Kaksi kolmesta naisesta ei harrasta koskaan seksiä aamuisin.
Erikoinen väite, kun miettii omaa historiaa. Kaksi pidempi aikaista seurustelua ja nyt naimisissa. Kaikissa suhteissa naiset olleet aktiivisia aamuisin. Samoin niissä muutamassa lyhyemmässä suhteessa oli myös aamulla meno päällä.
Omalla kohdalla siis tuo prosentti on 100.
Enkä tietenkään tarkoita, että aina, vaan silloin kun sopiva hetki.
Onko mulla siis käynyt vaan tuuri vai valehteleeko tilasto?
Vai onko jopa niin, että olisivat minua miellyttääkseen olleet mukana? Kuitenkin tosi usein se aloite tullut naisen puolelta.
https://www.nainen.com/kaksi-kolmesta-naisesta-ei-koskaan-harrasta-seks…
Kommentit (12)
Minäkään en niin välitä. Pakko on ollut taipua vähän miehenkin tahtoon tässä asiassa. Lisäksi lasten vuoksi aamulla on helpompaa harrastaa seksiä kuin iltaisin.
Kun on kaksi vuorotyöläistä niin aamuseksi on aika tavallista. Mikäs sen mukavampi kuin laittaa lapset aamulla kouluun, sitten juoda ukkokullan kanssa aamukaffet ja suihkun kautta raikkaana aamujumpalle sänkyyn.
Olisi kiva jos ihmiset osaisivat tilastomatematiikasta edes perusteet..
Vaimo sanoi joskus että hän tykkäisi jos voisi joskus harrastaa seksiä aamulla. Taisi valehdella, Koska minä harrastan, hän ei.
Naapurin Jaska kirjoitti:
Olisi kiva jos ihmiset osaisivat tilastomatematiikasta edes perusteet..
Vielä kivempaa olisi jos ihmiset osaisivat pitää päänsä kiinni silloin kun ei ole mitään sanottavaa.
Oma vaimoni ei ole koskaan pitänyt aamuseksistä. Todella harvoin sitä on harrastettu. Pitänyt olla joku poikkeus. Itselle kävisi kyllä. Mutta sen sijaan hän on monesti ottanut aamuisin suihin, kun minulla ollut liikaa paineita ja hirveä panetus.
No olisihan se varmaan miehestä kivaa, mutta minusta ei kun ne miehen spermajämät, sillä niitähän ei koskaan saa kaikkia valuteltua ja huuhdeltua ulos heti seksin jälkeen lurpsahtelis haisevina ja pikkarit kostuttavina ja tahraavina töissä.
Jostain syystä aamuseksi ei tunnu minusta miltään. Taitaa paikat olla silloin vielä tokkurassa, päästä puhumattakaan.
En välitä, liian pökkyrä ja tunkkanen olo. Mieskään ei ikinä ehdota, nousee heti kun herää eikä halua ollenkaan kosketusta, ei edes hellimistä.. Sitten ku ollaan vähän herätty, pikapesut ja juotu kahvit ihan vaikka ihan sängyssä juotuna laiskotellen, niin sit kyllä molemmat jo ihan täydessä vireessä.
Kyllä aamu seksi on ihanaa kun mies panee takaapäin ja saa aamuorgut kyllä uni kaikkoo silmistä
Minäkään en tykkää. On jotenkin ihan tokkurassa vielä, kaikki paikat kankeina sängyssä makaamisesta ja niska vähän jumissa, nenä tukossa, suu kuiva ja maistuu paskalle, eikä ole raikkain olo alapäässäkään jos ei ole käynyt juuri ennen nukkumaanmenoa suihkussa. Ei ei, tuntuu että tukehdun aamuseksin aikana.