Miksi jotkut huutavat sängyssä?
En ymmärrä niitä, jotka huutavat kuin teurasporsaat niin, että koko rappu raikaa.
Kommentit (29)
Joskolluaanekass tosi aanekas,suurin osa ei ollu aitoa vaan tietosta:D
Voi miten katkeria kommentteja joillain.
No minä voihkin ja huudan nautinnosta. En tiedosta orgasmin hetkellä pitäväni ääntä. En osaa olla täysin hiljaa. Voin toki yrittää vaimentaa tai esim. purra tyynyä.
Eikä teillä ole koskaan ollut niin järkyttävän hyvää seksiä, että tuntuu, että kuolee nautinnosta?
Joo feikkaaminen on typerää. Surullista, että joku kokee tarpeelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea kysymys on, miksi niin monet feikkaavat sängyssä. Tekevät karhunpalveluksen kaikille naisille. Feikkaavat taas ei ole mitään tekemistä äänekkyyden kanssa.
Minä olen feikannut siitä syystä, että toivon miehen lopettavan, kun luulee, että minä sain.
Eikö se muuten sitä huomaa ???
mistä sen muka huomaa?
Mun kumppanit huutaa kivusta kun tunkkaan niitä jättikalullani. Anaaliin tuuppaaminen herättää sammuneen naapurinkin :)
Kaikkihan ne huutaa.. ;)
Kiihottavinta on semmonen käsittämätön sekava älämölö, jossa toinen on menettänyt täysin kontrollin ja kuola suunnilleen valuu nautinnosta. Siis ihan kuin olisi jossain aineissa, vaikka on selvin päin. Tätä eniten tapaa naisilta, jotka pystyy pienen kivunkin kääntämään seksuaaliseksi nautinnoksi, eli saa kunnolla kiihottuneena nuss*a rajusti pohjaan saakka täysin vailla sääliä. Tästä toki pelisäännöt sovittu etukäteen.
Häh, eikö kaikkia sitten saa muka? Mä ainakin haluun aina sillsomo. Mitä ihmettä? N50+
Vierailija kirjoitti:
Häh, eikö kaikkia sitten saa muka? Mä ainakin haluun aina sillsomo. Mitä ihmettä? N50+
No ei todellakaan saa! :D Varsinkin takaapäin tulee nopeasti nyrkki kullin ympärille rajoittimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten katkeria kommentteja joillain.
No minä voihkin ja huudan nautinnosta. En tiedosta orgasmin hetkellä pitäväni ääntä. En osaa olla täysin hiljaa. Voin toki yrittää vaimentaa tai esim. purra tyynyä.
Eikä teillä ole koskaan ollut niin järkyttävän hyvää seksiä, että tuntuu, että kuolee nautinnosta?
Joo feikkaaminen on typerää. Surullista, että joku kokee tarpeelliseksi.
Suvatsevaisuutta ja äänieristeitä lisää.
Minäkin yleensä ääntelen seksin aikana.
N32
Eikö se muuten sitä huomaa ???