Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti, mikä siinä on niin kamalaa jos parikymppisellä naisella on vanhempi mies?

Vierailija
14.08.2018 |

Heti jos joku vanhempi mies sattuu ihastumaan nuoreen naiseen, niin haukut saa sekä mies että nainen.

Tuossa Duudsonit Jukkaa koskevassa keskustelussa oli ihan hirveitä kommentteja nimenomaan ikäerosta. Ei uskoisi että asialla on aikuiset ihmiset. Ihan oikein että ketju poistettiin.

Ihmiset eroavat ja löytävät uusia kumppaneita, se on elämää. Miten toisten onni on sulta pois? Ihmiset täällä eivät näköjään ole yhtään sen parempia kuin Ikis.

Toivoisin että nämä ikäerokeskustelut kiellettäisiin kokonaan, kun asiallinen keskustelu ei näköjään ole mahdollista.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut vanhempien miesten seurassa mutta mitään seksuaalista en ole heidän kanssaan kokenut, nukuttukin samassa parisängyssä mutta mies on saanut nukkua tiukasti omalla puolellaan. Ällötti kun kaverit sanoi että kyllä ne miehet sua haluaa, yöks, ei kiitos.

Vierailija
22/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mielestäni ole kauheaa, naiset on usein miehiä kypsempiä.

Katselepa parikymppisten naisenalkujen "biletystä" kaupungilla esim. viikonloppuisin, niin siinä on kypsyys kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, mikä siinä on niin kamalaa jos parikymppisellä naisella on vanhempi mies?

Naisen katkeruus nuorempia naisia kohtaan nousee käänteisessä suhteessa oman ikääntymisen tuoman markkina-arvon laskuun.

Nuoret naiset ovat markkina-arvonsa huipulla, eivätkä ole katkeria kenellekään.

Keski-ikäisillä naisilla markkina-arvo on lähellä nollaa ja ovat katkeria kaikille joilla sitä on enemmän.

Markkina-arvo...

On varmaan mielenkiintoista olla henkisesti takapajuinen.

Vierailija
24/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole yhtään mitään kauheaa, molemmat on aikuisia.

Pahimpia kommentoijia yleensä kai eronneet keski-ikäiset naiset, jotka vihaavat kaikkia nuorempia naisia, varsinkin jos miehensä nyt nuoremman kanssa. Luulevat ettei se voi olla oikeaa rakkautta, vaikka voi kyllä.

Minua inhottavat kirpputorit, joten elähtäneen miehen kierrätys on ihan yhtä ällöä. :D

Vierailija
25/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän parin jossa nainen oli 17 ja mies noin 60 kun alkoivat seurustelemaan. Ovat tietääkseni yhä yli kymmenen vuoden jälkeen tästä onnellisesti yhdessä. 

Pahoittelen, oksensin juuri näppäimistölleni.

Kyseessä ei ole isä-, vaan isoisäkompleksi.

Vierailija
26/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen katkeruus nuorempia naisia kohtaan nousee käänteisessä suhteessa oman ikääntymisen tuoman markkina-arvon laskuun.

Nuoret naiset ovat markkina-arvonsa huipulla, eivätkä ole katkeria kenellekään.

Keski-ikäisillä naisilla markkina-arvo on lähellä nollaa ja ovat katkeria kaikille joilla sitä on enemmän.

Eli nainen kuin nainen on siis näkemyksesi mukaan kauppatavaraa ,jolla on vuosimallin mukaan (...kuin autot autokaupan pihalla) osto-,myynti- ja siis markkina-arvonsa.

Entä mikä se on se  sinun viimeksi noteerattu myyntiarvosi miehenä ?

Vierailija
27/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän parin jossa nainen oli 17 ja mies noin 60 kun alkoivat seurustelemaan. Ovat tietääkseni yhä yli kymmenen vuoden jälkeen tästä onnellisesti yhdessä. 

Ketään ei kiinnosta. Keskity omaan elämääsi.

Vierailija
28/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettäväähän se on, nainen rupsahtaa 5-10 vuotta miestä aikaisemmin, vaikka toki löytyy poikkeusyksilöitä aina.

Vierailija
29/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtaneita ämmiä suututtaa, kun eivät enää kelpaa samalla tavalla miehille kuin nuorempina.

Rupsahtaneet setämiehet ovat iloisia, koska osan naisista saa rinnalleen rahalla ja omaisuudella. 

Kurttupappojen riemua.

Huoh Ikis. Itken puolestasi.

Pieleen meni. Minä olen joutunut kotona katsomaan iäkästä isäpuolta, äreää kurttupappaa. Isällä oli nuorempi vaimo, joka nyt hoitaa häntä.

Makuasioita. Minä pidän ikäisistäni miehistä - en vanhoista miehistä.

Ja kun itse tulet vanhaksi sinusta ei pidä enää kukaan mies.

Raaka totuus, mutta sen nyt saitkin, mitä haitkin.

Vierailija
30/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mielestäni ole kauheaa, naiset on usein miehiä kypsempiä.

Katselepa parikymppisten naisenalkujen "biletystä" kaupungilla esim. viikonloppuisin, niin siinä on kypsyys kaukana.

nelikymppisten naisten biletys se vasta lapselliselta näyttää

Vierailija
31/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä hauskaa !

Toivottavasti läppärisi meni nyt oikein kerralla ja kunnolla aivan korjaamattomaan kuntoon.

Yököttää kyllä ajatella sitä oksennuksenhajuista urakkaasi tietsakkasi  pelastamiseksi, mutta toivon kuitenkin, ettei siitäkään olisi enää mitään apua....

Vierailija
32/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuori nainen ja vanhempi mies on yleistyvä ilmiö

Rahaa, rahan perässä ne nuoret tytöt on.

Vierailija
33/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään pahaa. Toisaalta keski-ikäiset miehet jotka jahtaavat ja kelpuuttuvat kumppanikseen vain 18-30 vuotiaat naiset ovat oksettavia ja pinnallisia. Mun paras kaveri alkoi seurustelemaan 22-vuotiaana 41-vuotiaan miehen kanssa. Kyllähän monet selän takana puhui vaikka mitä, mutta vielä 5-vuoden jälkeen ovat yhdessä ja vaikuttavat onnellisilta.

Vierailija
34/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä keskustelussa myös positiivisia kommentteja? (En ole lukenut)

Yleensähän maailma ei ole mustavalkoinen, vaan lähestulkoon kaikista aiheista löytyy kannattajia niin puolesta kuin vastaan.

Vierailija
35/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtaneita ämmiä suututtaa, kun eivät enää kelpaa samalla tavalla miehille kuin nuorempina.

Ei se minua suututa, mutta harmittaahan.se jonkin verran, kun oma viehättävyys vastakkaisen sukupuolen silmissä pienenee. Onko tässä jotain pahaa?

Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että rakastuu paljon nuorempaan. Sen sijaan "vaihtamisessa" en näe mitään ihailtavaa, vaikka valitettavasti tätäkin jonkin verran tapahtuu.

Vierailija
36/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se mies jotenkin teinin tasolla vai? Minusta, 28-vuotiaasta miehestä jo 20-vuotiaskin tuntuu olevan ajatusmaailmaltaan täysin eri, enkä voisi koskaan enää seurustella niin nuoren kanssa.

No en nyt sanoisi. On kyllä ollut kovasti naisten perään niin kauan kuin vain muistan. Myyntimiehenä tottunut puhumaan ja sillä luultavasti hurmasi myös tämän silloisen 17 vuotiaan

Vierailija
37/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ihan sama keskustelu on suurinpiirtein ja jokseenkin aivan samanlaisena käyty tällä palstalla ainakin tuhat kertaa - oikeestikin kohta jo.

Eikö vielä riitä siis  ?

Vierailija
38/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ihan sama keskustelu on suurinpiirtein ja jokseenkin aivan samanlaisena käyty tällä palstalla ainakin tuhat kertaa - oikeestikin kohta jo.

Eikö vielä riitä siis  ?

Ihmiset vaihtuu kato. Ihan sama kuin parisuhteissa

Vierailija
39/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska aikuiset miehet jotka jahtaavat nuoria tyttöjä ovat ällöttäviä. Hyväksikäyttöähän tuommoinen miehen puolelta on.

Voi luojan tähden taas. Mä olen 20-vuotias ja mies 32. Ei tässä mitään hyväksikäyttöä ole. Alaikäiset sitten asia erikseen.

Vierailija
40/69 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aikuiset miehet jotka jahtaavat nuoria tyttöjä ovat ällöttäviä. Hyväksikäyttöähän tuommoinen miehen puolelta on.

Voi luojan tähden taas. Mä olen 20-vuotias ja mies 32. Ei tässä mitään hyväksikäyttöä ole. Alaikäiset sitten asia erikseen.

Mammojen mielestä olet hyväksikäytetty😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän