Se aika vuodesta kun lukiotytöt kerääntyvät bussipysäkeille R-kioskin kahvimukissa ja kloonivaateissa
Tänään näitä samalla tavalla pukeutuneita tyttöjä oli kahdeksan. Jokaisella samanlainen R-kioskin kahvimuki.
Kommentit (30)
Millä tavalla uniikisti AP itse pukeutuu?
Entä se kahvimuki. Onhan sinulla aina oma maailman harvinaisin muki mukana, niin töissä kuin kahvilassakin? Muutenhan joutuisit juomaan kahvisi samanlaisesta mukista kuin kaikki muutkin 😬
Muistaako kukaan kenen julkkiksen instassa oli kahvikuva? Siitähän tuo lähti jo keväällä ;)
No mutta jos tarkastelee vähän toiselta näkökantilta niin eikö olekin vain kiva jos muut pukeutuvat kloonivaatteisiinsa, pääset itse loistamaan hyvällä tyylitajullasi. Antaa ihmisten nauttia siitä mistä nyt sattuvatkin tykkäämään, ei kaikkia kiinnosta erottua joukosta.
Lukioon siirryttäessä tapahtuu aina hieno kaveriporukoiden rikkoutuminen ja puolipakollinen uusiin ihmisiin tutustuminen. Tuossa erottuu jyvät akanoista, ja kloonit yksilöistä. Epävarmat nysveröt roikkuu kiinni vanhoissa kavereissa ja muotiketjujen vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Lukiotytöt liian kireissä ja ohuissa housuissa, aah! Saa olla taas mela kovana alinomaa kun kyseiset herkkupeput ovat liikkeellä.
M42
Sama. Oman ikäisten mummojen revähtneitä per seitä onkin ollu liikaa loman aikana silmien saasteena.
M44
Miten tämä voi kiinnittää kenenkään huomiota tai miksi se ketään häiritsee? Nämä tytöt ovat jonkun lapsia. Lakatkaa kyttäämästä toisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä voi kiinnittää kenenkään huomiota tai miksi se ketään häiritsee? Nämä tytöt ovat jonkun lapsia. Lakatkaa kyttäämästä toisia.
Ai, eikö av-mammat ole jonkun lapsia?
Epävarmojen lukiotyttöjen höynäyttäminen seksiin on tällaiselle vanhemmalle miehelle uskomattoman helppoa. Supliikki ja raha tekevät aina vaikutuksen, ja kohta peitto heiluu. Se draama tosin on sietämätöntä aina siinä vaiheessa kun tytölle selviää että hän on vain pelkkä pano.
Mutta mitäpä sitä ei tekisi nuoren perceen eteen. Se tunne, kun saa laskea lastinsa nuoren, kiinteän, kokemattoman ja hoikan neidon perärööriin, wau! :)
Paljon on provoja liikkeellä, jotka eivät ole peräröörejä nähneetkään
Mun tyttö meni torstaina seiskalle. Hänellä oli eilen liikuntaa uuden luokan kanssa. Illalla kyseli, että voisiko ostaa stringit yms nätimmät pöksyt, kun joillakin luokan tytöillä on... tätä se on :)