Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko hankkiutuneet salaa raskaaksi?

Ap
15.08.2018 |

Onko muita jotka tehneet näin? Eli sanoin miehelleni, että minun on hyvin vaikea tulla raskaaksi, joten emme käyttäneet ehkäisyä, ja nyt olen raskaana. Todellisuudessa hedelmällisyydessäni ei ole mitään vikaa, ja raskaus alkoi 5kk kuluttua ehkäisyn poisjättämisestä. Moralisoikaa jos haluatte, minä haluaisin kuulla onko täällä muita näin tehneitä. Mies on yllättynyt raskaudesta, mutta hyväksyy asian, koska tietää että ilman ehkäisyä raskaus on aina mahdollinen.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin clomeja salaa mieheltäni, tulin raskaaksi ja sain keskenmenon. Paha sai palkkansa. Nyt uusi mies ja 2 toivottua lasta.

Vierailija
22/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaadi mieheltä mitään, tällä hetkellä hän on kuitenkin päättänyt osallistua raskauteen ja pysyä kanssani. Lapsia hän ei olisi halunnut vielä elämäntilanteesta johtuen, joskus kuitenkin.

-Ap

Olen aivan varma, että sun valehtelusi tulee vielä ilmi, ennemmin tai myöhemmin. Ehkä menette yhdessä neuvolaan ja mies kysyy hoitajilta/lääkäreiltä, että miksi tulit kuitenkin raskaaksi vaikkei pitänytkään tulla. Ja hoitohenkilökunta on ihan että ”Mitä?” Sulla on koko ajan pelko perseessä. Tai sitten itse lipsautat asian vahingossa. Että mukavaa odotusta sitten vain sulle ja teille!

Kävin yksityisellä gynellä varmistamassa hedelmällisyyteni, neuvola ei näe näitä tekstejä omasta tietokannastaan😊 neuvolassa voin siis kertoa terveydenhoitajalle ihan mitä haluan.

-Ap

Oletan, että tämä on Provo, mutta jos ei, niin ei ole normaalia käytöstä tuollainen. Kai itsekin ymmärrät, että tuo on petos, josta voit joutua kantamaan ison vastuun. Mikäli mies saa asian tietoon, niin hän voi tehdä sinusta rikosilmoituksen. Todella ilkeä ja törkeä käytös sinulla. Et ansaitse miestäsi etkä parisuhdetta. Tuollaisia sinunlaisia ihmisiä ei kukaan arvosta edes missään mittakaavassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaadi mieheltä mitään, tällä hetkellä hän on kuitenkin päättänyt osallistua raskauteen ja pysyä kanssani. Lapsia hän ei olisi halunnut vielä elämäntilanteesta johtuen, joskus kuitenkin.

-Ap

Tiesitkö, että teit petoksen ja voit joutua asiasta vastuuseen? Toivottavasti mies ei tuohon jätä asiaa.

Aloittaja ei kirjoittamansa mukaan sanonut, että hän ei voi saada lapsia. "Vaikea tulla raskaaksi" tarkoittaa sitä, että raskaus voi alkaa seuraavalla kierrolla eikä seuraavaa lasta tule ikinä vaikkei ehkäisyä olisi käytössä. Eikö pojat viitsi kuunnella terveystiedon tunneilla?

Vierailija
24/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämmöisiä ihmisiä oikein löytyy? Lyhytnäköistä sekä itsekästä. Turha kitistä muutaman vuoden päästä.

Vierailija
25/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väitin syöväni e-pillereitä, niin en kuitenkaan tehnyt, mies käytti kortsua (joihin tökin reikiä).

En suostunut aborttiin (miehen mielestä lapsi oli huono idea kun minulla oli ammattikoulu kesken, eikä muuta koulutusta tai työkokemusta).

Mies koitti hetken elättää ja olla tukena, minä synnytyksen jälkeisessä masennuksessa tarrauduin viinaan.

Kun mies jätti minut, koska en ollut koskaan kotona, jäin yksin asumaan asuntoon viimeiseksi kuukaudeksi irtisanomisajaksi, enkä maksanut vuokra puolikastani (asunto miehen nimissä).

Kaduttaa kun nuorena olin niin tyhmä ja tein lapsen, lapsikin huostaanotettiin viime vuoden loppu puolella kun kännipäissään olin lähtenyt pois ja jättänyt lapsen yksin kotiin..

Anonyymina on hyvä puhdistaa kaikki synnit.

Kiitos ja anteeksi, käyn edelleen AA tapaamisissa.

Ainaki oon voinu enemmän keskittyä koulun käyntiin, jos vaikka täältä valmistuis joskus.

Vierailija
26/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä väitin syöväni e-pillereitä, niin en kuitenkaan tehnyt, mies käytti kortsua (joihin tökin reikiä).

En suostunut aborttiin (miehen mielestä lapsi oli huono idea kun minulla oli ammattikoulu kesken, eikä muuta koulutusta tai työkokemusta).

Mies koitti hetken elättää ja olla tukena, minä synnytyksen jälkeisessä masennuksessa tarrauduin viinaan.

Kun mies jätti minut, koska en ollut koskaan kotona, jäin yksin asumaan asuntoon viimeiseksi kuukaudeksi irtisanomisajaksi, enkä maksanut vuokra puolikastani (asunto miehen nimissä).

Kaduttaa kun nuorena olin niin tyhmä ja tein lapsen, lapsikin huostaanotettiin viime vuoden loppu puolella kun kännipäissään olin lähtenyt pois ja jättänyt lapsen yksin kotiin..

Ainaki oon voinu enemmän keskittyä koulun käyntiin, jos vaikka täältä valmistuis joskus.

Olet kuvottava, miten kehtaat?

Vierailija
27/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämmöisiä ihmisiä oikein löytyy? Lyhytnäköistä sekä itsekästä. Turha kitistä muutaman vuoden päästä.

Niitä on yllättävän paljon..

Tiedän muutaman tapauksen lähipiiristä.

Vierailija
28/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuvottava, miten kehtaat?

Mulla on tälläinen kaveri, alkoholi vie sitä mammaa aika reippaaseen tahtiin.

Hankki nimenomaan sen lapsen, ettei tarvisi ammattia opiskella.

Se tässä aika vasta valehteli olevansa paksuna vaikkei ollukkaa.

Vierailija
29/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä taas jaksetaan haukkua. Näillähän oli muutenkin suunnitelmissa hankkia lapsia, tosin vasta muutaman vuoden päästä. Mies on tiennyt raskauden riskistä, tosin luullut sitä pienemmäksi kuin se on ollut, mutta tiennyt silti.

Vierailija
30/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoret luulee, että jos lapsen pyöräyttää nii voi keskeyttää opinnot ja istua vain kotona.

Vierailija
31/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä taas jaksetaan haukkua. Näillähän oli muutenkin suunnitelmissa hankkia lapsia, tosin vasta muutaman vuoden päästä. Mies on tiennyt raskauden riskistä, tosin luullut sitä pienemmäksi kuin se on ollut, mutta tiennyt silti.

Miksei voitu keskustella raskaudesta tai olisi kysynyt mieheltä, että milloin on parempi aika lapselle?

Sittenhän asia olisi toinen, mutta tuo, että valehtelee oman hedelmällisyyden.

Vierailija
32/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelit hedelmällisyydestä, se minua eniten kiinnostaa?

Vierailija
33/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole huijannut miestäni koska rakastan häntä.

Mutta tuskin olisin edes halunnut yhteistä elämää miehen kanssa joka ei lapsia halua.

Oma mies onneksi halusi lapsia. Molemmat lapset ovat ihan tekemällä tehtyjä ;)

Vierailija
34/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Vanha totuus kyllä se on mies helpommin pakotettavissa isäksi kuin nainen äidiksi. Mutta minkäs teet. Kun eipä sitä naista vo tällaisesta toimesta vaatia korvausvastuuta ja edellyttää, että hän vastaisi ja kustantaisi kaikki ne kulut ja menot, mitä tällaine "yllätys" mahd tuo tulleessaan, varovaisesti arvioiden ainakin seuraavaksi kahdeksikymmeneksi vuodeksi.   

Vierailija
35/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla mies pikkasen vihainen kun totuus joskus paljastuu. Valveilla on tapana tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Ala säästä ja valmistautumaan yh-elämään.

Vierailija
36/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi mitään minä+lapsi <3333333 whitetrash comboa, vaan tyylikkään keskiluokkaisen perheen jossa parisuhde tulee ensin ja jos se on toimiva niin siihen tulee lapsi. Mutta me ollaankin miehen kanssa tiimi ja turvaverkko perheellemme, eikä mikään hormonihöyryisen naikkosen salaliitto miestään vastaan. Hyhhyh. Onnea valitsemallanne tiellä kaikki miestään huijanneet ja lapsen pettäneet, normaalia isää ja lapsuutta ei tuolla tavoin tule.

Vierailija
37/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vastenmielistä ja itsekästä touhua.

Toivoisin, että miehillekin tulisi joku ehkäisykeino (muu kuin kondomi) niin loppuisi "salaa" lisääntyminen.

Vierailija
38/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla mies pikkasen vihainen kun totuus joskus paljastuu. Valveilla on tapana tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Ala säästä ja valmistautumaan yh-elämään.

Siinä se ilo repeäsikin, jos mies vaatisi lähihuoltajuuden itselleen ja Ap joutuisi olemaan elareita makseleva etävanhempi....  - Joskus minusta on tuntunut sille, että jotkut haluavat ehdoin tahdoin ja keinolla millähyvänsä lapsia, koska kuvittelevat ja uskovat näin jälkikasvua saavansa elämälleen arvostettavan ja kunnioitettavan merkityksen ja sisällön. -Aika raskas taakka lapselle kannettavaksi.

Vierailija
39/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa vastenmielistä ja itsekästä touhua.

Toivoisin, että miehillekin tulisi joku ehkäisykeino (muu kuin kondomi) niin loppuisi "salaa" lisääntyminen.

Luulisi, että miesjärjestöt pitäisivät miesten ehkäisymenetelmistä julkisuudessa keskustelua, mutta ei. Ainoa, mikä edes sivuaa aihetta on se, miten kondomit ovat ikäviä. Missäs ne siemenjohtimiin laitettavat geelitulpat viipyvät?

Vierailija
40/57 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään jolle on tehty samanlainen temppu parin eri naisen toimesta. Voihan hyvä h*lvetti sanon minä. Ja tuskin nuo lapset näkevät isäänsä juuri kuin valokuvista jos niistäkään, mitäpä väliä sillä on jonkun ihqdaa yhärimamman mielestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi