Oletteko hankkiutuneet salaa raskaaksi?
Onko muita jotka tehneet näin? Eli sanoin miehelleni, että minun on hyvin vaikea tulla raskaaksi, joten emme käyttäneet ehkäisyä, ja nyt olen raskaana. Todellisuudessa hedelmällisyydessäni ei ole mitään vikaa, ja raskaus alkoi 5kk kuluttua ehkäisyn poisjättämisestä. Moralisoikaa jos haluatte, minä haluaisin kuulla onko täällä muita näin tehneitä. Mies on yllättynyt raskaudesta, mutta hyväksyy asian, koska tietää että ilman ehkäisyä raskaus on aina mahdollinen.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on menossa suhde miehen kanssa jonka haluan tekevän minut raskaaksi. Hän tietää että en käytä ehkäisyä joten harrastaa keskeytettyä. Tarkoituksena on yrittää saada pitkitettyä yhdyntää niin kauan että hän laskee sisään. En nyt tiedä onko se väärin jos hän tietää tilanteen.
Minulla oli seksi suhde miehen kanssa joka myös tiesi että en käytä mitään. Silti hän kuitenkin pani minua ihan mielellään ensin keskeytetyllä ja lopulta meni ihan loppuun asti ja sai minut raskaaksi.Minusta tuntuu että monikaan mies ei jaksa pitkään mennä keskeytetyllä jos ei saa laueta. Tai sitten häntä kiihottikin ajatus siitä että tekee naisen raskaaksi.
Lasketaanko tää? Olin halunnut jo vuosia vauvaa , mies epäröi ja epäröi. Lopulta lopetin ehkäisyn ja sanoin, että ehkäisy on sitten miehen vastuulla, kun ei kerta lasta halua eikä erota. Ehkä 2kk mies jaksoi käyttää kumia. Lopulta mentiin varmoilla päivillä ja keskeytyksellä. Vuoden sisään olin raskaana. Mies on nyt kelpo isä kolmelle. En usko, että hän olisi ollut valmis lapseen ikinä ja minulla alkoi tulla ikä vastaan. En niin tarkkaan niitä varmoja päiviä sit laskeskellut.