Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet viettänyt aikaa täällä aihe vapaalla, tunnetko olosi sen jälkeen hyväksi ja virkistyneeksi

Vierailija
14.08.2018 |

vai turhautuneeksi, aggressiivikseksi tai lamaantuneeksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä menee usko ihmiskunnan tulevaisuuteen.

Vierailija
2/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta sinä aikana useastikin kyllä. Jälkikäteen tuntuu hiukan tyhjälle. Mutta sama tunne olisi sitten sinä aikana kun täällä ei olisi muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimpien huumoriketjujen jälkeen on hauska olo jälkikäteenkin. 

Nyt on ollut tuo AV:n lukijamatka Porvooseen ihan piristävä. Itsekin olen kirjoittanut sinne muutaman ja tykkäyksiä on yli 1000 mulla :D

Mutta nämä kummalliset vihaketjut, joissa selvästi mt-ongelmaiset purkavat traumojaan milloin mihinkin ihmisryhmään, ovat masentavia. 

Nyt esim. tämä juoppohuutelu-ketju. 

Normaali ihminen ei kiinnitä laitapuolenkulkijoihin mitään huomiota ja kokemukseni mukaan hekään eivät meihin muihin. Eihän rappioalkoholismi mikään kiva ilmiö ole, mutta ihmisiä hekin ovat siinä missä me muutkin. 

Vierailija
4/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Joskus on hauskoja keskusteluja, joista jää mukava olo. Mutta usein ketjussa käy riehumassa trolli tai trolleja, jotka kirjoittelevat ihan sairaita juttuja ja solvaavat muita keskustelijoita. Eivät hekään päivääni pilaa, vaan lähinnä jään vain miettimään, minkälainen ihminen sellaista harrastaa... Mahtaa itsellä olla paha olla, jos pitää käydä joka ketjussa sekoilemassa. Itse jätän trollit täysin huomiotta ja keskustelen vain asiallisten kirjoittajien kanssa. Suosittelen muillekin.

Vierailija
5/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei täältä hyvä olo tule. Itse käyn surffaamassa nettiä ympäriinsä juuri niin kuin nyt, tylsä videokokous mutta kuitenkin niin tärkeä ettei voi laittaa ääntä kokonaan pois. Katselen hassuja ketjuja ja kuuntelen ääntään rakastavia ihmisiä, sopiva mätsi ;) Se kyllä ihmetyttää kuinka jotkut ihan tosissaan alkavat riidellä ja päteä palstalla. Oma mielipide se oikea, elämäntehtävä lytätä toinen. Ketä oikeasti kiinnostaa jonkun tyhjäpäisen bloggarin ihmissuhdeongelmat tai mikä on oikea tapa laihduttaa kenellekin, niistä voi lueskella ja heitellä kommentteja mutta että suuttua...

Vierailija
6/6 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jälkimmäinen vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän