Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se aika vuodesta kun lukiotytöt kerääntyvät bussipysäkeille R-kioskin kahvimukissa ja kloonivaateissa

Vierailija
14.08.2018 |

Tänään näitä samalla tavalla pukeutuneita tyttöjä oli kahdeksan. Jokaisella samanlainen R-kioskin kahvimuki.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöni joi kotona kahvit, ei ole kioskia tässä lähellä :) Mutta aika on jotenkin ihanaa, syksyn raikkaus ja koko joukko uusia alkuja löhötyn kesän jälkeen. Nuoret ovat muuten enimmäkseen tosi kivoja ja kohteliaita.

Vierailija
2/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos likkaporukka on halunnut hakea ärrältä kahvit, niin mitäs sitten? Hyvä, että viihtyvät porukassa - toisaalla kitistään, että tytöt eivät osaa olla ryhmissä. Ehkä teidän lukiossa on koulupuvut käytössä, koska siinä lukiossa, jossa mun muksuni on, kaikki pukeutuvat kyllä ihan oman mielensä mukaan, ja variaatioita on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne sinne mukiin mahtuu?

Vierailija
4/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko myös kaikilla ne samanlaiset silmälasit?

Vierailija
5/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDD

Vierailija
6/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne eroavat muunikäisistä naisista ja miehistä? Samalla lailla yhdestä puusta kaikki ollaan.

Vierailija
7/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pojat eivät koskaan käy kahvia hakemassa, ja pukeutuvat kaikki todella yksilöllisesti ja erikoisesti? Enemmän ne pojat klooneja ovat.

Vierailija
8/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Mihin maailma on menossa?

Vierailija
9/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet viimeksi itse käynyt vaatekaupassa? Risoo tämä kun niistä ei saa kuin näitä kloonivaatteita, argh...

Vierailija
10/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
11/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiotytöt ova ihan mukiin meneviä.

Kiltti mies

Vierailija
12/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukioilaistytöt ovat ihan mukiinmeneviä näin ainakin setämiehen näkökulmasta. 

Vierailija
13/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne nuoret ovat pukeutuneet samanlaisesti ja istuneet bussipysäkillä, myös sinun nuoruudessasi.

Vierailija
14/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten epävarmuus näkyy jo nuorissa tytöissä. Pitää olla samiksia. Ei saa olla persoonallisuutta tai omaa tahtoa. 

Vierailija
15/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten epävarmuus näkyy jo nuorissa tytöissä. Pitää olla samiksia. Ei saa olla persoonallisuutta tai omaa tahtoa. 

Ja sitä samaa huonosti piilotettua epävarmuutta jatketaan ajanvietteenä käytettävällä keskustelu haukkumalla esim. teinien pukeutumista.

Vierailija
16/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan normaalia kehitystä, että nuorena ollaan kiinni viiteryhmässä. Tämä näkyy myös pukeutumisessa. 

Kyllä se yksilöllisyys sieltä nostaa päätään kohtapuoleen. Mikä tuossa niin pahaa on? 

Itse olin nuori 80-luvulla ja ei eronnut mitenkään tästä päivästä. 

Vierailija
17/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aivan normaalia kehitystä, että nuorena ollaan kiinni viiteryhmässä. Tämä näkyy myös pukeutumisessa. 

Kyllä se yksilöllisyys sieltä nostaa päätään kohtapuoleen. Mikä tuossa niin pahaa on? 

Itse olin nuori 80-luvulla ja ei eronnut mitenkään tästä päivästä. 

Teinit ovat tyhmiä, yhtä järkeviä kuin lammas- tai sopulilauma.

Vierailija
18/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta. Mihin maailma on menossa?

Aivan.

Vanhoina hyvinä aikoina kaikilla naisilla piti olla kumpparit, tikkitakki ja navettahuivi.

Jos oli jotain muuta päällä niin se oli hienostelua ja sitä paheksuttiin.

Vierailija
19/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään näitä ärrän kahvimukityttöjä joka aamu täällä Kulosaaressa. Niitä on bussipysäkillä ja metroasemalla. Ei ole varmaan ympäristöystävällisintä touhua ostaa joka aamu uusi pahvimuki korkilla. Jos vielä roskikseen laittaisivat ne tyhjät, niin hyvä olis.. 

Vierailija
20/30 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiotytöt liian kireissä ja ohuissa housuissa, aah! Saa olla taas mela kovana alinomaa kun kyseiset herkkupeput ovat liikkeellä.

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä