Mies kehui minua: "olet moneen muuhun verrattuna laiha ja kaunis"
Kommentit (37)
Mun korvissa kuulostaisi pahalta, tosin olen allerginen noille siksi, että sairauteni on aikanaan vaikuttanut rajusti ulkonäköön. Rakastava puoliso on pysynyt rinnalla laihoina ja lihavina aikoina ja silloinkin, kun itkin hiusten jäämistä tyynylle.
Rationaalinen enemmän kuin tunneihminen? On tyytyväinen valintaansa ulkonäkösi suhteen. Onko jatkovertailuja tiedossa?
Jotkut suhtautuu näin parinvalintaan. Punnitsee hyötyjä ja haittoja. Ei ole romanttista, ei.
Olet miehesi kommentin perusteella hänelle "yksi muiden joukossa".
No ei ollut kovin fiksu tai kiva kommentti mun mielestä. Itseä ärsyttää kun miehiltä tulee niin paljon ulkonäköön liittyviä kommentteja. Jos esim. takapuoli on sen mallinen että miellyttää miesten silmää, niin ei todellakaan ole kiva kuulla siitä jatkuvasti kehuja ja kommentteja. Kun olen muutakin kuin pelkkä persaus... Ja katseet on sitten oma lukunsa.
Erehdyin viettämään aikaa erään miehen kanssa jolle perästäni näytti olevan tulossa pakkomielle... Pyysi pukeutumaan tietyllä tavalla jotta voisi katsella, ja toisaalta mulkoili murhaavasti muita miehiä kun nämä tuijottivat "hänen omaisuuttaan", hrrrrr... Oli myös ällöttävä kourija, ja hänen käsityksensä mukaan suurin kohteliaisuus mitä mies voi naiselle sanoa on "Panisin". Hyi oksennus, ihan kuin miehet ei muutenkin olis valmiita panemaan lähes kaikkea vastaantulevaa jos vain tilaisuus koittaa. Todella ällötyynyt ja likainen olo on ollut tuon sankarin jäljiltä.
Mitä v*ttu siinä on, että jos toista kehuu (vaikka ontuvasti), niin siitäkin pitää ottaa herneet nenään?
Tai kääntää v*ttuiluksi?
Suomessa naiset on pilalle hemmoteltuja, itserakkaita femakkoja, jotka etsivät miehistä vain niitä huonoja piirteitä. Taidan liittyä siihen MGTOW -liikkeeseen. Ei teitä naisia oikeasti kestä enää yhtään.
Vastaan kaikkien miesten puolesta: Älä kysy mitään ulkonäköösi liittyvää asiaa. Minulle sinä olet maailman kaunein nainen vaikka pukeutuisit jätesäkkiin. En pysty antamaan objektiivista arviota milloin olet vähemmän kaunis ja milloin enemmän kaunis. Jos lausun itse yllättäen jotain sinun ulkonäöstäsi niin se tarkoitettu kehuksi, vaikka minä sen olenkin saanut väännettyä kuulostamaan aivan omituiselta.
I love you
Mahtava kommentti. Nauraisin päin naamaa tuollaiselle. Ehkä se olikin vitsi.
Tosiaan, tuskinpa tuollaisesta miehestä loppuelämän kumppania saa; sellaista, joka pysyy vierelläsi niin elämän ylä- kuin alamäissäkin. Kauhistuttaa ajatellakin, mikä olisi suhtautuminen esim. raskauden jälkeen. "Olet moneen muuhun verrattuna venynyt ja arpinen"? Kuinkakohan nopeasti alkavat ne "monet muut" kiinnostaa tuollaisten suurien muutosten jälkeen...
Minä kyllä ymmärrän ja hyväksyn kommentin - koska olen itsekin kuullut vastaavan. Silloin ajatuksena oli, että aika moni muu meidän iässä on lihonut ja kulahtanut, mutta että miehestä on kiva, että minä en ole. Ei siinä sen kummempaa ollut taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kaikkien miesten puolesta: Älä kysy mitään ulkonäköösi liittyvää asiaa. Minulle sinä olet maailman kaunein nainen vaikka pukeutuisit jätesäkkiin. En pysty antamaan objektiivista arviota milloin olet vähemmän kaunis ja milloin enemmän kaunis. Jos lausun itse yllättäen jotain sinun ulkonäöstäsi niin se tarkoitettu kehuksi, vaikka minä sen olenkin saanut väännettyä kuulostamaan aivan omituiselta.
I love you
Voitko vastata kaikkien miesten puolesta, miksi joku toinen mies haukkuu vaimonsa ulkonäköä ja yrittää muuttaa sitä toisenlaiseksi? Siis kysymättä alkaa arvostella.
No mitä sitten kirjoitti:
Puhui vaan totta ja oli kohtelias, vai oliko sekin väärin? Ilmeisesti oli.
Mua ainakin tökkii tuossa se muihin vertaaminen. Vertaaminen ei ole kohteliasta. Eikö mies voi vain kehua jos kerran tekee mieli kehua? Olet nätti. Siinä se. Ei tarvitse sanoa etta olet maailman nätein, mutta ei myöskään että olet, noh, useimpiin muihin verrattuna nätti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa meni pieleen? Muihin vertaamisen kautta kehuminen? Ei kannata ottaa kaikkea niin itseensä. Miehen tarkoitus ei ehkä ollut edes arvioida niinkään sinua, vaan kehua itseään, miestä, saamastaan naisesta ääneen.
Itse ainakin haluan, että kumppaninajattelee ääneen, jotta tiedän, voinko luottaa häneen vai en. Tuohan oli positiivinen arvio, joten, luottaisin.
Ukonäkökeskeinen ja katselee vieraita naisia. EVVK. Ja JSSAP.
Kiitän onneani, että minulle sattuikin niin fiksu mies, joka ei kommentoi ulkonäköäni, jos en kysy. Enkä minäkään kommentoi hänen ulkonäköään, jos ei kysytä.
Kaffepulla kirjoitti:
Kuulostaa tökeröltä ja sosiaalisesti lahjattomalta mieheltä. Ei kukaan oikeasti älykäs mies sano naiselle noin, varsinkaan jos haluaa tehdä vaikutuksen ja antaa hyvän kuvan itsestään.
Paitsi mies, joka sokeasti toteuttaa monien naisten vaatimusta siitä kuinka miehen tulee puhua naiselle, niin kuin puhuisi muille miehille...
Olet moniin muihin verrattuna hyvä sängyssä ja iso peniksinen.
Minun mieheltäni jos kysyy, sanoo ihan hyvä.
Jos minulla on uusi kampaus, uusi vaate jne., on se ihan hyvä.
En käsitä miksi mieheltä pitää lypsää kommentteja ulkonäköönsä?! Onko itsetunto niin matala ja olematon että vaatii koko ajan vahvistusta ja toisiin vertailua?
Eikö se mies ole juuri sinun kanssasi? Olisiko jos sinussa olisi jotain perustavanlaatuista vikaa hänen silmissään?
Oman kokemukseni mukaan miehet ei kulje ja arvostele naisten ulkonäköjä ja tee arvioita yhdestä kymmeneen. Tietysti jos vastaan tulee joku silmiinpistävän hyvän näköinen, joku joka herättää hormonit hyrräämään mieskin katsoo pidempään. Niin tekee nainenkin, jos ei ole täysin estynyt ja sipulinuttura. Miehen suhteen.
Ulkonäköasioiden tenttaaminen, inttäminen, itkeminen ja vaatiminen "totuudesta" stressaa miestä todella paljon. Hankkikaa itsetunto!