Minkä alan ammatinharjoittajien yhtäkkinen haihtuminen maapallolta aiheuttaisi yhteiskunnalle vähiten haittaa?
Tai mikä työ olisi täysin turhaa esim. Marsin tukikohdassa?
Kommentit (37)
Kampaajat, leikkaan hiukset itse ja en värjää. Olen löytänyt hyvät pesuaineet. Niska ei puudu pesualtaalla. Manikyristit - normaalit kynnet riittävät. Kaupan kassat - kyllä ne tuotteet voi nostaa pöydältä laatikosta koriin ja käyttää automaattikassaa. Ei tarvitse kuunnella "otatko kuitin" hokemaa tai moikkailla väkinäisesti, jos myyjä on aiemmin tiuskinut. Arkkitehdit, osaisin suunnitella itsekin paremman huoneiston - vain kovuuslaskelmat ym tarvisi. Olen huomannut suuria puutteita kerrostaloissa /taloissa jotka voisin ratkaista. :D Papit (osa) - ihmiset osaavat itsekin hoitaa hengellisyytensä. Tehdaslinjat ja kokoonpano - niihin olisi konetekniikasta ja automaatiosta enemmän apua, silti nykyään ihmisiä näpertelee linjastolla.
Sukupuolitutkija (on oikein akateeminen koulutus). Jatkossa kylän vanhin voisi tarvittaessa tutkia sukupuolen kurkistamalla housuihin.
Jos ottaisi tosissaan niin tottakai maatalousyrittäjien äkillinen katoaminen nostaisi aika mylläkän ja lopulta se johtaisi vain pahaan ruokapulaan.
Nää kaikki somen "influencerit" ja "entrepreneurit" vois kadota sinne missä aurinko ei paista.
Key account managerit, ekonomit ja muut ylemmät toimihenkilöt jotka eivät itsekään tiedä mitä tekevät työkseen.
Viihdeteollisuus kokonaisuudessaan
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustaja
Ei taida järki paljoa päätä pakottaa vai monarkiaako kaipaat?
Meinaat että aseet loppuis siihen???