Hyi olkoon, mitä Radio Suomelle on tapahtunut
Olen aina pitänyt Radio Suomea Suomen monipuolisimpana radiokanavana, mutta tämän kesän ajan kuunneltuani sitä en voi sanoa enää samaa. Kaikki 2000-luvun kuluneimmat hitit päivästä toiseen kuin Radio Novalla konsanaan. Katy Perry, Robin Williams, Anssi Kela...
Ymmärrän kyllä, jos Radio Suomesta on kuuluvuusalueeltaan laajimpana kanavana haluttu tehdä isommalle yleisölle sopivampi, mutta Ylen laaja levystö ei kuulu kanavalla kyllä enää millään tavalla. On olemassa muitakin biisejä kuin nuo jo kaupallisilla kanavilla vuosikaudet soineet. Nykyinen Radio Suomi haluaa palvella mahdollisimman monta erilaista musiikin kuuntelijaa, muttei todellisuudessa palvele enää ketään.
Kommentit (3)
Jep, saman olen huomannut, olen paljon kotona ja radio auki, Radio Suomella. Autossa sitten Nova tai Iskelmä, eipä noita kolmea juuri mikään erota.
Harmittaa myös, kun on kuullut kahdesti päivässä sekä Juha Tapion 2 puuta tai, Jenni Vartiaisen Voulez -vous, Anssi Kelan Ilves, vaikka eivät huonoja kappaleita olekaan. Kuitenkin haluaisin kuunnella Radio Suomea, jotta kuulisi oman alueen uutisia ja tapahtumia, mutta musiikkivalinnan takia siirryin etupäässä Radio ykkösen ja Puheradion kuuntelijaksi. Myös aamujuontajien kälätys ja hekotus ärsyttää, matkitaan kaupallisia kanavia.