Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vanha piika, harmittaa

Vierailija
15.08.2018 |

Muita kaltaisiani? Harmittaa että elämä meni näin. En oikeastaan voi uskoa että se meni näin mutta tässä sitä ollaan. Jotenkin pidin itsestäänselvyytenä että sitten kun "kasvan isoksi" mullakin on poikaystävä. No ei se sitten mennytkään niin. Täytän tänä vuonna 30 enkä ole kertaakaan seurustellut. Joinain päivinä hyväksyn tilanteeni, mutta sitten on päiviä kun en muuta teekkään kuin ajattele tätä tilannettani. Miksi juuri minä? Miksi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vanha piika vai vanhapiika?

Vierailija
2/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ujo, hiljainen? Mun entinen koulukaveri 45v on ollut koko elämänsä Vanhapiika. Hän on ujo ja hiljainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ujo, hiljainen? Mun entinen koulukaveri 45v on ollut koko elämänsä Vanhapiika. Hän on ujo ja hiljainen.

Aluksi olen ujo ja hiljainen mutta suurin ongelmani lienee olematon itsevarmuus. Mistä olisin sitä voinut saada kun en ole koskaan saanut huomiota miehiltä/miehet eivät ole koskaan kertoneet minulle että olen "tarpeeksi" kun en ole kelvannut heille. ap

Vierailija
4/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipalstalta voi löytyä hiljaisemmallekin ihmiselle se kumppani. Kannattaa kokeilla esim. Happypancake. On monenlaista kirjoittelijaa, mutta myös ihan asiallisia.

Vierailija
5/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi olen ujo ja hiljainen mutta suurin ongelmani lienee olematon itsevarmuus. Mistä olisin sitä voinut saada kun en ole koskaan saanut huomiota miehiltä/miehet eivät ole koskaan kertoneet minulle että olen "tarpeeksi" kun en ole kelvannut heille. ap

Sama vika itselläkin.😢

Vanhapoika

Vierailija
6/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa ap niin et todellakaan ole yksin.

T: toinen tänä vuonna 30v täyttänyt vanhapiika, seurustelu/tapailukokemusta 0

Vierailija
7/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusvanhapiika enkä voisi olla onnellisempi. Kadehdin sinua, koska takanani olevat kaksi avioliittoa olisin mielelläni voinut jättää kokemattakin. Sen verran kuspäistä settiä ne olivat.

Vierailija
8/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi harmittaa? Se että olet vanha vai piika?

Iälle ei paljon mitään voi, sitä kertyy tasaisen tappavaa vauhtia yksi vuosi joka vuosi.

Jos piikana olo harmittaa niin mene johonkin kouluun ja valmistu muuhun hommaan.

Vierailija
9/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uusvanhapiika enkä voisi olla onnellisempi. Kadehdin sinua, koska takanani olevat kaksi avioliittoa olisin mielelläni voinut jättää kokemattakin. Sen verran kuspäistä settiä ne olivat.

Et ole mikään uusvanhapiika vaan kaksinkertainen ex-rouva, siis eronnut etkä mitään muuta.

Vierailija
10/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi harmittaa? Se että olet vanha vai piika?

Iälle ei paljon mitään voi, sitä kertyy tasaisen tappavaa vauhtia yksi vuosi joka vuosi.

Jos piikana olo harmittaa niin mene johonkin kouluun ja valmistu muuhun hommaan.

Huoh. Mä kun niin olen olevinani hyvä yhdyssanoissa ja nyt sitten kun EN googlettanut kirjoitetaanko vanhapiika yhteen vai erikseen, totta kai kirjoitin sen väärin. Eli mikä mua harmittaa on se, etten ole koskaan seurustellut. ap

Vierailija
11/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vanhapiika 50+ enkä ole ujo ja hiljainen. Se juna vain meni jotenkin ohi. Harmittaa kovasti. Olisin kyllä halunnut perheen. "Heräsin" liian myöhään. Ainakin lastensaanti on myöhäistä😥

Vierailija
12/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos yhtään lohduttaa niin olen oikeasti kateellinen tuolle 45v Vanhapiika koulukaverille. Mun kaikki miehet on aina olleet sitten loppujen lopuksi mua väheksyvä, ilkeitä yms. Ovat vaan osanneet näytellä empaattista, kivaa, huumorintajuista. Tämä 45v ei ole sellaista paskaa kokenut ja on saanut elää lapsetonta ja huoletonta elämää. T. Nro 2

Vierailija
13/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri, 54 v! Harmittaa minuakin ihan hirveästi. Miehiä oli muutamia, käväisivät ja häipyivät. Rakkausasioissa jäin pihalle kuin lumiukko, en edes ehtinyt tajuta mistä oli kysymys. Olen surrut ja suren yhä edelleen.

Toivon että jonkun sortin suhdetta saisit kuitenkin kokea vaikka ikäviäkin kokemuksia saattaa olla odotettavissa. No, minä näen kaiken niin synkkänä, koska oma toipumiseni sydänsuruista on niin raskasta ellei mahdotonta. Pidän sulle peukkuja, liiku ihmisten parissa ja ole aktiivinen netissä.

Vierailija
14/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi kolmikymppinen Vanhapiika. Tapailuja miesten kanssa on ollut mutta eipä niistä mitään oo jäänyt käteen. Kyllähän tää surettaa kun kymmenen vuotta nuoremmat menee ohi ja oma juna taisi mennä jo.

Vierailija
15/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kirjoittako ISOLLA Vanhapiika, se nimittäin kuulostaa uudelta siivousvälinemerkiltä. Niinkuin Sinipiika. (taitaa olla nykyinen Sini...?). "Kilpailevat valmistajat Sinipiika ja Vanhapiika!"

Joo, asian vierestä, mutta kiinnittää meidän dotfuckersien ja äikänopettajien huomion :)

Tsemppiä kuitenkin vilpittömästi kaikille vanhoillepiioille ja -pojille. Turha liikaa kadehtia perheellisiä, liian monilla vittumaista elämää...

Vierailija
16/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vanhapiika.  Hyvin eteenpäin pyrkivä 21 vuotias mies huolehti siitä, että 19 vuotiaana sai naisinen itsetuntoni kohotusta.

Vierailija
17/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kirjoittako ISOLLA Vanhapiika, se nimittäin kuulostaa uudelta siivousvälinemerkiltä. Niinkuin Sinipiika. (taitaa olla nykyinen Sini...?). "Kilpailevat valmistajat Sinipiika ja Vanhapiika!"

Joo, asian vierestä, mutta kiinnittää meidän dotfuckersien ja äikänopettajien huomion :)

Tsemppiä kuitenkin vilpittömästi kaikille vanhoillepiioille ja -pojille. Turha liikaa kadehtia perheellisiä, liian monilla vittumaista elämää...

Kyllä mä vaan olen Vanhapiika isolla V:llä. Tuoko muka häiritsee enemmän kuin vanha piika, joka tarkoittaa jo ihan jotain muuta kuin vanhapiika?

Vierailija
18/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vanhapiika, jos olet nainut.

Vierailija
19/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, happypancake, okcupid...

Mitä jos tekisit jotain asian eteen valittamisen ja uhriutumisen sijasta? Elämässä asiat harvoin tapahtuu sillä tavalla, että istuu vaan kotona sohvalla ja odottaa muiden ympärillä tekevän asioita sinun puolestasi. Jos haluat hyvän ammatin pitää hakea kouluun ja opiskella ahkerasti. Jos haluat treffeille pitää aktiivisesti etsiä treffiseuraa ja nähdä vaivaa asian eteen.

Vierailija
20/25 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että käytät itsestäsi noin alentavaa nimitystä kuin vanhapiika, kertoo, että et ole tässä ajassa kiinni. Olet juuttunut entisaikojen agraarisen yhteiskunnan arvoihin ja realiteetteihin, jossa jokaisen naisen oli löydettävä itselleen mies jotta saisi edes jonkinlaisen elämisentason. 

Päivitä ensiksi asenteesi ja ajatuksesi, jos se on mahdollista. Menneisyyteen juuttunut ajatusmaailmasi ei ole viehättävää. Toisaalta jos haluat entisaikojen arvomaailman omaavan miehen, niin sellaisia on pilvin pimein vapaana. Olet aika nuori. Jos sinulle käy hieman isompi ikäero, niin nelivitoset tai viiskymppiset miehet suorastaan kilpailevat seurastasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi