Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies puhuu yhteenpaluusta + uudesta naisesta samana päivänä

Vierailija
14.08.2018 |

Eikä edes tajua miten loukkaa. Erottiin muutama kk sitten todella pitkästä suhteesta ja sen jälkeen roikkunut jatkoaika ilmassa ihan jatkuvasti. Meillä on aina ollut myrskyisää ja olen toivonut että tämäkin olisi vain ohimenevä vaihe. Tuntui hyvältä kun mies tänään sanoi että hän tekee kaikkensa että rakastuisin uudelleen häneen. Muutama tunti myöhemmin kertoi menevänsä huomenna yhden naisen kanssa johonkin, joka piirittänyt häntä pitkään. Nainen on parisuhteessa tahollaan. Mies sanoi kun asiaa moralisoin, että hän olisi valmis suhteeseen tämän naisen kanssa mikäli jättäisi ensin miehensä. Mulle tuli tästä surullinen olo. En haluaisi kuulla samana päivänä tällaisia, kovin erilaisia asioita. Tämä sai mut raivostumaankin miehelle ja pitämään häntä ällöttävänä. Sitten tuli mieleen että onko mulla edes oikeutta suuttua? Onko?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

trololooo

Vierailija
22/31 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä menee sekaisin ihailusta, naapurin naisen - joskus pitkässä suhteessa käy niin, että mies voi olla ensin ihastunut yhteen ja sitten toiseen ja ihan pallo hukassa. Hän ei voi muka mitään, häneen ihastutaan.

Mies, joka piiritti minua puoli vuotta oli juuri eronnut vaimostaan ja varoin ihastumista ja olemasta kenenkään laastari. Juuri kun olin luottamassa miehen sitkeyteen ja lämpenemässä niin yhteisten kavereiden bileissä mies lähti toisen naisen kanssa jatkoille ja seuraavana päivänä selitys, että ei tapahtunut mitään ja kotiin hän meni yksin, oli mennyt sekaisin kun toinen nainen piiritti häntä ja minä olin ollut niin vaikea ja saavuttamaton.

Sanoin, että näin siinä varmaan kävi, ei siinä mitään. Ja en lähtenyt arpomaan, se leffa ei tekstitystä kaivannut. Olin ehtinyt sanoa hänelle, että katsotaan, oltiin suudeltu. Minkä minä sille voin etten lämmennyt nopeasti, olen vaativampaa sorttia. Mielummin ilman kuin huonon kanssa. En minä enää lähtenyt leikkimään hänen kanssa kissaa hiirtä koska mies oli omien tunteidensa kanssa sekaisin kun seinäkello. Vetäydyin ja sanoin ettei tästä tule mitään ja parempi, että loppui ennen kuin alkoikaan.

Kyllä kannattaa irrottaa itsensä, tuuliviirin kanssa joutuu tuuliajoille. Kierrokset miehellä niin kovilla ettei voi luottaa tunteisiin, ajatuksiin, sanoihin. Irrota niin sydänsurut hälvenee nopeammin. Irrota koska ei tuo mies tiedä mitä haluaa. Parempi sitten, että edes joku tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sä alennut vielä edes kommunikoimaan hänen kanssaan?

Mä varmaan vetäisin myötämielisesti, hymyilisin ja sanoisin kaikkeen "kyllä kulta". Vaihdattaisin lukot kun menee treffeilleen, nakkaisin kamat naisen ovelle, vaihtaisin numeroni ja blokkaisin ukon joka paikasta, baariin ja uusi elämä huomenna. Soita nyt mielummin jollekin kaverilles äläkä vastaa miehelle.

Ei voi tuolla hänen nykyiselläänkään "suhteella" olla kovin ruusuinen tulevaisuus jos alkaa niin että nainen on naimisissa ja mies vikittelee eksäänsä.

Vierailija
24/31 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika. Kenen kämpässä asutte? Ei ole sun ongelma jos miehellä ei ole rahaa mistään. Ryhdyt hommaamaan omaa elämääsi ja omaa kämppää. Kuulostaa lompakkoloiselta tuo mies. Haaveilee toisesta, mutta odottaa sun elättävän?

Jotkut ei tajua miten vaimo eroaa äidistä.

Kun tullaan oikein läheisiksi ja rakkaiksi, mies alkaakin luulla äidikseen ja lähtee naapuriin rimpsalle - tarvis leffarahaakin. Kohta pyytää siunaustasi, ap, kun on kosinut tyttöystävää.

Varaa nenäliinoja, jos sattuu naurattamaan niin, että roiskuu silmistä ja nenästä.

Vierailija
25/31 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika. Kenen kämpässä asutte? Ei ole sun ongelma jos miehellä ei ole rahaa mistään. Ryhdyt hommaamaan omaa elämääsi ja omaa kämppää. Kuulostaa lompakkoloiselta tuo mies. Haaveilee toisesta, mutta odottaa sun elättävän?

Kun tullaan oikein läheisiksi ja rakkaiksi, mies alkaakin luulla äidikseen ja lähtee naapuriin rimpsalle - tarvis leffarahaakin. Kohta pyytää siunaustasi, ap, kun on kosinut tyttöystävää.

Varaa nenäliinoja, jos sattuu naurattamaan niin, että roiskuu silmistä ja nenästä.

Tämä. Tosin naurattaa ja itkettää samaan aikaan.

(Tuli muuten kiroitusvhre melkeen - kirjoitin enste naurattaa ja itkettää samaan sikaan :D)

Vierailija
26/31 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tosin naurattaa ja itkettää samaan aikaan.

(Tuli muuten kiroitusvhre melkeen - kirjoitin enste naurattaa ja itkettää samaan sikaan :D)

Sepä se. Aurinko paistaa ja vettä sataa - näkyy sateenkaari, joka olkoon sinulle enne ja taivaan lupaus paremmasta huomisesta :)

Vierailija
27/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tämä viimeinen sateenkaariviesti piristi mieltä älyttömästi. Kiitos! Et tiedäkkään miten hyvän olon sait aikaan. Olet ihana ihminen.

Vierailija
28/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja. kirjoitti:

Mies on muuttanut meidän saunamökkiin joka on tässä pihassa.

Eli tämäkin on provo. Saanut idean siitä iltapäivälehden kamalat erotarinat-kesäartikkelista, jossa mies muutti vaimon saunamökkiin uuden naisen kanssa.

Vierailija
29/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei mä lähden nyt tapaamaan tuota Mirkkua. Jos se vaan nyt jättäis sen miehensä niin voitaisi olla virallisesti yhdessä, mut nyt täytyy tapailla vain tällä lailla salaa. Ai niin, hei muista maksaa noi laskut kun mulla on tili melkein nollilla ja pitää vielä ostaa kumeja noita mun ja Mirkun treffejä varten. Niin ja on varmaan nälkä kun tuun, niin ruokakin on varmaan sit valmiina?"

Lyhyesti: juuri näin. Ap olet melko lapanen ja ei, se ei muuta sitä asiaa, että vihastut ja huudat kurkku suorana miehelle välillä. Olet silti lapanen ja likasanko, niin kauan kun sallit tuon jatkua. Myöskään se ei muuta sitä asiaa kohdaltasi vaikka kritisoisit muita tekemisistään suu vaahdossa.

Vierailija
30/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäytyjä ja käytöksen mahdollistaja, kumpi olikaan tyhmenpi toistaan?

Vierailija
31/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse omilla valinnoillaan antaa toisen tehdä noin pitää myös hyväksyä se että sattuu. Ei se miehen vika ole jos sinä päätät lyödä päätäsi seinään ja roikkua löysässä hirressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän