mies puhuu yhteenpaluusta + uudesta naisesta samana päivänä
Eikä edes tajua miten loukkaa. Erottiin muutama kk sitten todella pitkästä suhteesta ja sen jälkeen roikkunut jatkoaika ilmassa ihan jatkuvasti. Meillä on aina ollut myrskyisää ja olen toivonut että tämäkin olisi vain ohimenevä vaihe. Tuntui hyvältä kun mies tänään sanoi että hän tekee kaikkensa että rakastuisin uudelleen häneen. Muutama tunti myöhemmin kertoi menevänsä huomenna yhden naisen kanssa johonkin, joka piirittänyt häntä pitkään. Nainen on parisuhteessa tahollaan. Mies sanoi kun asiaa moralisoin, että hän olisi valmis suhteeseen tämän naisen kanssa mikäli jättäisi ensin miehensä. Mulle tuli tästä surullinen olo. En haluaisi kuulla samana päivänä tällaisia, kovin erilaisia asioita. Tämä sai mut raivostumaankin miehelle ja pitämään häntä ällöttävänä. Sitten tuli mieleen että onko mulla edes oikeutta suuttua? Onko?
Kommentit (31)
Sä hyväksyt kaiken mitä mies tekee.
Kunpa ei olisikaan tuon vaikeampaa kuin katkaista välit, mutta mies ei pysty muuttamaan ennen alkuvuotta pois jos saa töitä sun muuta. Ei saa sossusta eikä kelasta euroakaan. Tämä on kidutusta.
Tuo mies ei taida tajuta yhtään mitä latelee suustaan :D Kyllähän tuossa nyt pieni ristiriita on, en tiedä osaisinko suuttua edes itse kun tuntuu niin uskomattomalta.
Tekee mitä tahansa sun eteen, mutta olisi toisen naisen kanssa jos joku ei veisi "hänen paikkaa".
Huhhuh. Anna sen mennä.
Voisko muuten olla, että jätkä on niin kiero että on keksinyt tuon toisen naisen nähdäkseen sun reaktion? Jos olet ollut hieman epäilevä miehen sanoja kohtaan suhteesta sinuun, niin aattelee että keksimällä menekkiä itselleen sä vaikka alkaisit anelemaan.
Ei kukaan täysillä mukana oleva sinisilmäsesti väitä saman päivän sisällä kahta eri asiaa. Vai onko se jakomielitautinen?
Aloittaja. kirjoitti:
Kunpa ei olisikaan tuon vaikeampaa kuin katkaista välit, mutta mies ei pysty muuttamaan ennen alkuvuotta pois jos saa töitä sun muuta. Ei saa sossusta eikä kelasta euroakaan. Tämä on kidutusta.
Pystyy pystyy. Kannat tavarat kadulle ja soitat poliisit hakemaan äijän pois.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies ei taida tajuta yhtään mitä latelee suustaan :D Kyllähän tuossa nyt pieni ristiriita on, en tiedä osaisinko suuttua edes itse kun tuntuu niin uskomattomalta.
Tekee mitä tahansa sun eteen, mutta olisi toisen naisen kanssa jos joku ei veisi "hänen paikkaa".
Huhhuh. Anna sen mennä.
Voisko muuten olla, että jätkä on niin kiero että on keksinyt tuon toisen naisen nähdäkseen sun reaktion? Jos olet ollut hieman epäilevä miehen sanoja kohtaan suhteesta sinuun, niin aattelee että keksimällä menekkiä itselleen sä vaikka alkaisit anelemaan.
Ei kukaan täysillä mukana oleva sinisilmäsesti väitä saman päivän sisällä kahta eri asiaa. Vai onko se jakomielitautinen?
Kiitos. Olin varma että täällä kukaan ei näe miehen toimissa mitään outoa ja saan vaan haukut päälleni.
Ei ole keksinyt naista, asuu meidän naapurissa.
Nakkaa mies pihalle vaan. Sä et ole vastuussa hänen työttömyydestään, Kelan etkä sossun rahoista. Pärjätköön itekseen, törkeää lokkeilla sun siivellä tässä tilanteessa.
Ja mies ei ole jo ulkona kämpästä, koska...?
Jätä se.
"Hei mä lähden nyt tapaamaan tuota Mirkkua. Jos se vaan nyt jättäis sen miehensä niin voitaisi olla virallisesti yhdessä, mut nyt täytyy tapailla vain tällä lailla salaa. Ai niin, hei muista maksaa noi laskut kun mulla on tili melkein nollilla ja pitää vielä ostaa kumeja noita mun ja Mirkun treffejä varten. Niin ja on varmaan nälkä kun tuun, niin ruokakin on varmaan sit valmiina?"
Ja mies ei ole jo ulkona kämpästä, koska...?
Jätä se.
Aloittaja. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Anna sen mennä.
Kiitos. Olin varma että täällä kukaan ei näe miehen toimissa mitään outoa ja saan vaan haukut päälleni.
Ei ole keksinyt naista, asuu meidän naapurissa.
Sillähän sä pääset kätevästi eroon ukosta, kun käyt sanomassa sille naapurin jormalle mitä emäntänsä puuhaa. Kyllä ne keskenään miehen kamat siitä pihalta kantaa, kunhan oot heittäny ne.
Oikeesti hei, ei tuommosta kannata sääliä. Nyt ryhtiä, nainen!
Hae sille häätöä.Älä ole hyväksikäytettävä lammas.
Kaikenlaisia miehiä te viittitte edes kuunnella ja vieläpä tänne kirjotella. Meinaa oikeen pistää vihaks mutta toisaalta taas sitä näistä aina muistaa että itellään on asiat aika makiasti!
Jätä se sika. Kenen kämpässä asutte? Ei ole sun ongelma jos miehellä ei ole rahaa mistään. Ryhdyt hommaamaan omaa elämääsi ja omaa kämppää. Kuulostaa lompakkoloiselta tuo mies. Haaveilee toisesta, mutta odottaa sun elättävän?
Ne nyt vaan ovat arkipäivää useimmille perheille nykyään.
Yritin ottaakin yhteyttä tämän naisen mieheen mutta puhelinnumero ei ole käytössä. Mies tekee keikkahommaa viikot enkä tiedä mihin aikaan sinne talolle menisin. Viimeisenä haluan nähdä tätä naista. Aina niin maireana heiluttelee kättään.
Mies
Mies on muuttanut meidän saunamökkiin joka on tässä pihassa.
Juttu näköjään vaan paranee. Sanoin miehelle että loukkasi tuo hänen käytös. Ei ymmärtänyt yhtään vaan väitti että kiusaan häntä kuulemma. Ja kysyi sitten että voinko etsiä puhtaat vaatteet hänelle huomiseksi sinne "treffeille" (ei siis käyttänyt tätä sanaa sentään).
On tainnut lopullisesti seota
Olette te molemmat sekasin kyllä.. Huoh.
Laita nyt vaan ne välit jäihin pysyvästi. Typerähän sä olet että tollasta roikotat etkä mene elämässä eteenpäin.
Ei sulla ole mitään syytä olla sen kanssa tekemisissä. Toivotat vaan hyvää loppuelämää ja sanot ettet halua kuulla siitä enää mitään. Ja varaat itselles pari keskusteluaikaa lähimpään kriisikeskukseen.