Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä lähtee reissuun kaverinsa kanssa

Vierailija
14.08.2018 |

Tavattiin pari kk sitten ja elo on ollut aivan upeaa koko ajan. Vihdoinkin tuntuu siltä, että tässä on se kultakimpale mitä olen vuosia metsästänyt.

Mies lähtee kuitenkin ensi kuussa kahden viikon rälläyslomalle sinkkukaverinsa kanssa. Matka oli varattu jo ennen minun tapaamista. Tottakai lähtee ja sille en mitään voi tai halua edes voida.

Tulisiko teidän mielestä miehen kuitenkin jotenkin "pahoitella" tätä minulle tai "hyvitellä"? Vai mennä vain ja sitten nähdä taas parin viikon päästä ehkä jonkun pienen tuliaisen kera?

Toisestakin reissusta on jo hieman väläytellyt toisen kaverin kanssa, siinä ehkä ennemminkin kyse jostain pitkästä viikonlopusta..

On aina matkustanut paljon, mutta minulla itsellä ei siihen tule olemaan mahdollisuutta. Katkeroituuko tällaisessa parisuhteessa, jos toinen matkustaa usean kerran vuodessa ja itsellä mahdollista ehkä maksimissaan kerran vuodessa tai kerran kahdessa vuodessa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehet aikovat matkallaan tehdä?

Vierailija
2/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehet aikovat matkallaan tehdä?[/quote

Mitä nyt olen facebookista vähän vakoillut aikaisempia reissuja tämän nimenomaisen kaverin kanssa niin aika tasaisesti jotain patikointia ja ryyppäystä 50/50 suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollololollolotrolololoo..rollololollolorollolloo..

Vierailija
4/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö Pattayalle?

Vierailija
5/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitella ja hyvítellä? Herranjumala miksi?

Kunpa mies pääsisi sinusta eroon. Haistan vaativan tyttöystävän, jonka pitäisi olla miehen maailman napa ja kaiken lisäksi ainoa sellainen.

Olin itse kolmen viikon kesälomamatkalla tänä kesänä. Uusi miesystäväni sen ajan töissä. Olimme lähtöni aikaan seurustelleet kolmisen kuukautta. Mies oli onnellinen puolestani ja toivoi, että pääsemme yhdessä matkalle joskus.  Tuliaiseksi toin pullon skumppaa.

Vierailija
6/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosta riippakiveä en katselisi. M37

Vierailija
7/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tarvita mitään hyvittelyjä tai pahoitteluja. Meillä mies on aina matkustanut enemmän kuin minä, sekä työmatkoja että urheilureissuja. Ei se ole ollut ongelma.

Vierailija
8/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet tietysti sen, mitä modernin voimaantuneen uusfeministin kuuluu tehdä, eli kiellät reissut ja kahlitset miehen kettingillä lämpöpatteriin ettei pääse poistumaan kotoa. Viimeistelet työn avaamalla miesvihaketjun AV:lle, jossa kerrot kaikki vääryydet, mitä se sika on sinulle tehnyt.

Vierailija
9/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen sitä kuuluisi pahoitella? Vaikka olettekin suhteessa niin teillä on silti omat elämät. Tosin pidemmällä aikavälillä mielestäni on normaalia että kumppanisi (ilmeisesti varakkaampana) maksaa osan matkastasi jotta pääsette yhdessä reissuun.

Ja itse varakkaampana tekisin näin myös

Vierailija
10/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä olet kiviriippa - et kultakimpale. 😬

Vierailija
11/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet tietysti sen, mitä modernin voimaantuneen uusfeministin kuuluu tehdä, eli kiellät reissut ja kahlitset miehen kettingillä lämpöpatteriin ettei pääse poistumaan kotoa. Viimeistelet työn avaamalla miesvihaketjun AV:lle, jossa kerrot kaikki vääryydet, mitä se sika on sinulle tehnyt.

Ja kun mies pääsee pakoon, kirjoitat pitkän sepustuksen sekä tänne että kaikkiin somekanaviisi kommentteja kuinka miehet on sikoja, niihin ei voi luottaa ja et enää ikinä  aio sotkeutua yhteenkään mieheen. Kommenttien hyvä loppukaneetti on, että oispa lesbo!

Vierailija
12/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella on aikuisen oikeudet.

Vierailija
13/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi pahoittelisi, mutta voisitte keskustella läpi sen, millaiset ajatukset matkustelusta on jatkossa. Eli mies halunnee edelleen tehdä x matkaa vuodessa vanhaan malliin ja sitten mahdolliset lisäreissut kanssasi tai vaihtaa osan matkoista matkailuun kanssasi. Ja onko hän luotettava, jos on, matkustaminen ei ole ongelma. 

Vierailija
14/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se mies ei olekaan niin kiinnostunut, että aikoo maksaa naisen matkoja tai ei ole halukas neuvottelemaan oikeudestaan matustamiseen. En minä olisi muutaman kk perusteella. M42

Vierailija
15/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se matkahan on varattu jo ennen tapaamistanne, ei sitä kuulu mitenkään pahoitella.

Ei kaikki myöskään rällää reissuissa, varsinkaan paljon matkustelevat. Fiksut ihmiset on fiksuja ihmisiä reissussakin.

Vierailija
16/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulle tulee edes mieleen, että aikuisen ihmisen pitäisi hyvitellä sinulle omia menojaan? Parisuhteessa kuuluu olla jotain omaakin eikä elää vain toisen kautta. Minusta sinä olet jotekin katkera jo nyt joten aivan varmasti tuo tulee aiheuttamaan riitoja teidän välille.

Vierailija
17/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella sieluni silmin teidän riidat vielä vuosienkin jälkeen kuinka mies silloin kerran parin kuukauden tuntemisen jälkeen lähti sille matkalla eikä hyvittänyt sitä mitenkään...

Vierailija
18/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessakaan kaikki ei aina mene tismalleen tasan. Toisella on enemmän menoja, matkoja, jne. 

Vierailija
19/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihan tosi: miksi miehen pitäisi hyvitellä jotenkin?

Vierailija
20/24 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ihan tosi: miksi miehen pitäisi hyvitellä jotenkin?

Ja miten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän