Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini ei suostu pesemään hampaitaan

Vierailija
15.08.2018 |

Mitä tehdä? Ei mene perille järkipuhe, ei rankaiseminen, ei maanittelu, ei palkitseminen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerrot hänelle, että saa ihan itse maksaa tekarinsa.

Vierailija
2/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut että saa maksaa kesätuloillaan yksityisen hammaslääkärin, eikä se auttanut mitään. En tajua miten tää voi olla näin vaikeaa!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä vaikka kuva Andy McCoyn leegoista ja sano että siinä tulevaisuus.

Vierailija
4/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mäkin tekisin. Siinä kohtaa kun täysi-ikäisenä alkaa hammasremppa teini maksaa sen itse.

Vierailija
5/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet sen hammaslääkäriin ja sanot, että mitä harvemmin peset hampaasi sitä useammin joudut tällaisessa käsittelyssä käymään. Useammin pesemällä selviät pelkillä kivuttomilla tarkastuksilla.

Vierailija
6/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan itse hampaansa kantaa. Kyllä tuon ikäinen tajuaa pestä, jos normaaliälyllä on varustettu. eihän kukaan halua haista ja näyttää rumalta, varsinkaan teinit. Meidän teinit pesee hampaita vähän liikaakin, että on kiva pussailla poikakaverin kanssa =) eikä sitä lasta mihinkään yksityiselle tarvitse viedä, kyllä julkinen terveydenhuolto hampaat hoitaa.

Vierailija
7/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viet sen hammaslääkäriin ja sanot, että mitä harvemmin peset hampaasi sitä useammin joudut tällaisessa käsittelyssä käymään. Useammin pesemällä selviät pelkillä kivuttomilla tarkastuksilla.

Hammaslääkäriaika on varattu. Kyllähän hän itse tajuaa, että käytös ei ole järkevää, mutta silti ei pese. En jaksa. Tää on niiin älytöntä.

Mietin että soittaisinko hammaslääkärille etukäteen ja käskisin pitää teinille kunnon saarnan.

Vai pillastuuko sitten vaan vieläkin enemmän.

Ap

Vierailija
8/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan itse hampaansa kantaa. Kyllä tuon ikäinen tajuaa pestä, jos normaaliälyllä on varustettu. eihän kukaan halua haista ja näyttää rumalta, varsinkaan teinit. Meidän teinit pesee hampaita vähän liikaakin, että on kiva pussailla poikakaverin kanssa =) eikä sitä lasta mihinkään yksityiselle tarvitse viedä, kyllä julkinen terveydenhuolto hampaat hoitaa.

Helsingissä on surkea julkinen terveydenhoito. Yksityisellä nuo hampaat on nytkin oiottu ja hoidettu.

Ap

Vierailija
9/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku psyykkinen ongelma? Ei taida ainakaan pussailu kiinnostaa...

Vierailija
10/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku psyykkinen ongelma? Ei taida ainakaan pussailu kiinnostaa...

Kaipa tää on jonkinlaista teinikapinaa.

Ap

Vierailija
11/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mitä teini-ikäisen hampaiden pesu enää edes sinulle kuuluu? Tenttaatko häntä myös pyllyn pyyhkimisestä ja alushousujen vaihtamisesta? Teini-ikäiselle nuo ovat yksityisasioita. Omat ovat hampaansa ja alushousunsa. Anna hänen tehdä ratkaisunsa itse (vaikka ne sitten olisivat mieletäsi "huonoja"). Ehkä tunkeilet liikaa ja siksi kapinoi näin sinua vastaan.

Vierailija
12/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä kuvia huonosti hoidetuista hampaista tai tarinoita, joissa ihmiset kertovat miten kovat kivut aiheutuvat, kun laiminlyö hampaiden pesun.

Vierailija
13/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Mitä teini-ikäisen hampaiden pesu enää edes sinulle kuuluu? Tenttaatko häntä myös pyllyn pyyhkimisestä ja alushousujen vaihtamisesta? Teini-ikäiselle nuo ovat yksityisasioita. Omat ovat hampaansa ja alushousunsa. Anna hänen tehdä ratkaisunsa itse (vaikka ne sitten olisivat mieletäsi "huonoja"). Ehkä tunkeilet liikaa ja siksi kapinoi näin sinua vastaan.

Mäkin puuttuisin vielä, jos teini ei itse tajua. Muistan oman yläasteen haisulit enkä halua omalle lapselle samaa kohtaloa. Jos ei itse tajua, ohjaan oikeaan suuntaan.

Vierailija
14/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teinin hampaat kuuluu vanhemmille. Piste.

Se on elinikäinen moka jos ne hampaansa päästää mätänemään. Ne on kertaluonteiset, ne ihmisen hampaat.

En sekaannu muuhun hygieniaan, enkä muutenkaan ole tunkeileva äiti. Eikä teini missään muussa näin hölmöti käyttäydykään.

Ap

Vierailija
15/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kaverijutut varmasti kunnossa?

Vierailija
16/17 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: