kävin sitten sokkarilta ostamassa tulomatkalle tenaladyt ja vähän tuhdimpaa hajuvettä. Onneks kukaan ei huomannut pientä hajuhaittaa... Miten voin antaa palautteen luumuista ässämarkettiin?

Tuli kirjoitusvirhe alkuun (tanan automaattikirjoitus) luukuista = luumuista.5

Vierailija
42/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miten me jaetaan sen bussin kustannukset, kun mukana oli 12 pariskuntaa 33 sinkkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain ripulin paikallisen S-marketin luukuista. No kävin sitten sokkarilta ostamassa tulomatkalle tenaladyt ja vähän tuhdimpaa hajuvettä. Onneks kukaan ei huomannut pientä hajuhaittaa... Miten voin antaa palautteen luumuista ässämarkettiin?

Lähettämällä ne likaantuneet alkkarit sinne markettiin. 

Vierailija
44/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miten me jaetaan sen bussin kustannukset, kun mukana oli 12 pariskuntaa 33 sinkkua?

Eikös me sovittu / henkilö? Vai oliko niin, että sinkuille oli 50% alennus?

Vierailija
45/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sinkuille oli 50 prosentin hinnankorotus. Lisäksi sinkkujen Tinder-profiilit analysoitiin julkisesti valkokankaalla.

Vierailija
46/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä meni kyllä ihan pieleen. Mies söi lasten vanukkaat jo menomatkalla.

Reps!

Vierailija
47/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sinkuille oli 50 prosentin hinnankorotus. Lisäksi sinkkujen Tinder-profiilit analysoitiin julkisesti valkokankaalla.

Sinä taidatkin olla se emäntä joka oli kovin mustasukkainen miehestään. S-marketin kasvaakin huitaisit sipulipussilla päähän kun hän huuti, et täällä on vapaa kassa

Vierailija
48/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, minut unohditte tänne Porvooseen. Millä nyt rahattomana pääsen täältä pois. Viimeiset rahani lainasin sille tyypille joka halusi ostaa kassillisen kotimaisia tuotteita pikku piian putiikista. Nyt on hyvät neuvot tarpeen?

Älä valehtele, olit kuitenkin Prismassa sovituskopissa kokeilemassa vaatteita ja kyyti lähti sillä aikaa kun piti vielä ne yhdet alehousut sovittaa.

Vierailija
49/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erittäin pettynyt kun en löytänyt Mäkkäriä.

Missä wt:teet parveilee kun ei ole mäkkäriä? Nyt meni bongausia hukkaan ja en saanut Wt-mäkkismammaa bongattua. Sain Wt-persehousut ja harvinaisen Wt-viskimamman pois listalta.

Vierailija
50/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli sinun p—v tekosyysi, ettet osallistunut tähän huipputapaamiseen?

Vierailija
51/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Mirva, Mervi, Marja tai joku ämmällä alkava: sain just tietää olevani positiivinen. Suosittelivat kertomaan seksikumppanille.

Vierailija
52/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidatkin olla se emäntä joka oli kovin mustasukkainen miehestään. S-marketin kasvaakin huitaisit sipulipussilla päähän kun hän huuti, et täällä on vapaa kassa

Joo, ihan varmasti se, joka aloitti siinä Tinder-profiilien arvostelutilaisuudessa kaikki puheenvuoronsa "mummies"...

Vierailija
53/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri soitteli heti kun pääsin himaan. Viimeks soittanut kaksi vuotta sitten. Oliko sattumaa, että nyt soitti? Kovin kyseli olenko reissunut viimeaikoina? Tästä keskustelusta myös vihjasi. Epäili mun vahvasti olleen mukana. Sanoin sille etten ainakaan muista olleeni.

Vierailija
54/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Mirva, Mervi, Marja tai joku ämmällä alkava: sain just tietää olevani positiivinen. Suosittelivat kertomaan seksikumppanille.

Tarkoititkohan mua? T: Marko PS. On kutissut.

Vierailija
55/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä porvoo nyt se lomapaikka johon et lähtisi uudestaan?

Vierailija
56/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli olla mukana tällä tavalla toimittajan ominaisuudessa. Sain monta juttuaihetta. Artikkeleita aletaan julkaista ensi viikolla tiedätte kyllä missä.

Vierailija
57/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin paikkaan Porvoossa et menisi uudestaan?

Vierailija
58/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sama kysyjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei päästetty bussiin Kampissa. Poltin tupakkaa siinä bussin takana.

Lähdin takaisin Kouvolaan.

Mä näin sut. Varmaan harmitti, kun olit selvästi panostanut reissuun, tukankin olit käynyt ihan vasta laitattamassa kotikapunkisi perinnetyyliin.

Kyllä kävin kampaajalla Kouvolassa. Myös uudet valkoiset legginsit olin ostanut Kouvolan Prismasta.

Entä mistä olit ostanut sen ihanan lepardikuvioisen napapaidan? 

Prismasta ostin.

Vierailija
59/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva oli olla mukana tällä tavalla toimittajan ominaisuudessa. Sain monta juttuaihetta. Artikkeleita aletaan julkaista ensi viikolla tiedätte kyllä missä.

Journal of sexually transmitted diseases?

Vierailija
60/187 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi komea se Porvooseen nuorten miesten ennaltaehäkisevää mielenterveystyötä varten rakennettu valtiorahotteinen viisikerroksinen bordelli. Oli niin liikuttavaa, kun  pelastetut, onnellisen näköiset nuoret miehet sekä kauniit ja timmit prostituoidut fantasia-asuissa vilkuttivat meille iloisesti uima-altaalta ohi ajaessamme.